Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Ik heb met zijn neef samengewerkt maar die is ongeveer van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
hij gaat dezer dagen richting Bjoroquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?
en bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
Proffesioneel koffiedrinker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vrg?
Nee. Het zat eerst boven La Vie, ingang aan de St Jacobsstraat. Maar we zijn pas verhuisd dus nu zit het Landelijk Bureau aan de Graadt van Roggenweg (De Fentener van Vlissingenweg).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
Dat is toch de maliebaan Voreg?
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef Superheld het volgende:
Lig je om 4 uur in je nest, bellen ze om 8 uur op om te vragen of je kan werken aangezien er 2 mensen ziek zijn.![]()
Ben nu brak op het werk![]()
They're watching you!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:53 schreef DarkShine het volgende:
MSN en Roda sites zijn sinds vandaag geblokt op stage..
In plaats van zelf eens te werken doen ze liever zoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |