Dat mensen daar nog naar kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuke Mike en Thomas Show deze week. Joke de Kruif kan goed Calimero nadoen
Wij nu nog even, staat nog op de video.quote:
Succesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij nu nog even, staat nog op de video.
Vast wel.Met wie ?quote:
Heleen van Royenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks de verschrikkelijke Heleen van Royen bij de verschrikkelijke Ivo Niehe.
Gelukt.quote:
Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:de herhaling van de slimste eens kijken
met Jochem van Gelder. Die woont een dorp verder, geschikte vent
Ik heb met zijn neef samengewerkt maar die is ongeveer van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
hij gaat dezer dagen richting Bjoroquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik al gevraagd waar je m'n videoband hebt gelaten ?
en bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen en omgeving levert niet de slimste kandidaten op, kan ik je alvast verklappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |