quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alles afgekeken? Nu weer opnieuw begonnen?? I want a million dollars??
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in osquote:
Lullig voor jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
als dit de derde post achter elkaar is wordt het saai
edit: het is saai
Slaap lekker supermammaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er vandoor lieve mensen tot morgen![]()
![]()
Truste Mammiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ohh vanaaf ?? waar was datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in os![]()
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te makenquote:
Maar ik was er best lang enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehadquote:
iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
lekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehad![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
JHhehhe jij let goed op hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
LOL!!![]()
Maar hij is best lief toch ??
Pak hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mij![]()
Stalkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Heb jij de streams weer aan? Arme knulquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef newsman het volgende:
Riool, steekt maar is een peuk op.
quote:
snorremansquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
* MissHobje denkt dan meteen aan scones.. lekkere earl grey thee enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
weemoedig kijk ik om me heen, ik ben er bekend maar alleenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
Sla jezelf niet in elkaar joh, dat doe ik welquote:
Wat nu Morwen ik arm, jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij de streams weer aan? Arme knul![]()
Tot zo, Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |