Nee ik had de laatste reactie merkte ik opquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef Geqxon het volgende:
Vind je het zo geil een nieuw topic te mogen openen?
-Volpost-postquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee ik had de laatste reactie merkte ik op![]()
Oftewel je had net zo goed de rest van de dag in bed blijven liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik kwma net op school en kreeg te horen dat ik vrij had
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
-Volpost-post
-Geen OP
-Gelijk een topic geopent.
Jep, jij bent duidelijk zo'n "Ik wil graag een slowchat topic openen" figuur
kloptquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oftewel je had net zo goed de rest van de dag in bed blijven liggen![]()
halloquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef martinuhhh het volgende:
Hoi.
lolligquote:
Whehehe. Ik ben gewend direct een keigoed topic te openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
De laatste post = nieuw topic.
Kan er nog 1 reactie in roep je maar ff VOL, je opent dan gelijk maar een topic, ander duurt het zo lang en word de kans op 2 topics tegelijk groter.
OP moet je dan nog zoeken. Het zij zo,
Maar dan gaat iederen zeuren dat het zo lang duurt voor er een nieuw topic komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben gewend direct een keigoed topic te openen
vind van niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
lollig
* Renesite gaat ff haar enzo doen en dan naar school en dan werken en dan pas om half 7 weer thuis (ongeveer)
Het plakken van de OP duurt echt niet zo lang hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dan gaat iederen zeuren dat het zo lang duurt voor er een nieuw topic komt
dan doe jij de volgendequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het plakken van de OP duurt echt niet zo lang hoor
Mja, ik ben qua topicstarts soms dan ook wel een perfectionist.
wij hebben zo'n raar rooster..quote:
Petjequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef Renesite het volgende:
Ik kan geen FLIKKER met mijn haar meer![]()
Volgende week ofzo maar eens naar de kapper![]()
Ik welquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Meki het volgende:
Mag dat wel fokken onder schooltijd
Installeer Google Talk??quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben nu ook aan het Google Talken onder school tijd via Gmail.
Lukt mij niet, ook met msn niet, webmessenger.msn.comquote:
Nee sommigen, niet iedereen kan al Google Talken via Gmail. Check: Google Talk nu geïntegreerd in Gmailquote:
Ik denk dat je het volgende week wel kan, Google is wel redelijk snel daarinquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lukt mij niet, ook met msn niet, webmessenger.msn.com
Ik bedoel het instaleren op school.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik denk dat je het volgende week wel kan, Google is wel redelijk snel daarin.
Bij de Lounge staat het er tenminste bij..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Smiley posts, dat mag officieel niet in de SC
Zetten wij het er toch ook bij, wiki kan je zo aanpassenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij de Lounge staat het er tenminste bij..
Jaaa, laten we regels gaan opstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij de Lounge staat het er tenminste bij..
Haha, René weet wel hoe ik het bedoelquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal maar opassen, straks ben je geen mod meer
Nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha, René weet wel hoe ik het bedoel
Ik doe niet anders, dat weet je tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ga je me nou wéér teleurstellen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, laten we regels gaan opstellen.
Nee, mijn voorstel is dat we allemaal gewoon gezellig doen en het 'fastchatten' beperken mits inhoud
Ofzo.
Damnquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, dat weet je toch
Ja, ga ik Litso teleur stellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
DamnNou, ga dan maar naar je andere forum
.
Dan heb ik even het rijk alleen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ga ik Litso teleur stellen
Nog 13 minuten en deze les is al voorbijquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan heb ik even het rijk alleen!![]()
Ah gutquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog 13 minuten en deze les is al voorbij![]()
Dan ben je tot ~half 7 alleen![]()
Ik moet nog tot 15.20 op school zittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog 13 minuten en deze les is al voorbij![]()
Dan ben je tot ~half 7 alleen![]()
Niek, zometeen dat ene topic nog ff bekijken hoor, de discussie is al gestart..quote:
Ik heb het al gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niek, zometeen dat ene topic nog ff bekijken hoor, de discussie is al gestart..
Je moet gewoon je taal op engels zetten, dan doet ie het bij iedereen volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee sommigen, niet iedereen kan al Google Talken via Gmail. Check: Google Talk nu geïntegreerd in Gmail
Dank voor jullie enthousiaste reacties. Kut pubersquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef RemcoW85 het volgende:
Sollicitatie is de deur uit, wish me luck.
Dat meld hij hier altijdquote:
Hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dank voor jullie enthousiaste reacties. Kut pubers![]()
![]()
![]()
Ja, Gym viel uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Heyy Messenga
Al weer klaar met school? :")
Dat is het leukequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Nee man, moet je bewegen enzo.
Ik vind fitnessen wel leukquote:
lambal....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef carmiie het volgende:
ik ben lui, ik heb net 3 uur voor de tv gezete
frikadelebroodjes zijn heiligquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
met een frikadelbroodje en optimel![]()
of van de super de boer... (wel warmquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd!! die zijn zo lekker!![]()
vooral van de echte bakker![]()
![]()
k vind et zo niet boeiend, alsof mij het wat kan schelen hoeveel mb er in mijn inbox past?quote:
idd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of van de super de boer... (wel warm)
super de boer kom ik altijd in tussenuren en pauzesquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd!![]()
![]()
![]()
en we hadden nog een broodje maar ikw eet niet meer hoe het heette, met walnoten en een soort vulling![]()
heb ik al lang niet meer op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ben verslaafd aan wentelteefjes.
Ga wentelteefjes koken (quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb ik al lang niet meer op.
wat zal ik vanaaf eens koke?
dan ga ik naar de albert heijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
super de boer kom ik altijd in tussenuren en pauzes![]()
paellaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb ik al lang niet meer op.
wat zal ik vanaaf eens koke?
neej dat word ik het nietquote:
kip ala B_BOY?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej dat word ik het niet
ik heb al beslist ik ga kip ala B_BOY maken en dan groente en aardappele erbij
heb geen zin in moeilijk doen.
mmm, lekker, kipfilet vind ik het lekkerste vlees wat er isquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jeps gewoon marineren met kruiden naar mijn believe.
kom je eten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
mmm, lekker, kipfilet vind ik het lekkerste vlees wat er is![]()
mais non.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
zullen we ruilen, kip voor zuurkool?![]()
Cool edit pro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog een goed (en simpel) audio bewerk programma?
audacity, dat heb ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog een goed (en simpel) audio bewerk programma?
2quote:
2.1 als je precies wil zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2
oftewel cool edit pro 2...
op genoeg plekken op internet te beneden laden.
ging dat niet goed dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij wel eens mee gewerkt.
Jawel, maar ik formateer wel eens Windows en gooi ik alles er af. En dat soort programma's gebruik ik alleen als ik het nodig heb.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik lees het niet eens carmen maarjij hebt gelijk vind ik.
ik doe hetzelfde. squote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jawel, maar ik formateer wel eens Windows en gooi ik alles er af. En dat soort programma's gebruik ik alleen als ik het nodig heb.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt zich naar kleine 2 dagen ook weer es
jij niet VASDNquote:
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feestquote:
Ja, ik ben bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, het is alleen zo uber saai hier![]()
2 lettertjes verwisseldquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feest![]()
goed bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
2 lettertjes verwisseld
Kuuut, sorry was jij nietWas Casper volgens mij
![]()
Oeps
ja inderdaadquote:
*schudt wakker*quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadben niet helemaal wakker volgens mij
* -Marlii- is weer wakkerquote:
hey saawquote:
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
Daar begon ze ook over. "Ja hallo, dan ben ik mijn MSN kwijt"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"!
Ja weet ik, maar je moet het ergens over hebben tijdens het etenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.
ja hoor met jou?quote:
over bier...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je moet het ergens over hebben tijdens het eten
en terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik het ook wel vaak over ja.
ik vroeg het aan XBMquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoi carmiie
jij eigenwijze puber. Ga naar PUBquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik doe gewoon reageren lekker puh![]()
kzal dit maar als een compliment opvatten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij eigenwijze puber. Ga naar PUB
Waarom wil ze ermee praten dan? Ben je niet braaf geweest?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
mn moeder gaat morgen met mn conrectrice van school praten terwijl ik mn school zelf betaal en niet thuis woon dus ze heeft er helemaal NIKS mee te maken
Jaquote:
waarom gaat ze praten dan .. ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
mn moeder gaat morgen met mn conrectrice van school praten terwijl ik mn school zelf betaal en niet thuis woon dus ze heeft er helemaal NIKS mee te maken
conrectrice wil juist met haar pratenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Waarom wil ze ermee praten dan? Ben je niet braaf geweest?![]()
stomquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
wat heb je gegeten dan?quote:
Bij mij omgedraait, mn ouders altijd bezorgd, terwijl leraren meestal wel zeggen dat het goedkomt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
conrectrice wil juist met haar praten
omdat ze bang is dat ik niet slaag dit jaar
terwijl ik allemaal voldoendes sta en nog 5 herkansingen voor tentamens heb
lekker duidelijk dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
heeej, jij hebt mijn pc vorige keer ook uit de problemen gehaaldquote:
speklappen met witte bonen en aardappelpurreequote:
lekkerrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
speklappen met witte bonen en aardappelpurree![]()
iets duidelijker graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef carmiie het volgende:
[..]
heeej, jij hebt mijn pc vorige keer ook uit de problemen gehaald![]()
ik kan geen muziek luisteren, wat moet ik doen?![]()
aha wat een bullshitquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
de spelers werken nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets duidelijker graag
Werken je mp3's niet, of komt er geen geluid uit of werken de spelers niet?
Ik heb ook witte bonen gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
speklappen met witte bonen en aardappelpurree![]()
visquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef -Marlii- het volgende:
me vader komt net thuis met visdus ik ben ff vis eten
die heb ik al, die doet het ook niet, als ik dan op play klik en er staat bijv. 02. nine million bicycles dan zie je dat en gaat die naar het volgende nummer ( zonder dat je ook maar ook IETS hoort ) en dan weer naar het volgende nummer, en het volgende en het volgende etc etcquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Winamp![]()
En dan de full version downloaden![]()
VLC!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Winamp![]()
En dan de full version downloaden![]()
voor muziek is winamp toch wat fijnerquote:
Dat wel. Maar je weet met VLC meestal zeker dat ie et doet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor muziek is winamp toch wat fijner
suc6quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
ik ben ff weg, moet wat formulieren invullen voor school voor volgend jaar
inderdaadquote:
maar dat heeft hier dus een probleemquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef fs180 het volgende:
winamp doet alles gewoonbehalve divx,maar daar heb ik divx player voor
http://www.foobar2000.org/foobar2000_0.8.3_special.exequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat heeft hier dus een probleem![]()
Luister dan ook gewoon naar mij schatquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat heeft hier dus een probleem![]()
wat bestaan er veel spelersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/foobar2000_0.8.3_special.exe
Mischien deze speler
heb ik gedaan, het werkt weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Luister dan ook gewoon naar mij schat.
ja, maar dat doet die ook bij liedjes die ik niet heb verplaatstquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Carmiie, dat winamp naar een ander nummer gaat als je er op klikt en dat door blijft doen (gebeurd iedere seconde volgens mij, dan verspringt ie naar alle liedjes) is vaak omdat hij de liedjes niet meer kan vinden. Liedjes van plaats veranderd onlangs?
hmmz, ik ga het wel ff doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Moet je de map in Winamp weer ff opnieuw instellen, dan zal ie het weer doen. Programma zal wel even de kluts kwijt zijn.
goed idee want winamp is toch wel het fijnste muziekprogrammaquote:
in 3 mappen, itunes ( maar dat ga ik ook maar eens veranderen want dat doet het ook niet meer ) en cd muziek, en winamp, en nog een beetje in de muziek download map, maar dat verplaats ik meestal meteenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Heb je al je Mp3s in één map staan? Of op één harde schijf. Wel zo makkelijk natuurlijk.
Staat die er niet standaard?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef carmiie het volgende:
nou, in mijn winamp map ( waar de installaties zouden moeten staan ) staat alleen een nummer van kornwat moet ik daar nou mee?
ik ga alles wel even sorterenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar, snap al niet meer hoe jullie de mp3s sorteren. Heb zelf gewoon een harde schijf met alleen daar op al mijn muziek. Dan kun je in Winamp een map (of harde schijf) kiezen en dan laad het programma alle muziek in die hij in die map (of harde schijf) kan vinden.
weet ik veel, aar er zouden dan toch ook van die setups en uninstal en readme dingen moeten staan?quote:
Ook een paar liedjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
weet ik veel, aar er zouden dan toch ook van die setups en uninstal en readme dingen moeten staan?![]()
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesetsquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar, snap al niet meer hoe jullie de mp3s sorteren. Heb zelf gewoon een harde schijf met alleen daar op al mijn muziek. Dan kun je in Winamp een map (of harde schijf) kiezen en dan laad het programma alle muziek in die hij in die map (of harde schijf) kan vinden.
Als je nu de bundle version ownload zit er ook een mp3 bij, die is ook elke week anders ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja Messenga, dat is zo`n schaapachtig geluid die Winamp automatisch meelevert zodat je kan testen. Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
mijne ook, krijg je Barbie en Ken - Aquaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
maar dan krijg ik zoveel mappen, losse nummers > artiesten dat worden er dan wel 50 ofzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bendequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :
LIST --> NEW
ADD --> DIRECTORY
Klik die map MP3 aan en hij laadt al jou Albums, losse nummers, vinyls en livesets in. En dan krijg je een winamp vol met nummers.
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bende
Was het maar zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |