Proffesioneel koffiedrinker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vrg?
Nee. Het zat eerst boven La Vie, ingang aan de St Jacobsstraat. Maar we zijn pas verhuisd dus nu zit het Landelijk Bureau aan de Graadt van Roggenweg (De Fentener van Vlissingenweg).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
Dat is toch de maliebaan Voreg?
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef Superheld het volgende:
Lig je om 4 uur in je nest, bellen ze om 8 uur op om te vragen of je kan werken aangezien er 2 mensen ziek zijn.![]()
Ben nu brak op het werk![]()
They're watching you!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
MSN en Roda sites zijn sinds vandaag geblokt op stage..
In plaats van zelf eens te werken doen ze liever zoiets...
Heb mijn werk wel af, zelf doen ze niks behalve een beetje surfen. Maar Fok! doet het toch nogquote:
En vanmiddag geen Fok meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
MSN en Roda sites zijn sinds vandaag geblokt op stage..
In plaats van zelf eens te werken doen ze liever zoiets...
gelukkig begint er nu iets anders. even kijken....quote:
Hij heeft zichzelf ook gekloot, msn is voor het gehele netwerk geblokt.quote:
Eikel.quote:
Ja zeker leuk, ik zag gisteren een stukje... leuk dat ze met zijn 4-en naar beneden zoevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef Againzender het volgende:
gelukkig begint er nu iets anders. even kijken....
snowboarden! joy!
heb je ff mijn adres gemaild !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij gaat dezer dagen richting Bjoro
anders easymessenger gebruiken...doet het ook primaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef DarkShine het volgende:
Remote desktop straks thuis maar eens instellen, dan msn en surf ik zo wel.
hee Robbie, koffie ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
morgen
is het zaterdag!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
morgen
Met eenVPN werken alle geblokte wel alweer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders easymessenger gebruiken...doet het ook prima![]()
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoorquote:
vanmiddag ff bij de Coco's afspreken ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
WEEEEEEEEEEEKEND
Wie gaat er mee de stad in.
Haha, en dan de woodys, kokosnoot, cafe peter beense en jantjes verjaardag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanmiddag ff bij de Coco's afspreken ?
Ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoor.
WEEEEEEEEEEEKEND
Wie gaat er mee de stad in.
Graciasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
Bakkie voor StarGazer (en voor mezelf natuurlijk) en dan een een glaasje melk voor TerroRobje
Ik ga volgende week even nieuwe halenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga mn eigen stadje in. Nieuwe lacoste sneakers en cp company jas halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |