Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ik iets geen sport vind is het Curling wel.
Inderdaad, de snelkookpan die ze over het ijs smijten maakt het compleetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjes![]()
lekkere huisvrouwtjes iig danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor huisvrouwtjes inderdaad, met die bezempjes![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad, de snelkookpan die ze over het ijs smijten maakt het compleet.
mooi rondje toch ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha, en dan de woodys, kokosnoot, cafe peter beense en jantjes verjaardag?.
je hebt meel !quote:
Bel Tong de volgende keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:ik ben beter dan ik dacht, moest nieuw draadloos modem instaleren op mijn computer, boven op mijn kamer werkte het niet. Nu ik alles beneden heb staan lijkt het wel te werken
. Zal boven wel een conflict hebben gehad met iets in de buurt ofzo
.
maar het belangrijkste ik heb alles goed ingesteld
die zit toch automatisch in de nieuwe ziektekosten verz ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bel Tong de volgende keer
Ze willen hier een bonuskaart
Absoluut. En allemaal op 10 meter van elkaar ofzo en heel de dag happy hour, wat wil een mens nog meerquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik overigens de enige die die Nederlandse schaatsers echt ongelooflijk irritant arrogant vind?
(Van die Italianen winnen we wel even - we hoeven alleen die gouden plak nog even op te halen - dit is een zekerheidje - als Kramer niet was weggegleden, hadden we nu goud etc. etc. zoals afgelopen weken gehoord).
En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
En dat terwijl Kramer en Groenewold niet de grootste favorieten waren.
Echt die arrogante kut schaatsers, net goed dat ze tot nu toe op veel nummers op hun nummer gezet worden.
Dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze bellen mij vaak genoeg om 7 uur s'ochtends op mijn vrije dag wakker of ik kan komen werken, dan ben ik er ook altijd. Dan klaag ik ook niet dat het laat was de dag ervoor.
WEEEEEEEEEEEKEND
Wie gaat er mee de stad in.
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens hoor !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik overigens de enige die die Nederlandse schaatsers echt ongelooflijk irritant arrogant vind?
(Van die Italianen winnen we wel even - we hoeven alleen die gouden plak nog even op te halen - dit is een zekerheidje - als Kramer niet was weggegleden, hadden we nu goud etc. etc. zoals afgelopen weken gehoord).
En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
Echt die arrogante kut schaatsers, net goed dat ze tot nu toe op veel nummers op hun nummer gezet worden.
Ach, dat was ook een beetje gespeeld volgens mij en ook een manier om te benadrukken dat Nederland verdomd goede kansen maakte op goud bij dit onderdeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Waar was dat dan? met dat starten?quote:En als er dan iets misgaat, dan is het trieste regelgeving, had de tegenstander geluk dat ie na de Nederlanders kon starten (wordt andersom werkelijk nooit genoemd als nadeel voor een schaatser als de Nederlanders er na komen) etc.
Dat is een winnaarsmentaliteit. Of is dat te Amerikaans tegenwoordig?quote:En dan zo dramatisch doen als je 'slechts' zilver hebt, zelfs gewoon een dag erna "Hier ben je toch voor gekomen?" - "Nee, niet echt".
Wat moet jij daar nou nog van lerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:34 schreef JaWi het volgende:
Via mijn werk krijgen we een verplichte cursus: "omgaan met agressie, geweld en drugsgebruik".
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat moet jij daar nou nog van leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |