Morgen Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
Gemeen he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:59 schreef MissHobje het volgende:
grmbl.. dacht ik es snel te zijn ....
Misschien bekijk ik het te romantisch, maar het lijkt mij geweldigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weemoedig kijk ik om me heen, ik ben er bekend maar alleen
Ja behoorlijk jaquote:
Hey Lieverdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
Holt is aan het spoken
Oja, ik was eventjes aan het gamen
Ik geef je wel even een troostknufjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja![]()
Vraag wel even of ze hem aanpassen alvast naar 371![]()
quote:
Nouja, tegenvallend is het meer als je er vanuit gaat dat je een baan krijgt en als je daar te horen krijgt dat de opdrachtgever eerst nog met z'n director moet overleggen terwijl ze 's morgens je wakkerbellen alsof het al 99% zeker isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sla jezelf niet in elkaar joh, dat doe ik wel![]()
![]()
Doin' fine, thanks![]()
Ik heb het niet helemaal terug gelezen, maar je sollicitatie ging niet goed![]()
Sorry Evaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:59 schreef MissHobje het volgende:
grmbl.. dacht ik es snel te zijn ....
Ze snurkt niet en houdt haar bek eens dusssssssssssssss goooo Fioolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:03 schreef newsman het volgende:
Kliko, loopt doelloos rond, natuurlijk, te vroeg naar bed en kan niet meer slapen
hoop morgen een verlossend telefoontje te krijgen en heb nog wat andere lijntjes uitstaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
Klere streek actie dus ......
Balen Manu
Gezellig hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd is Beertje als ik terugkom
Dat is op zijn minst niet netjes, zo ga je niet met mensen omquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, tegenvallend is het meer als je er vanuit gaat dat je een baan krijgt en als je daar te horen krijgt dat de opdrachtgever eerst nog met z'n director moet overleggen terwijl ze 's morgens je wakkerbellen alsof het al 99% zeker is
nee, niet gezegd, maar toen ik terug was even een mailtje gestuurd. Is meestal wat duidelijker vind ik en ook niet emotioneel en dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus waarschijnlijk krijg ik morgenochtend een telefoontje terug met zo'n ratelende engelse die me verteld of het wel of niet door gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst niet netjes, zo ga je niet met mensen omHeb je dat ook gezegd? Men denkt tegenwoordig alles maar te kunnen maken en sterker nog ze KUNNEN het ook nog
![]()
Balen, Manu.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |