Vakantie? Dat betekent dat het carnaval is? Dan ga ik de komende week niet naar mijn oudersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroeg thuis?
* methodmich heeft al vakantie hoor.
Wij hebben een extra dag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Ik vind het ook wel een leuk getal inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee! Leuke leeftijd, 25.
En zonde van Wennemars, DeTolk.
die nog eens spookschaatste ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is onderuit geschaatst door een Belg clauwie!
Das inherent aan het Belg zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
die nog eens spookschaatste ook
Nee, carnaval is pas een week later.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vakantie? Dat betekent dat het carnaval is? Dan ga ik de komende week niet naar mijn ouders
O, die extra dag wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroeg thuis?
* methodmich heeft al vakantie hoor.
Wij hebben een extra dag.
Oh. Dus had ik dit weekend moeten gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, carnaval is pas een week later.
Het studentenleven gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wou volgende week naar mn ouders, maar kom erachter dat ik dan een zaalvoetbaltoernooitje heb. Nou ja, dan nog maar een weekje later
Wat hebben we het zwaar hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het studentenleven gaat niet over rozen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Niet aan beginnen. Bezorgservicequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heel zwaar.... ik moet nog boodschappen doen
was het echt een kleine ingreep en is nu alles weer 'goed'?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt eens binnen
Vanaf 08:30 uur in het ziekenhuis geweestVriendin had klachten gekregen na haar operatie en vanochtend dachten we een minuutje of 15 in het ziekenhuis te zijn voor een routinecheck, maar een kleine ingreep bleek noodzakelijk en we zijn net pas thuis
![]()
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heel zwaar.... ik moet nog boodschappen doen
De uitgang van de maag moest met een 'ballonnetje' wijder gemaakt worden via endoscopie. Ze noemen het een kleine ingreep, maar ik moet er niet aan denken dat ze met twee draden mijn maag in gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het echt een kleine ingreep en is nu alles weer 'goed'?
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slecht
Dat heb ik gelukkig nog. Een krat Hertog Jan en 6 Duvel (kreeg ik trouwens mooie Duvel onderzetters bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet nog bier halen, anders begint het weekeinde wel erg slecht
Jakkes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt eens binnen
Vanaf 08:30 uur in het ziekenhuis geweestVriendin had klachten gekregen na haar operatie en vanochtend dachten we een minuutje of 15 in het ziekenhuis te zijn voor een routinecheck, maar een kleine ingreep bleek noodzakelijk en we zijn net pas thuis
![]()
Yup ... maar hopelijk helpt het, want de laatste dagen werd ze steeds misselijker .. afgelopen nacht anderhalf uur overgevenquote:
Moet je alleen niet vergeten het papiertje dan mee te nemen naar de winkel en het dan alsnog vergeten. Is me wel eens overkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
* Schrijft op: NIET vergeten bier te halen
hm, dat vind ik ook geen kleine ingreep. maar voor die artsen zal het wel standaardwerk zijn. Hopelijk helpt het en voelt ze zich weer snel beter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De uitgang van de maag moest met een 'ballonnetje' wijder gemaakt worden via endoscopie. Ze noemen het een kleine ingreep, maar ik moet er niet aan denken dat ze met twee draden mijn maag in gaan
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef pascalheister het volgende:
middag
weekend
vanavond weer jeugdspelregelwedstrijden, en ik zit weer in de jury![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters af
Inderdaadquote:
mja zolang ik niet buitenspel staquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijf je dit keer wel van de deelneemsters af
die snap ik niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja zolang ik niet buitenspel sta![]()
Altijd leukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:46 schreef DarkShine het volgende:
Straks naar fortuna - Haarlem.
Even kijken naar de toekomstig periodekampioen.quote:
quote:De wedstrijd gaat morgen gewoon door! Heren 8 had maar 5 man. Daarom is hun
wedstrijd afgelast en doen zij bij ons mee. Dus morgen gewoon 10:15 bij de
tram.
Succes en maak er wat van
Gr almer
En je voetbalt zelf op welk niveau?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heren 8 dat is hotseknotsekutvoetbalnaar huus toe.
Lekker! Snert!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef SCH het volgende:
* SCH zet kopje erwtensoep voor eilanden neer
Ze ligt nu op de bank te slapen, maar als ze wakker is zal ik haar wel een Groningse kusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:Thuis!
Weekend
EilandjeVind het ook niet echt een kleine ingreep..hopen dat het helpt, is allemaal geen pretje...
-je voor je vriendin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |