truste manuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:09 schreef Manu82 het volgende:
En ik ga m'n bed ook even opzoeken, ga over een paar uur weer proberen om worm uit z'n bed te schoppen en daarna snaptnix
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:17 schreef Manu82 het volgende:
nouja, alles wat ik doe is toch wel leuk
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptnizquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef frizti het volgende:
De ochtendploeg wil maar niet wakker worden geloof ik.
succes met het maken van de jurken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:31 schreef MissJ. het volgende:
Manuje spotte me goed maar was wat druk hier met koters die naar school moesten.
Goedemorgen en meteen weer tot ziens....moet een dagje achter de naaimachine om carnavalsjurken te maken. [afbeelding]
Ik ben zooooocreatief. (onder dwang)
we zien ze wel aan komen waaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptniz
naaise, ik ga zo maar weer eens in bed liggen geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:31 schreef MissJ. het volgende:
Manuje spotte me goed maar was wat druk hier met koters die naar school moesten.
Goedemorgen en meteen weer tot ziens....moet een dagje achter de naaimachine om carnavalsjurken te maken. [afbeelding]
Ik ben zooooocreatief. (onder dwang)
slapen is voorr voor ,ahc ik val bijna in slap deenk ik hebe rr evven geen zin meer in moet nu echt weer probren te slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef frizti het volgende:
[..]
we zien ze wel aan komen waaien.
ik er hou er niet zo van om mensen ruw uit hun nachtrust te halen.![]()
slaap ze.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
slapen is voorr voor ,ahc ik val bijna in slap deenk ik hebe rr evven geen zin meer in moet nu echt weer probren te slapen
krijg zo antwoord en voor de rest staat alles eeen eind terug, sorrry, bedankt voor je interessequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef frizti het volgende:
Hoe was je sollicitatie verlopen eigenlijk Manu?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptniz
helemaal mooi ga je slapen en je probeert iedereen eerst wakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
krijg zo antwoord en voor de rest staat alles eeen eind terug, sorrry, bedankt voor je interesseik moet slapen en ben weg
Morguhquote:
Geen idee, wormpje was ff hier.quote:
Nee, het is weer een dooie boel.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, het is weer een dooie boel.
Zowel op de streams als hier.
Zou kunnen, maar je hebt er de kracht niet voor zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]tsja.. ik zou nu natuurlijk kunnen gaan poetsen... tijd nuttig besteden enzo.....
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je hebt er de kracht niet voor zeker?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ik heb een sociale dag vandaag... wil jou niet alleen laten
yup, wordt een saaie dag vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef teamlead het volgende:nah.. topdag zo.. de OS is vandaag ook al enorm boeiend... met langlaufen en curling
de OS worden pas rond 5 uur leuk... skeleton Heren...quote:
staat niks op het programma in HBB.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de OS worden pas rond 5 uur leuk... skeleton Heren...
maar HBB gaat niks worden vandaag vrees ik
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef frizti het volgende:
[..]
staat niks op het programma in HBB.
vanavond wel zangles hoorde ik Annelies zeggen voor de italiaanse avond.![]()
Ik hoef ook geen gehoorbeschadiging nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik de streams aan ga zetten voor zangles.....
ik ben nog niet helemaal hersteld van de BB5-karaokeopdracht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen gehoorbeschadiging nee.![]()
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
morguh schatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
Uitgekeken op het poetskanaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is het weer stil zeg..... Waar is iedereen de laatste dagen toch?
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.quote:
je mist ook niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mist ook niks
Het lijkt erop dat Hummie van de internetters af wil...
Op deze manier kijk ik juist helemaal niet naar de tvquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.
Maar dat doet Regenworm niet want mijn TV is niet Kliko proef.
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iig![]()
Hoi BSOLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Nee zat nog niet eens aan de 100 posts gisteren, was een erg vreemde gewaarwording ineensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef frizti het volgende:
Op deze manier komen we helemaal niet meer in de dag top 10.
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.
Door het verdraaien van feiten straalt HBB niks positief uit.
Er is er geen vertrouwen van mogelijke sponsors om mee te werken.
Hierdoor loopt alles in de soep en dit is de schuld van de redactie.
Misschien erg hard maar het is gewoon zo de redactie zit te veel op de BB lijn i.p.v.. de HBB lijn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
nummer 4... KWARTET!!!!!!!![]()
Sorry, word hier een beetje melig van geloof ik![]()
Hoi Bongetjequote:
Klopt helemaal maar het is wel de oorzaak dat het nu zo vreselijk saai isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |