leraren maken over het algemeen wel gewoon evenveel uren als normale werkweken over het hele jaar gezien. Mijn vader is leraar en die draait dus 40,5 uur in de week om gemiddeld over het jaar uit te komen op een baan van 36 uur! Dit om de vakanties te compenserenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
maar ik ben luiquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar da's niet gekoper dan in Nederland
Hoe doet ie dat dan, 40,5 uur?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leraren maken over het algemeen wel gewoon evenveel uren als normale werkweken over het hele jaar gezien. Mijn vader is leraar en die draait dus 40,5 uur in de week om gemiddeld over het jaar uit te komen op een baan van 36 uur! Dit om de vakanties te compenseren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ik ben lui![]()
m'n s-video kabel ook maar via ebay in engeland gekocht![]()
ROC, maar hij zegt 40,5 uur maar ik geloof hem nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan, 40,5 uur?
Ah, okee. ROC. Ja, daar gaan verhalen over.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ROC, maar hij zegt 40,5 uur maar ik geloof hem nietvolgens mij zit hij voornamelijk patience achter de computer te doen.
Is echt gekkenwerk inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Die meiden die met 125 kilometer per uur op een sleetje met hun hoofd naar voren naar beneden glijden verdienen allemaal een medaille. Wat een moed moet je dan hebben.
Die moed heb ik niet hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Die meiden die met 125 kilometer per uur op een sleetje met hun hoofd naar voren naar beneden glijden verdienen allemaal een medaille. Wat een moed moet je dan hebben.
Ik ook niet.Op een stilstaand sleetje durf ik nog niet te gaan liggenquote:
Echt welquote:
Ja slecht in beeld gebracht.Die vielen al snel iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel
Die andere twee waren trouwens al vrij snel ineens verdwenen
En daar ga jij naar kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks de verschrikkelijke Heleen van Royen bij de verschrikkelijke Ivo Niehe.
Uiteraard. Lekkere erger TV en leuker dan al die nichten op kunstschaatsen.quote:
Er staat wel een Belg bovenaan hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Lekkere erger TV en leuker dan al die nichten op kunstschaatsen.
Is de rest in een wak gereden ofzoquote:
wrom werkt jouw @fok.nl niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef Eilanden het volgende:
Hoi
Net afscheidsetentje van een collega gehad, nu hier maar effe lekker uitbuiken!
Geen flauw ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wrom werkt jouw @fok.nl niet?
Ho Ho!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Ho!
~:)quote:
Ho Ho Hoquote:
is het noui alweer kerstquote:
gevallen schaatsers van bier voorzien in Turijn denk ikquote:
en nu vooral niet meer bewegen!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef VoreG het volgende:
Met een kartonnen doos op schoot en daarop mn laptop heb ik een internet verbinding. Het duurt even maar ik heb nu een goede opstelling gevonden
Ik kan zelfs zo tv kijken, het is een kiep raam boven mijn hoofd dus als ik omhoog kijk zie ik de tv (met alleen nederland 2 en 3) achter mequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en nu vooral niet meer bewegen!!
in dat geval..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clau en ik in chronologische volgorde![]()
[afbeelding]
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
Niemand die naar Rintje kijkt bij Mart ?
Is dat al begonnen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
Niemand die naar Rintje kijkt bij Mart ?
Nee maar ze gaan allemaal slapen.quote:
Ik kijk nog even het laatste stukje van De Domste en daarna schakel ik weer over naar Café Torino.quote:
Mijn god die vent gaat tijdens de spelen een film uit 1962 kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef pascalheister het volgende:
Leuke film Kiss Kiss Bang Bang, mooi op tijd nu voor Cafe torino
1962quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god die vent gaat tijdens de spelen een film uit 1962 kijken
Ok geen city city bang bangquote:
Dat mensen daar nog naar kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuke Mike en Thomas Show deze week. Joke de Kruif kan goed Calimero nadoen
Wij nu nog even, staat nog op de video.quote:
Succesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nu nog even, staat nog op de video.
Vast wel.Met wie ?quote:
Heleen van Royenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks de verschrikkelijke Heleen van Royen bij de verschrikkelijke Ivo Niehe.
Gelukt.quote:
Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Ik heb met zijn neef samengewerkt maar die is ongeveer van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
hij gaat dezer dagen richting Bjoroquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?
en bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
Proffesioneel koffiedrinker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vrg?
Nee. Het zat eerst boven La Vie, ingang aan de St Jacobsstraat. Maar we zijn pas verhuisd dus nu zit het Landelijk Bureau aan de Graadt van Roggenweg (De Fentener van Vlissingenweg).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
Dat is toch de maliebaan Voreg?
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef Superheld het volgende:
Lig je om 4 uur in je nest, bellen ze om 8 uur op om te vragen of je kan werken aangezien er 2 mensen ziek zijn.![]()
Ben nu brak op het werk![]()
They're watching you!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
MSN en Roda sites zijn sinds vandaag geblokt op stage..
In plaats van zelf eens te werken doen ze liever zoiets...
Heb mijn werk wel af, zelf doen ze niks behalve een beetje surfen. Maar Fok! doet het toch nogquote:
En vanmiddag geen Fok meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
MSN en Roda sites zijn sinds vandaag geblokt op stage..
In plaats van zelf eens te werken doen ze liever zoiets...
gelukkig begint er nu iets anders. even kijken....quote:
Hij heeft zichzelf ook gekloot, msn is voor het gehele netwerk geblokt.quote:
Eikel.quote:
Ja zeker leuk, ik zag gisteren een stukje... leuk dat ze met zijn 4-en naar beneden zoevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef Againzender het volgende:
gelukkig begint er nu iets anders. even kijken....
snowboarden! joy!
heb je ff mijn adres gemaild !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij gaat dezer dagen richting Bjoro
anders easymessenger gebruiken...doet het ook primaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef DarkShine het volgende:
Remote desktop straks thuis maar eens instellen, dan msn en surf ik zo wel.
hee Robbie, koffie ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
morgen
is het zaterdag!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
morgen
Met eenVPN werken alle geblokte wel alweer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders easymessenger gebruiken...doet het ook prima![]()
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoorquote:
vanmiddag ff bij de Coco's afspreken ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
WEEEEEEEEEEEKEND
Wie gaat er mee de stad in.
Haha, en dan de woodys, kokosnoot, cafe peter beense en jantjes verjaardag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanmiddag ff bij de Coco's afspreken ?
Ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoor.
WEEEEEEEEEEEKEND
Graciasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
Bakkie voor StarGazer (en voor mezelf natuurlijk) en dan een een glaasje melk voor TerroRobje
Ik ga volgende week even nieuwe halenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga mn eigen stadje in. Nieuwe lacoste sneakers en cp company jas halen![]()
Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ik iets geen sport vind is het Curling wel.
Inderdaad, de snelkookpan die ze over het ijs smijten maakt het compleetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjes![]()
lekkere huisvrouwtjes iig danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjes![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad, de snelkookpan die ze over het ijs smijten maakt het compleet.
mooi rondje toch ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha, en dan de woodys, kokosnoot, cafe peter beense en jantjes verjaardag?.
je hebt meel !quote:
Bel Tong de volgende keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:ik ben beter dan ik dacht, moest nieuw draadloos modem instaleren op mijn computer, boven op mijn kamer werkte het niet. Nu ik alles beneden heb staan lijkt het wel te werken
. Zal boven wel een conflict hebben gehad met iets in de buurt ofzo
.
maar het belangrijkste ik heb alles goed ingesteld
die zit toch automatisch in de nieuwe ziektekosten verz ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bel Tong de volgende keer
Ze willen hier een bonuskaart
Absoluut. En allemaal op 10 meter van elkaar ofzo en heel de dag happy hour, wat wil een mens nog meerquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik overigens de enige die die Nederlandse schaatsers echt ongelooflijk irritant arrogant vind?
(Van die Italianen winnen we wel even - we hoeven alleen die gouden plak nog even op te halen - dit is een zekerheidje - als Kramer niet was weggegleden, hadden we nu goud etc. etc. zoals afgelopen weken gehoord).
En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
En dat terwijl Kramer en Groenewold niet de grootste favorieten waren.
Echt die arrogante kut schaatsers, net goed dat ze tot nu toe op veel nummers op hun nummer gezet worden.
Dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoor.
WEEEEEEEEEEEKEND
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens hoor !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik overigens de enige die die Nederlandse schaatsers echt ongelooflijk irritant arrogant vind?
(Van die Italianen winnen we wel even - we hoeven alleen die gouden plak nog even op te halen - dit is een zekerheidje - als Kramer niet was weggegleden, hadden we nu goud etc. etc. zoals afgelopen weken gehoord).
En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
Echt die arrogante kut schaatsers, net goed dat ze tot nu toe op veel nummers op hun nummer gezet worden.
Ach, dat was ook een beetje gespeeld volgens mij en ook een manier om te benadrukken dat Nederland verdomd goede kansen maakte op goud bij dit onderdeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Waar was dat dan? met dat starten?quote:En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
Dat is een winnaarsmentaliteit. Of is dat te Amerikaans tegenwoordig?quote:En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
Wat moet jij daar nou nog van lerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:34 schreef JaWi het volgende:
Via mijn werk krijgen we een verplichte cursus: "omgaan met agressie, geweld en drugsgebruik".
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat moet jij daar nou nog van leren
Verstandig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:30 schreef JaWi het volgende:
Zo kaartjes halen voor roda - ajax en dan de stad in. Niet zuipen natuurlijk..
En toch even FOK!kenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had gister niet "even een klein biertje" moeten doen
Over een minuut een vergadering, en ik wordt net uit mn nest getrapt door een huisgenoot die er ook heen moet
Nou ja, dt wordt em dus niet
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Bjoro het volgende:
die zit toch automatisch in de nieuwe ziektekosten verz ?
als je een jaar wegblijft krijg je 200 euro toch ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die docu over Davis is fantastisch...
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/alizee/![]()
![]()
Zat te wachten op het moment waar ze uit de kleren zou gaan... Maar dat viel tegenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/alizee/![]()
![]()
Trackmania is geweldig inderdaad. Een paar jaar geleden was het eerste deel uit, was toen al verslaafdquote:
Jezus, de hoer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ze is tegenwoordig alleen een stuk dikker, omdat ze zonodig een kind moest hebben
Oh gets, ik kijk meteen evenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef JaWi het volgende:
Pas je op Bluezz? Ik geloof niet dat ze bij Xenos producten verkopen die nog niet over de houdbaarheidsdatum heen zijn.
Iemand?quote:Mannen,
Heb ff met de wedstrijdsecretaris gebeld. En slecht nieuws. Alle andere
teams voetballen ook, dus mensen lenen wordt lastig. Verder zei hij dat het
voor aflassen te kort dag was. Hij gaat nog wel die vereniging bellen om te
kijken of het op een akkoordje gegooid kan worden, maar verwacht daar niet
te veel van. Dus ik zou zeggen bel ff iedereen op die je kent of ze morgen
mee willen doen! Laat voor vanavond ff weten hoeveel man je hebt kunnen
regelen.
Gr Almer,
Reiskostenvergoeding, 50e voor de wedstrijd, 25e winbonus en een eigen kleedkamer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand?
18-Feb-2006 12:00 IJFC 9 - Odysseus '91 5 Groenvliet sportp. - IJFC
Je kan het WC hokje krijgen, reizen met je OVjaarkaart (anders met korting) winbonus is een biertje na afloopquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding, 50e voor de wedstrijd, 25e winbonus en een eigen kleedkamer.
Dan kom ik wel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan het WC hokje krijgen, reizen met je OVjaarkaart (anders met korting) winbonus is een biertje na afloop
Nee. Ik verlaag me niet tot hun niveau.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
Ga je mee wat Marokkanen in elkaar slaan Sandman?
Ze hebben dus wel niveau.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Ik verlaag me niet tot hun niveau.
Lekker, ik tot 27 februari. Ook niet gek.quote:
FA Cupquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Liverpool ManU? Wie wat waar?
*stinkend jaloers isquote:
Hoop wel dat de boel doorgaat morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier ineens ook een berg regen...
Een beetje een gebrek aan spelersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef methodmich het volgende:
VoreG ziet zijn match ook niet zitten?
Allemaal op wintersport?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een beetje een gebrek aan spelers..
De nummer 2, wij staan nu op 3 volgens mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat, dan kan het idd beter afgelast worden. Tegen welk team moet je?
Er is curling!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef SCH het volgende:
heb ik eindelijk tijd om ows te kijken, is er niks
je bent helaas net te laat voor het snowboard spectakel ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef SCH het volgende:
heb ik eindelijk tijd om ows te kijken, is er niks
Ik hoop dan 25 te worden, 3 maart.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Hoe jong ben je dan geworden? Overigens zou Noca me die link naar de Buijs-column op een Groningen-site nog geven, weet jij die toevallig ook?
Okee! Leuke leeftijd, 25.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop dan 25 te worden, 3 maart.
Ja ik weet het wel maar kan hier vanaf het werk niet op die site, vanavond!
Ja, je moet wat als er zo weinig te zien is:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef DeTolk het volgende:
Erben Wennemars is onderuit geschaatst door een verkeerdom rijdende Klotebelg
Tjezusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef DeTolk het volgende:
Erben Wennemars is onderuit geschaatst door een verkeerdom rijdende Klotebelg
Zo, jij bent vroeg thuis!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Frits Bom.
Gestolen bus Hank the Knife & The Roosters. Wie helpt?
Vroeg thuis?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
TjezusIk hoop dat dit een grapje van je is
Vakantie? Dat betekent dat het carnaval is? Dan ga ik de komende week niet naar mijn oudersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroeg thuis?
* methodmich heeft al vakantie hoor.
Wij hebben een extra dag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Ik vind het ook wel een leuk getal inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee! Leuke leeftijd, 25.
En zonde van Wennemars, DeTolk.
die nog eens spookschaatste ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is onderuit geschaatst door een Belg clauwie!
Das inherent aan het Belg zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
die nog eens spookschaatste ook
Nee, carnaval is pas een week later.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vakantie? Dat betekent dat het carnaval is? Dan ga ik de komende week niet naar mijn ouders
O, die extra dag wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroeg thuis?
* methodmich heeft al vakantie hoor.
Wij hebben een extra dag.
Oh. Dus had ik dit weekend moeten gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, carnaval is pas een week later.
Het studentenleven gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wou volgende week naar mn ouders, maar kom erachter dat ik dan een zaalvoetbaltoernooitje heb. Nou ja, dan nog maar een weekje later
Wat hebben we het zwaar hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het studentenleven gaat niet over rozen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Niet aan beginnen. Bezorgservicequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heel zwaar.... ik moet nog boodschappen doen
was het echt een kleine ingreep en is nu alles weer 'goed'?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt eens binnen
Vanaf 08:30 uur in het ziekenhuis geweestVriendin had klachten gekregen na haar operatie en vanochtend dachten we een minuutje of 15 in het ziekenhuis te zijn voor een routinecheck, maar een kleine ingreep bleek noodzakelijk en we zijn net pas thuis
![]()
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heel zwaar.... ik moet nog boodschappen doen
De uitgang van de maag moest met een 'ballonnetje' wijder gemaakt worden via endoscopie. Ze noemen het een kleine ingreep, maar ik moet er niet aan denken dat ze met twee draden mijn maag in gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het echt een kleine ingreep en is nu alles weer 'goed'?
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slecht
Dat heb ik gelukkig nog. Een krat Hertog Jan en 6 Duvel (kreeg ik trouwens mooie Duvel onderzetters bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slecht
Jakkes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt eens binnen
Vanaf 08:30 uur in het ziekenhuis geweestVriendin had klachten gekregen na haar operatie en vanochtend dachten we een minuutje of 15 in het ziekenhuis te zijn voor een routinecheck, maar een kleine ingreep bleek noodzakelijk en we zijn net pas thuis
![]()
Yup ... maar hopelijk helpt het, want de laatste dagen werd ze steeds misselijker .. afgelopen nacht anderhalf uur overgevenquote:
Moet je alleen niet vergeten het papiertje dan mee te nemen naar de winkel en het dan alsnog vergeten. Is me wel eens overkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
* Schrijft op: NIET vergeten bier te halen
hm, dat vind ik ook geen kleine ingreep. maar voor die artsen zal het wel standaardwerk zijn. Hopelijk helpt het en voelt ze zich weer snel beter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De uitgang van de maag moest met een 'ballonnetje' wijder gemaakt worden via endoscopie. Ze noemen het een kleine ingreep, maar ik moet er niet aan denken dat ze met twee draden mijn maag in gaan
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef pascalheister het volgende:
middag
weekend
vanavond weer jeugdspelregelwedstrijden, en ik zit weer in de jury![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters af
Inderdaadquote:
mja zolang ik niet buitenspel staquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters af
die snap ik niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja zolang ik niet buitenspel sta![]()
Altijd leukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:46 schreef DarkShine het volgende:
Straks naar fortuna - Haarlem.
Even kijken naar de toekomstig periodekampioen.quote:
quote:De wedstrijd gaat morgen gewoon door! Heren 8 had maar 5 man. Daarom is hun
wedstrijd afgelast en doen zij bij ons mee. Dus morgen gewoon 10:15 bij de
tram.
Succes en maak er wat van
Gr almer
En je voetbalt zelf op welk niveau?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heren 8 dat is hotseknotsekutvoetbalnaar huus toe.
Lekker! Snert!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef SCH het volgende:
* SCH zet kopje erwtensoep voor eilanden neer
Ze ligt nu op de bank te slapen, maar als ze wakker is zal ik haar wel een Groningse kusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:Thuis!
Weekend
EilandjeVind het ook niet echt een kleine ingreep..hopen dat het helpt, is allemaal geen pretje...
-je voor je vriendin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |