Met Bongetje is allesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Bongetje![]()
![]()
Alles goed met Bongetje vandaag?
Hej wormpjequote:
Met mij is ook alles goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met Bongetje is alles
Dus goed ja
En hoe is het met Snappie vandaag dan?
Zit overdag nooit naar de streams te kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej wormpje![]()
Ik kom even het topic wat nieuw leven inblazen want op de streams is het knettersaai
Dat kan het topic wel gebruiken inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kom even het topic wat nieuw leven inblazen want op de streams is het knettersaai
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan postsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan het topic wel gebruiken inderdaad![]()
Dat op zich zou niet eens erg hoeven zijn, als ze leuke gesprekken zouden hebben ofzo... Maar de hoteliers hebben t eecht gehad door het hele gedoe van de redactie zo lijkt het. Maakt het er allemaal niet echt leuker op om naar te kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit overdag nooit naar de streams te kijken.
Trouwens vanavond hoeven we de streams ook niet aan te zetten.
Er staat helemaal niks geplaned![]()
![]()
Zolang de nachtploeg nog gewoon doorrammelt hoeven we daar niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan posts![]()
Maar daar gaan we gevoegelijk en hopelijk maar niet van uit![]()
![]()
Het gaat bij mij nu ook niet meer zo snel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee zat nog niet eens aan de 100 posts gisteren, was een erg vreemde gewaarwording ineens![]()
Ik ga er niet vanuit en denk ook niet dat ze het durven na de reactie op de sluiting van BB5 topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan posts![]()
Maar daar gaan we gevoegelijk en hopelijk maar niet van uit![]()
![]()
Tot straksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Ik ga boodschappen, voor ik helemaal indommel.
Tot straks.![]()
En dan draait de regie het weer te laat weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat op zich zou niet eens erg hoeven zijn, als ze leuke gesprekken zouden hebben ofzo... Maar de hoteliers hebben t eecht gehad door het hele gedoe van de redactie zo lijkt het. Maakt het er allemaal niet echt leuker op om naar te kijken![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Tot straks.![]()
Tot straks friztiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Tot straks.![]()
Yep. Monique heeft vandaag ook eindelijk een dagje vrij. Omdat ze afglopen week tot hotelier van de week is verkozen. Ze komt pas morgen weer terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dan draait de regie het weer te laat weg.
Het is nu wachten of de boel echt gaat ontploffen.
En dat ze de handboek in de ring gooien en naar huis gaan.
Is Monique vandaag tijdelijk naar huis gegaan.?
Dat heeft Monique wel verdiend die heeft de afgelopen weken wel erg heel erg veel uren gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep. Monique heeft vandaag ook eindelijk een dagje vrij. Omdat ze afglopen week tot hotelier van de week is verkozen. Ze komt pas morgen weer terug.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
ik ga even wat nuttigs doen![]()
tot laters
Tot later TLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
ik ga even wat nuttigs doen![]()
tot laters
Sja.. heb alleen zo'n vaag voorgevoel dat ze niet meer terug gaat komenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft Monique wel verdiend die heeft de afgelopen weken wel erg heel erg veel uren gemaakt.![]()
![]()
Neeeeeee.... een HBB zonder Monnie is geen HBBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sja.. heb alleen zo'n vaag voorgevoel dat ze niet meer terug gaat komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |