Is het code woordje tussen Bonnie en haar man als ze ruzie hebbenquote:
En jij ook truste natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik trek het niet meer...![]()
Slaap lekker voor iedereen![]()
laap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik trek het niet meer...![]()
Slaap lekker voor iedereen![]()
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is het code woordje tussen Bonnie en haar man als ze ruzie hebbenAls ze dast zeggen, is het over, KLAAR
![]()
Zijn vies hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Brrrr heb ik net gegeten, ik koop die dingen alleen omdat ik met mijn zoon de jostiflips kan doen![]()
Volgens mij wil ze gewoon naar bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Anita wil nu vodka nemen?(zoiets hoorde ik)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Aldi is the bestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn vies heZakkie Aldi chips smaakt beter
![]()
Klote tokoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aldi is the best![]()
Perfect spul daar
Pauperquote:
Je moet er ook niet werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee does Lief, ik heb er gewerkt ik kan het weten![]()
![]()
Brrr Het is dat mijn zoon in de supermarkt JOSTFLIPPPPP roept en ik die dingen moet kopen maar geef mij maar Smiths O'laysquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn vies heZakkie Aldi chips smaakt beter
![]()
Auw!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
proef je toch nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nah ze betalen wel erg goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:07 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Je moet er ook niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |