Morgen Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
Gemeen he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:59 schreef MissHobje het volgende:
grmbl.. dacht ik es snel te zijn ....
Misschien bekijk ik het te romantisch, maar het lijkt mij geweldigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weemoedig kijk ik om me heen, ik ben er bekend maar alleen
Ja behoorlijk jaquote:
Hey Lieverdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
Holt is aan het spoken
Oja, ik was eventjes aan het gamen
Ik geef je wel even een troostknufjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja![]()
Vraag wel even of ze hem aanpassen alvast naar 371![]()
quote:
Nouja, tegenvallend is het meer als je er vanuit gaat dat je een baan krijgt en als je daar te horen krijgt dat de opdrachtgever eerst nog met z'n director moet overleggen terwijl ze 's morgens je wakkerbellen alsof het al 99% zeker isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sla jezelf niet in elkaar joh, dat doe ik wel![]()
![]()
Doin' fine, thanks![]()
Ik heb het niet helemaal terug gelezen, maar je sollicitatie ging niet goed![]()
Sorry Evaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:59 schreef MissHobje het volgende:
grmbl.. dacht ik es snel te zijn ....
Ze snurkt niet en houdt haar bek eens dusssssssssssssss goooo Fioolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:03 schreef newsman het volgende:
Kliko, loopt doelloos rond, natuurlijk, te vroeg naar bed en kan niet meer slapen
hoop morgen een verlossend telefoontje te krijgen en heb nog wat andere lijntjes uitstaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
Klere streek actie dus ......
Balen Manu
Gezellig hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd is Beertje als ik terugkom
Dat is op zijn minst niet netjes, zo ga je niet met mensen omquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, tegenvallend is het meer als je er vanuit gaat dat je een baan krijgt en als je daar te horen krijgt dat de opdrachtgever eerst nog met z'n director moet overleggen terwijl ze 's morgens je wakkerbellen alsof het al 99% zeker is
nee, niet gezegd, maar toen ik terug was even een mailtje gestuurd. Is meestal wat duidelijker vind ik en ook niet emotioneel en dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus waarschijnlijk krijg ik morgenochtend een telefoontje terug met zo'n ratelende engelse die me verteld of het wel of niet door gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst niet netjes, zo ga je niet met mensen omHeb je dat ook gezegd? Men denkt tegenwoordig alles maar te kunnen maken en sterker nog ze KUNNEN het ook nog
![]()
Balen, Manu.........
Ja zo gaat t meestal echt zwaar balenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst niet netjes, zo ga je niet met mensen omHeb je dat ook gezegd? Men denkt tegenwoordig alles maar te kunnen maken en sterker nog ze KUNNEN het ook nog
![]()
Balen, Manu.........
Die is niet meer geweest vandaag, dus of hij bedrinkt zich in de kroeg of hij heeft zijn overall al aan en is druk aan het werkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoop morgen een verlossend telefoontje te krijgen en heb nog wat andere lijntjes uitstaan..
Maar hoe is het TL eigenlijk vergaan, iemand nog iets over gehoord?
Ik wil je morgen best bellen maar ga zeker niet ratelen in de ochtendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, niet gezegd, maar toen ik terug was even een mailtje gestuurd. Is meestal wat duidelijker vind ik en ook niet emotioneel en dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus waarschijnlijk krijg ik morgenochtend een telefoontje terug met zo'n ratelende engelse die me verteld of het wel of niet door gaat
Ik krijg nu ineens een ingeving, Henk is Violaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:12 schreef henk.jansen het volgende:
Even tijdens de reklame, Riool is aan het stylen maar wat
[afbeelding]
Je hebt gelijk, op het moment supreme sta je op ontploffen. Heel goed dat je het via mail hebt gedaan, knap ook dat je je kon beheersenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, niet gezegd, maar toen ik terug was even een mailtje gestuurd. Is meestal wat duidelijker vind ik en ook niet emotioneel en dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus waarschijnlijk krijg ik morgenochtend een telefoontje terug met zo'n ratelende engelse die me verteld of het wel of niet door gaat
Wat voor baan ging hij dan voor , de laatste keer was een callcenter ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die is niet meer geweest vandaag, dus of hij bedrint zich in de kroeg of hij heeft zijn overall al aan en is druk aan het werk
![]()
ja, ik kan sommige engelsen nogal moeilijk verstaan als ze snel praten, en dat gaat hier dan de helft van de tijd ook nog met een accent danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik wil je morgen best bellen maar ga zeker niet ratelen in de ochtend![]()
![]()
Nou mijn snor heeft meer haar dan , nee laat maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens een ingeving, Henk is Viola![]()
Op dezelfde dag hun snor weggehaald![]()
De Wc? Der hoofd we zullen het wel nooit zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:12 schreef henk.jansen het volgende:
Even tijdens de reklame, Riool is aan het stylen maar wat
[afbeelding]
Maar dat heb ik in Brabant ook, daar hoef je niet voor in Engeland te zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan sommige engelsen nogal moeilijk verstaan als ze snel praten, en dat gaat hier dan de helft van de tijd ook nog met een accent dan
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou mijn snor heeft meer haar dan , nee laat maar![]()
![]()
![]()
Je avatarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan sommige engelsen nogal moeilijk verstaan als ze snel praten, en dat gaat hier dan de helft van de tijd ook nog met een accent dan
meende gewoon een Teamleader baanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat voor baan ging hij dan voor , de laatste keer was een callcenter ?
Morgen Ilonaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mannen met snorren hebben iets te verbergen
Wat verberg je Henk?
hij wilde de laatste keer wel teamleader wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
meende gewoon een Teamleader baanmaakte maar een geintjuh
![]()
Zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
meende gewoon een Teamleader baanmaakte maar een geintjuh
![]()
en ioor is cool. Hij lijkt een dooie zak overdag, maar wat hij 's nachts allemaal uitspookt als ze hem niet filmenquote:
* Dizzy-lizzy pakt de drumsticks maar weer op en gaat weer drummen, wel jammer van al dat lekkere vlees aan die sticksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg![]()
En wat bedoel je daar dan precies mee en waarom en hoezo![]()
Vage mensen hier in die SC![]()
Die staart ligt er niet voor niks steeds afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ioor is cool. Hij lijkt een dooie zak overdag, maar wat hij 's nachts allemaal uitspookt als ze hem niet filmen![]()
Juist dan zit ie te fokken en bij Tann op jaardagsvisite en ik ga maar niet kijken wat ie nog meer doetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ioor is cool. Hij lijkt een dooie zak overdag, maar wat hij 's nachts allemaal uitspookt als ze hem niet filmen![]()
Daar gaan je trouwplannen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Morwen is getrouwd...
doet pijn het steeds die drums rakenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy pakt de drumsticks maar weer op en gaat weer drummen, wel jammer van al dat lekkere vlees aan die sticks![]()
* springt in het rondt en hapt
en kan nog steeds niet quoten en rode teksten doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Morwen is getrouwd...
Weer zo'n kanjer die de streams nog aan heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
maar eh ik zag Frau Holt de plee instappen en er niet uitkomen, zit ze te kakken of te vingeren?? of heb ik gemist dat ze er weer was![]()
WB Snappiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
Zo ben ik ook weer.........
Het enigste wat ik serieus niet snap is waarom mensen nog steeds zo negatief doen tegen Tann. Ze heeft fouten gemaakt misschien en is met haar kop op tv zo stom geweest om ze te vertellen en heeft gerookt terwijl ze zwanger was. Maar terwijl Menno hier als een halve adonis werd begroet heeft zij vele malen meer kritiek gekregen en vind ik haar vrij normaal doen hier als user. Dus ik denk dan iedereen verdient toch een tweede kans (alhoewel dat eigenlijk niet eens nodig zou moeten zijn)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juist dan zit ie te fokken en bij Tann op jaardagsvisite en ik ga maar niet kijken wat ie nog meer doet![]()
Een hazelip en een slecht gebitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mannen met snorren hebben iets te verbergen
Wat verberg je Henk?
[me=morwen probeert het nog maar een keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef newsman het volgende:
* newsman] geeft morwen een dikke[/me]
ja ja daar kan je in de SV nog eens mee pronken hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weer zo'n kanjer die de streams nog aan heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
T is wel roodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
* morwen probeert het nog maar een keer![]()
Het gaat niet om Tann, het gaat om dat gekwijl erachteraan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik serieus niet snap is waarom mensen nog steeds zo negatief doen tegen Tann. Ze heeft fouten gemaakt misschien en is met haar kop op tv zo stom geweest om ze te vertellen en heeft gerookt terwijl ze zwanger was. Maar terwijl Menno hier als een halve adonis werd begroet heeft zij vele malen meer kritiek gekregen en vind ik haar vrij normaal doen hier als user. Dus ik denk dan iedereen verdient toch een tweede kans (alhoewel dat eigenlijk niet eens nodig zou moeten zijn)
Snappiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
slash me is makkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
* morwen probeert het nog maar een keer![]()
ja, maar die zooi moet je niet serieus nemen, dat is meer als spot gegroeidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat niet om Tann, het gaat om dat gekwijl erachteraan.![]()
* Wat heb je vandaag gegeten
* Hoe doe jij je was
* Lak je je teennagels
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Als je ff terug kijkt naar de avond dat Tann hier voor het eerst kwam was ik na pc eend als eerste omquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik serieus niet snap is waarom mensen nog steeds zo negatief doen tegen Tann. Ze heeft fouten gemaakt misschien en is met haar kop op tv zo stom geweest om ze te vertellen en heeft gerookt terwijl ze zwanger was. Maar terwijl Menno hier als een halve adonis werd begroet heeft zij vele malen meer kritiek gekregen en vind ik haar vrij normaal doen hier als user. Dus ik denk dan iedereen verdient toch een tweede kans (alhoewel dat eigenlijk niet eens nodig zou moeten zijn)
quote:
Hoi Snaptnixquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
ik moet even wennen hoor, want ik was je kwijt (ja ik ben ook zo iemand die mensen herkent aan de avatar)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb ioor ook heel lang gehad vroeger bij msn en vond het nu wel weer eens tijd
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je ff terug kijkt naar de avond dat Tann hier voor het eerst kwam was ik na pc eend als eerste ommaar of ik nou elke dag wil weten wat ze doet
Vond het toen een takke wijf en nu nog dus gaan we daar niet heen simpel toch
![]()
Denk niet dat iedereen het daar met je eens isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar die zooi moet je niet serieus nemen, dat is meer als spot gegroeid
Oooooooohmmmmmmmmm, in en uit, innnnnnnnnn en uitttttttttttttquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat niet om Tann, het gaat om dat gekwijl erachteraan.![]()
* Wat heb je vandaag gegeten
* Hoe doe jij je was
* Lak je je teennagels
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
dankje, merk al vaker dat m'n Nederlands achteruit gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Hee Manu tis de enige, weet je dat ook weer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het daar met je eens is
Dat ben ik absoluut met je eens en heb ik al eerder gepost, vind het rete stoer dat ze hier isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]tuurlijk, maakt mij ook niet uit, maar het kwam eerder op de avond nogal over alsof het weer
was en dat maakt mij ook niet uit want ik hoef haar niet te verdedigen en heb daar ook geen zin in, maar vond dat ze wel veel gezeik over zich heen heeft gekregen en toch gebleven is, wat je van menno niet kan zeggen....
1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
welke is mooier ?
Deze
[afbeelding]
Of Deze
[afbeelding]
relaxxxxxxxxxxxxxxxed .............. okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oooooooohmmmmmmmmm, in en uit, innnnnnnnnn en uittttttttttttt![]()
![]()
Eerste is mooier gestyled zit vast uren werk inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
welke is mooier ?
Deze
[afbeelding]
Of Deze
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |