Wat klaag je danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah ze betalen wel erg goed hoorMag ook wel voor al het werk wat je moet verzetten daar
![]()
Wij hadden een top team hoor, maar je moet met 3 1/2 man die toko de hele dag draaiende houden, en dus alles bijvullen en kassa en aardig en gezeik dat alles schoon moet ( net als in HBBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw!![]()
Oke...* BONG4002 doet nu weer heel lief![]()
En ja, de sfeer om er te werken zal heel anders zijn, maar de producten vind ik wel erg goed
Net als HBB dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hadden een top team hoor, maar je moet met 3 1/2 man die toko de hele dag draaiende houden, en dus alles bijvullen en kassa en aardig en gezeik dat alles schoon moet ( net als in HBB) Het is enorm zwaar maar met een leuk team gaat dat wel, helaas zijn die leuke teams een beetje op daarom zijn de mensen niet zo vrolijk meer
![]()
Als je dat al klagen vindt, wacht dan maar tot de Freule los barstquote:
Ze is wel een begrip hehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je dat al klagen vindt, wacht dan maar tot de Freule los barst![]()
![]()
Beetje laat maar niet minder gemeend; trustenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Denk niet dat ze nog uit bed komen om het ff te lezen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Beetje laat maar niet minder gemeend; trusten![]()
ook voor ForeverCaps
![]()
Het is een dramaquote:
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??quote:
Laat melke dan even losquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??is wel erg stil voor de tijd van de nacht
![]()
Ik ben er toch nog evenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??is wel erg stil voor de tijd van de nacht
![]()
Volgens mij is het de hele dag niet echt druk geweest...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alles afgekeken? Nu weer opnieuw begonnen?? I want a million dollars??
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in osquote:
Lullig voor jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
als dit de derde post achter elkaar is wordt het saai
edit: het is saai
Slaap lekker supermammaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er vandoor lieve mensen tot morgen![]()
![]()
Truste Mammiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ohh vanaaf ?? waar was datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in os![]()
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te makenquote:
Maar ik was er best lang enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehadquote:
iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
lekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehad![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
JHhehhe jij let goed op hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
LOL!!![]()
Maar hij is best lief toch ??
Pak hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mij![]()
Stalkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Heb jij de streams weer aan? Arme knulquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef newsman het volgende:
Riool, steekt maar is een peuk op.
quote:
snorremansquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
* MissHobje denkt dan meteen aan scones.. lekkere earl grey thee enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
weemoedig kijk ik om me heen, ik ben er bekend maar alleenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
Sla jezelf niet in elkaar joh, dat doe ik welquote:
Wat nu Morwen ik arm, jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij de streams weer aan? Arme knul![]()
Tot zo, Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |