Precies en daar heb ik dus weinig zin inquote:
Doe eens qouten dan weten we waar het over gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Hee Manu tis de enige, weet je dat ook weer.
Rekenhutje? Klinkt spannendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. ok![]()
De hele nacht zonder fucking internet, vast in een stom rekenhutje. Raak je gestresst van![]()
Pak een lekker drankje schijt aan de wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. ok![]()
De hele nacht zonder fucking internet, vast in een stom rekenhutje. Raak je gestresst van![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rekenhutje? Klinkt spannend![]()
Waar ben jij geweest![]()
Ik wil het zo graag van je horen, knoop dat maar heel goed in je orenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe eens qouten dan weten we waar het over gaat![]()
terug lezen Henk, komt alles goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat heb ik toch welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Pak een lekker drankje schijt aan de wereld![]()
Is een rekenhutje net zoiets als een genverbrander of mis ik nu een paar hoofdstukkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ontspanning hoort er ook afentoe bij
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ontspanning hoort er ook afentoe bij
![]()
Had ik toch al gedaan (vergeven) uit Henk zijn naam.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergeven![]()
misbruiksterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergeven![]()
aha Daar was iedereen dusquote:
Was ff met iets bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
aha Daar was iedereen dusenne bedankt he ging al bijna in dat tann gebeuren posten
![]()
wil het toch nog ff op de mooi gestylede tafel gooien en van HenkJ zelf horen/lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan (vergeven) uit Henk zijn naam.![]()
Meeste man dingen hebben daar geen klachten over hoor, eerder omgekeerdquote:
Ach moet die jongen tig topic's terug lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
wil het toch nog ff op de mooi gestylede tafel gooien en van HenkJ zelf horen/lezen![]()
Zo ongeveer ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is een rekenhutje net zoiets als een genverbrander of mis ik nu een paar hoofdstukken![]()
Ja maar na zo'n lange avond werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef newsman het volgende:
[..]
terug lezen Henk, komt alles goed![]()
Was top in ons rekenhutjequote:
Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Zo... daar ben ik ook weer even.
Sorry voor mijn kleine verdwaling maar moest het thuisfront hier ook even bijpraten over vanmiddag.
Heeft je vriend's zus nog wel een 'leuke' bruiloft gehad?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Sorry voor mijn kleine verdwaling maar moest het thuisfront hier ook even bijpraten over vanmiddag.
nah van mij hoeft dat niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach moet die jongen tig topic's terug lezen?![]()
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en hij ligt op dit moment in mijn bed, naast Tijgetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef Sjet het volgende:
Manu...... die's lief!!!![]()
[afbeelding]
Dat is Iejoor![]()
Hey Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Wat een gedoe zo midden in de nachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.![]()
Heel basis hoor. Gewoon beetje optellen, vermenigvuldigen en machtsverheffen. Het aftrekken en worteltrekken zijn maar eens een keer buitenbeschouwing gelaten. Als je een paar hoofdstukken gemist hebt zou ik er maar snel mee aan de slag gaan. Best een aanrader zo afentoe![]()
Ja zeker weten, dan hoef je geen onnodige vragen te stellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah van mij hoeft dat niet hoormaar het is wel een goeie tip he teruglezen
![]()
![]()
![]()
Hai Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Ja allemaal prima in ordequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft je vriend's zus nog wel een 'leuke' bruiloft gehad?
Van mij mag Dizzy (en alleen Dizzy) je misbruiken als het maar zachtjes en voorzichtig gebeurtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ik)
![]()
Das nou jammer, had wel gehoopt op wat uitleg, ik begrijp er zelf ook niets van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een gedoe zo midden in de nachtIk snap er nog steeds niks van, maar dat zal wel aan mij liggen
![]()
ok, fijn en hoop dat je er zaterdag wel bij kunt zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja allemaal prima in orde![]()
Zaterdag nog een feest [waarom mensen het zo uitsmeren is mij een raadsel]
Iejoor is echt mijn favorietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hij ligt op dit moment in mijn bed, naast Tijgetje
heeft ze gedaan jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ik)
![]()
Als je nou eens begint bij het begin. Dus de oerknal ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das nou jammer, had wel gehoopt op wat uitleg, ik begrijp er zelf ook niets van.![]()
Een trouwfeest uitsmeren, nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja allemaal prima in orde![]()
Zaterdag nog een feest [waarom mensen het zo uitsmeren is mij een raadsel]
Terug lezen is inderdaad een hele goede tipquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah van mij hoeft dat niet hoormaar het is wel een goeie tip he teruglezen
![]()
![]()
![]()
Jawel Sjet is er ook nog weer eventjes.... hoi Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef henk.jansen het volgende:
Wat roep je nu weer Yolande? is Sjet er ook weer?
HALLO SJET![]()
Ik wil die staart er wel injassen bij hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Iejoor is echt mijn favoriethij kijkt altijd zo treurig [afbeelding]
Voeg me nou eens toe op msnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja zeker weten, dan hoef je geen onnodige vragen te stellen![]()
![]()
![]()
daarom vind ik hem ook zo cool, en hij is ook altijd zo droog. En toen had ik ooit bedacht dat hij 's morgens altijd gefilmt werd en hij dan gewoon nog zat was van de avond ervoor, maar 's avonds pas echt los kwam. En op een gegeven moment heb ik de knuffel toen van iemand gekregenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Iejoor is echt mijn favoriethij kijkt altijd zo treurig [afbeelding]
Dichtbij bekenden en vrienden ( die eigelijk geen vrienden zijn voor de goede verstandhouding?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een trouwfeest uitsmeren, nog nooit van gehoord
Ik wel hoor, dat is SMquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.... daarom keek ik hier ook nogal van opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*pas* doe niet aan zachtjes en voorzichtigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Van mij mag Dizzy (en alleen Dizzy) je misbruiken als het maar zachtjes en voorzichtig gebeurt![]()
![]()
Als ik erbij was geweest had ik je daar heus over verteld, schijnt nogal een happening te zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je nou eens begint bij het begin. Dus de oerknal ofzo![]()
![]()
daarom altijd in het buitenland trouwen en de gasten zelf hun ticket laten betalenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dichtbij bekenden en vrienden ( die eigelijk geen vrienden zijn voor de goede verstandhouding?)
Ben je vandaag in Rotterdam geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.... daarom keek ik hier ook nogal van opErg leuk een bruiloft in Rotterdam en dan ook nog 2 dagen later een trouwfeest geven..... helemaal in Brabant....... Leuk als je in Friesland woont
![]()
Hallo wijffie,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jawel Sjet is er ook nog weer eventjes.... hoi Henk![]()
Kijk..... dat is nog eens een TOP-iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarom vind ik hem ook zo cool, en hij is ook altijd zo droog. En toen had ik ooit bedacht dat hij 's morgens altijd gefilmt werd en hij dan gewoon nog zat was van de avond ervoor, maar 's avonds pas echt los kwam. En op een gegeven moment heb ik de knuffel toen van iemand gekregen![]()
Ja maar.. Ja maar krijg ik hem dan nog heel terug?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*pas* doe niet aan zachtjes en voorzichtig![]()
terug lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je vandaag in Rotterdam geweest![]()
waar?
Daar hebben ze toch die grandioze receptie voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dichtbij bekenden en vrienden ( die eigelijk geen vrienden zijn voor de goede verstandhouding?)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kijk..... dat is nog eens een TOP-iemand![]()
![]()
Kom maar op KEIHARD ik zeg wel dat ik op het werk mishandeld benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*pas* doe niet aan zachtjes en voorzichtig![]()
Yep en die lijst kan je ook saven voor je begrafenisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch die grandioze receptie voor uitgevonden.
Sorry.... ik heb niet alles terug gelezen, ben een beetje moe van het werken.. 'k zal niets meer vragen.quote:
En dan word je ontslagen omdat ze denken dat je weer aan de vrouwtjes hebt gezetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom maar op KEIHARD ik zeg wel dat ik op het werk mishandeld ben![]()
![]()
Ik vindt de choco op het werk al veels te zoetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
Wisten jullie dat in cigaretten chocolade zit?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarom altijd in het buitenland trouwen en de gasten zelf hun ticket laten betalen![]()
alles vragenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sorry.... ik heb niet alles terug gelezen, ben een beetje moe van het werken.. 'k zal niets meer vragen.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik getuigen dat hij het niet heeft gedaan, ik werk altijd samen met Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan word je ontslagen omdat ze denken dat je weer aan de vrouwtjes hebt gezeten
Wat ontzettend lievquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]was m'n ex die me toen heeft helpen verhuizen en zodat ik dan niet meer zo alleen zou slapen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ben je vandaag in Rotterdam geweest![]()
waar?
Wie is je vader en wie is je moeder ?quote:
Oeh........ hebbu hebbu hebbu......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heel lief meisje
Ze is nog in de aanbieding btw![]()
gewoon alles vragen, wij zijn de nachtploeg, daar mag allesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer hoor![]()
Yolande, het leven is 1 groot raadsel, je doet het nooit goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer hoor![]()
Weet je ik hou het wil binnen de deur, laat je maar door iemand anders aftuigenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom maar op KEIHARD ik zeg wel dat ik op het werk mishandeld ben![]()
![]()
en elk raadsel heeft z'n oplossingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yolande, het leven is 1 groot raadsel, je doet het nooit goed![]()
Oeps sorry, neem me niet kwalijk, het is geen goede week voor je. Sterkte van mij en Henk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik niet.
Kwam iets tussen. Mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik niet.
Kwam iets tussen. Mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis.
en dat maakt het juist leukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yolande, het leven is 1 groot raadsel, je doet het nooit goed![]()
Verstandelijk misschien wel ja, maar gevoelsmatig is wat andersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en elk raadsel heeft z'n oplossing
Als jullie het echt graag willen doe ik mijn blinddoekje wel voor dan zie ik niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet je ik hou het wil binnen de deur, laat je maar door iemand anders aftuigendaarnaast loopt Yolande er altijd bij! top wijf maar dan ff nie
![]()
Dat ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en elk raadsel heeft z'n oplossing
Yep, niet makkelijk maar wel leukquote:
Normale raadsels hebben een oplossing, gevoelsmatige niet nee, of bedoel je dat niet?quote:
Neu tis niet zo'n heel succesvol weekjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oeps sorry, neem me niet kwalijk, het is geen goede week voor je. Sterkte van mij en Henk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |