Goedemorgen melke, uitstekend geslapen dank je.quote:
Nee dat kan niet de hele nachtploeg is hier nog en normaal zijn we toch bijna allemaal al aan het slapen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen zusje, helaas het is weer zo laat en ik ben zelfs iets later als normaal.![]()
Dan in het ongewisse laten tot Hij er wel alles en dan ook alles naleestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik durf hem dat niet uit te leggen Arliator is toch al zo verlegen.![]()
![]()
Oops.. Laat je hem ook weer groeien of bevalt je het snorloosleven wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scheer foutje met de tondeuse![]()
Ja maar dat gebeurt toch nooit, terug lezen is niet coolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan in het ongewisse latten tot Hij wel alles en dan ook alles naleest![]()
Môgge Morwen, zou wel willen maar helaas, het kan niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
O, nee, hehZo laat alweer, muerte ga eens gewoon terug naar bed
![]()
Moggûh![]()
Vrij vertaald, denken dat je gaat wippen, lekker drankje, en dan niet wippen, dat is jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucks![]()
quote:
Neil Diamond?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb hem,
Maar niet op deze pc,
Ergens zingt een zanger
Tussen Brussel en Parijs?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb hem,
Maar niet op deze pc,
Ergens zingt een zanger
Dan ben je stiekem ook een acda en dinges aanhangerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vrij vertaald, denken dat je gaat wippen, lekker drankje, en dan niet wippen, dat is jammer![]()
![]()
Knap, scheelt weer een dag scheren want het wordt wel schraal ervanquote:
Ik kijk wel echt uit naar de foto die Yolande nog gaat makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Knap, scheelt weer een dag scheren want het wordt wel schraal ervan![]()
Dan ben ik meer een geheime Acda en de dinges derde, ik kijk er nooit naar en weet niet eens wat ze doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem ook een acda en dinges aanhanger
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:47 schreef Yolande het volgende:
voor de ochtendploeg http://www.filedump.nl/plaatjes/koffie12.jpg en voor de nachtploeg http://www.filedump.nl/plaatjes/biertje1.jpg
Mooi, Manuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:46 schreef Manu82 het volgende:
*knip
Welterusten Sjet, hup op bed jij en ik ben heel erg wakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
Trusten voor wie nog gaat slapen.....
Muerte werk ze![goed wakker worden
]
Manu, ik hoop dat je snel je telefoontje krijgt. En dan met goed nieuws uiteraard!
Bye allemaal![]()
Truste Sjet en weer een dikke knuffel voor je van onsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
]
Manu, ik hoop dat je snel je telefoontje krijgt. En dan met goed nieuws uiteraard!
Bye allemaal![]()
Dank Muertequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welterusten Sjet, hup op bed jij en ik ben heel erg wakker.![]()
Verder als deze foto gaat de snor er niet af, veels te koudquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik kijk wel echt uit naar de foto die Yolande nog gaat maken![]()
Slaap lekker, Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
]
Bye allemaal![]()
Kijk, dat hoor ik nou graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
Ksst, vort, op bed jij!!quote:
Ja ik dacht een lekker onbijtje gaat er wel in , maar wist niet of je haast had en dit is net wat je dan nodig had.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker, dank je wel Yolande.![]()
Welterusten Morwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
trusten Morwen. tot morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja ik dacht een lekker onbijtje gaat er wel in , maar wist niet of je haast had en dit is net wat je dan nodig had.![]()
Zie je er zijn nog wel tevreden reizigers, als je maar je tijd neemtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.![]()
Zo is het maar net Henk, maar nu ben ik echt weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er zijn nog wel tevreden reizigers, als je maar je tijd neemt![]()
![]()
![]()
Wel het peukie bij de paal roken, ander kost het je geld gezeik altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.![]()
Ik relpy even de laatste, hij zit er al 35 jaar.quote:
Perron 4 in de buurt van vlaggetje 17 van de Thalys, daar kan je me vinden een paar minuten voor 7.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wel het peukie bij de paal roken, ander kost het je geld gezeik altijd
Nee, dan willen alle vrouwen gelijk zoenen met hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:56 schreef Manu82 het volgende:
Hey Henk je kunt toch wel voor 1 dag je snor er compleet afscheren?
Te vroeg voor me. werk ze broertje tot morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Perron 4 in de buurt van vlaggetje 17 van de Thalys, daar kan je me vinden een paar minuten voor 7.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |