Snappiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
Zo ben ik ook weer.........
slash me is makkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
* morwen probeert het nog maar een keer![]()
ja, maar die zooi moet je niet serieus nemen, dat is meer als spot gegroeidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat niet om Tann, het gaat om dat gekwijl erachteraan.![]()
* Wat heb je vandaag gegeten
* Hoe doe jij je was
* Lak je je teennagels
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Als je ff terug kijkt naar de avond dat Tann hier voor het eerst kwam was ik na pc eend als eerste omquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik serieus niet snap is waarom mensen nog steeds zo negatief doen tegen Tann. Ze heeft fouten gemaakt misschien en is met haar kop op tv zo stom geweest om ze te vertellen en heeft gerookt terwijl ze zwanger was. Maar terwijl Menno hier als een halve adonis werd begroet heeft zij vele malen meer kritiek gekregen en vind ik haar vrij normaal doen hier als user. Dus ik denk dan iedereen verdient toch een tweede kans (alhoewel dat eigenlijk niet eens nodig zou moeten zijn)
quote:
Hoi Snaptnixquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
Zo ben ik ook weer.........
ik moet even wennen hoor, want ik was je kwijt (ja ik ben ook zo iemand die mensen herkent aan de avatar)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb ioor ook heel lang gehad vroeger bij msn en vond het nu wel weer eens tijd
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je ff terug kijkt naar de avond dat Tann hier voor het eerst kwam was ik na pc eend als eerste ommaar of ik nou elke dag wil weten wat ze doet
Vond het toen een takke wijf en nu nog dus gaan we daar niet heen simpel toch
![]()
Denk niet dat iedereen het daar met je eens isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar die zooi moet je niet serieus nemen, dat is meer als spot gegroeid
Oooooooohmmmmmmmmm, in en uit, innnnnnnnnn en uitttttttttttttquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat niet om Tann, het gaat om dat gekwijl erachteraan.![]()
* Wat heb je vandaag gegeten
* Hoe doe jij je was
* Lak je je teennagels
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
dankje, merk al vaker dat m'n Nederlands achteruit gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Hee Manu tis de enige, weet je dat ook weer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het daar met je eens is
Dat ben ik absoluut met je eens en heb ik al eerder gepost, vind het rete stoer dat ze hier isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]tuurlijk, maakt mij ook niet uit, maar het kwam eerder op de avond nogal over alsof het weer
was en dat maakt mij ook niet uit want ik hoef haar niet te verdedigen en heb daar ook geen zin in, maar vond dat ze wel veel gezeik over zich heen heeft gekregen en toch gebleven is, wat je van menno niet kan zeggen....
1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
welke is mooier ?
Deze
[afbeelding]
Of Deze
[afbeelding]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oooooooohmmmmmmmmm, in en uit, innnnnnnnnn en uittttttttttttt![]()
![]()
Eerste is mooier gestyled zit vast uren werk inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
welke is mooier ?
Deze
[afbeelding]
Of Deze
[afbeelding]
Precies en daar heb ik dus weinig zin inquote:
Doe eens qouten dan weten we waar het over gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Hee Manu tis de enige, weet je dat ook weer.
Rekenhutje? Klinkt spannendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. ok![]()
De hele nacht zonder fucking internet, vast in een stom rekenhutje. Raak je gestresst van![]()
Pak een lekker drankje schijt aan de wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. ok![]()
De hele nacht zonder fucking internet, vast in een stom rekenhutje. Raak je gestresst van![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rekenhutje? Klinkt spannend![]()
Waar ben jij geweest![]()
Ik wil het zo graag van je horen, knoop dat maar heel goed in je orenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe eens qouten dan weten we waar het over gaat![]()
terug lezen Henk, komt alles goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat heb ik toch welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Pak een lekker drankje schijt aan de wereld![]()
Is een rekenhutje net zoiets als een genverbrander of mis ik nu een paar hoofdstukkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ontspanning hoort er ook afentoe bij
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ontspanning hoort er ook afentoe bij
![]()
Had ik toch al gedaan (vergeven) uit Henk zijn naam.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergeven![]()
misbruiksterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
HenkJ ik heb gister je naam ge/misbruikt en ik hoop dat je me dat kunt vergeven![]()
aha Daar was iedereen dusquote:
Was ff met iets bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
aha Daar was iedereen dusenne bedankt he ging al bijna in dat tann gebeuren posten
![]()
wil het toch nog ff op de mooi gestylede tafel gooien en van HenkJ zelf horen/lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan (vergeven) uit Henk zijn naam.![]()
Meeste man dingen hebben daar geen klachten over hoor, eerder omgekeerdquote:
Ach moet die jongen tig topic's terug lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
wil het toch nog ff op de mooi gestylede tafel gooien en van HenkJ zelf horen/lezen![]()
Zo ongeveer ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is een rekenhutje net zoiets als een genverbrander of mis ik nu een paar hoofdstukken![]()
Ja maar na zo'n lange avond werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef newsman het volgende:
[..]
terug lezen Henk, komt alles goed![]()
Was top in ons rekenhutjequote:
Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Zo... daar ben ik ook weer even.
Sorry voor mijn kleine verdwaling maar moest het thuisfront hier ook even bijpraten over vanmiddag.
Heeft je vriend's zus nog wel een 'leuke' bruiloft gehad?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Sorry voor mijn kleine verdwaling maar moest het thuisfront hier ook even bijpraten over vanmiddag.
nah van mij hoeft dat niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach moet die jongen tig topic's terug lezen?![]()
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en hij ligt op dit moment in mijn bed, naast Tijgetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef Sjet het volgende:
Manu...... die's lief!!!![]()
[afbeelding]
Dat is Iejoor![]()
Hey Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Wat een gedoe zo midden in de nachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.![]()
Heel basis hoor. Gewoon beetje optellen, vermenigvuldigen en machtsverheffen. Het aftrekken en worteltrekken zijn maar eens een keer buitenbeschouwing gelaten. Als je een paar hoofdstukken gemist hebt zou ik er maar snel mee aan de slag gaan. Best een aanrader zo afentoe![]()
Ja zeker weten, dan hoef je geen onnodige vragen te stellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah van mij hoeft dat niet hoormaar het is wel een goeie tip he teruglezen
![]()
![]()
![]()
Hai Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Sjet het volgende:
Ja allemaal prima in ordequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft je vriend's zus nog wel een 'leuke' bruiloft gehad?
Van mij mag Dizzy (en alleen Dizzy) je misbruiken als het maar zachtjes en voorzichtig gebeurtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ik)
![]()
Das nou jammer, had wel gehoopt op wat uitleg, ik begrijp er zelf ook niets van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een gedoe zo midden in de nachtIk snap er nog steeds niks van, maar dat zal wel aan mij liggen
![]()
ok, fijn en hoop dat je er zaterdag wel bij kunt zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja allemaal prima in orde![]()
Zaterdag nog een feest [waarom mensen het zo uitsmeren is mij een raadsel]
Iejoor is echt mijn favorietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hij ligt op dit moment in mijn bed, naast Tijgetje
heeft ze gedaan jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij me misbruikt geeft zelfs Yolande toestemming (denk ik)
![]()
Als je nou eens begint bij het begin. Dus de oerknal ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das nou jammer, had wel gehoopt op wat uitleg, ik begrijp er zelf ook niets van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |