quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt zich naar kleine 2 dagen ook weer es
jij niet VASDNquote:
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feestquote:
Ja, ik ben bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, het is alleen zo uber saai hier![]()
2 lettertjes verwisseldquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feest![]()
goed bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
2 lettertjes verwisseld
Kuuut, sorry was jij nietWas Casper volgens mij
![]()
Oeps
ja inderdaadquote:
*schudt wakker*quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadben niet helemaal wakker volgens mij
* -Marlii- is weer wakkerquote:
hey saawquote:
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
Daar begon ze ook over. "Ja hallo, dan ben ik mijn MSN kwijt"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"!
Ja weet ik, maar je moet het ergens over hebben tijdens het etenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |