hey saawquote:
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wordt echt gek van mijn zusje. Wij hebben beneden een computer staan, heb ik jaren gebruik van gemaakt maar gebruik ik nu niet meer want ik heb een eigen computer. Heel veel programma's werken nu niet meer op die computer, alles is traag etc etc. Je kent het wel dat is normaal bij Windows en vooral als het er al twee jaar op staat. Nu zeg ik dus tegen haar dat ik daar wel Windows opnieuw op wil zetten en dat dan alles weer werkt en alles weer snel is, maar nee dat wil ze niet want dan kost het haar zoveel tijd om al die programma's (Limewire, Photoshop etc) weer te instaleren.
Daar wordt je toch helemaal gek van...
Daar begon ze ook over. "Ja hallo, dan ben ik mijn MSN kwijt"quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik zoiets voorstel thuis dan is de eerste vraag van mijn broertjes: "Hoe lang duurt het voordat we weer kunnen msn'en?"!
Ja weet ik, maar je moet het ergens over hebben tijdens het etenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan niet he. nietmoeilijk overdoen. dan heeft zij maar een slome pc.
ja hoor met jou?quote:
over bier...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je moet het ergens over hebben tijdens het eten
en terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik het ook wel vaak over ja.
ik vroeg het aan XBMquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoi carmiie
jij eigenwijze puber. Ga naar PUBquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik doe gewoon reageren lekker puh![]()
kzal dit maar als een compliment opvatten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij eigenwijze puber. Ga naar PUB
Waarom wil ze ermee praten dan? Ben je niet braaf geweest?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
mn moeder gaat morgen met mn conrectrice van school praten terwijl ik mn school zelf betaal en niet thuis woon dus ze heeft er helemaal NIKS mee te maken
Jaquote:
waarom gaat ze praten dan .. ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
mn moeder gaat morgen met mn conrectrice van school praten terwijl ik mn school zelf betaal en niet thuis woon dus ze heeft er helemaal NIKS mee te maken
conrectrice wil juist met haar pratenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Waarom wil ze ermee praten dan? Ben je niet braaf geweest?![]()
stomquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
wat heb je gegeten dan?quote:
Bij mij omgedraait, mn ouders altijd bezorgd, terwijl leraren meestal wel zeggen dat het goedkomt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
conrectrice wil juist met haar praten
omdat ze bang is dat ik niet slaag dit jaar
terwijl ik allemaal voldoendes sta en nog 5 herkansingen voor tentamens heb
lekker duidelijk dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
heeej, jij hebt mijn pc vorige keer ook uit de problemen gehaaldquote:
speklappen met witte bonen en aardappelpurreequote:
lekkerrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
speklappen met witte bonen en aardappelpurree![]()
iets duidelijker graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef carmiie het volgende:
[..]
heeej, jij hebt mijn pc vorige keer ook uit de problemen gehaald![]()
ik kan geen muziek luisteren, wat moet ik doen?![]()
aha wat een bullshitquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef saaw het volgende:
[..]
de spelers werken nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
iets duidelijker graag
Werken je mp3's niet, of komt er geen geluid uit of werken de spelers niet?
Ik heb ook witte bonen gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
speklappen met witte bonen en aardappelpurree![]()
visquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef -Marlii- het volgende:
me vader komt net thuis met visdus ik ben ff vis eten
die heb ik al, die doet het ook niet, als ik dan op play klik en er staat bijv. 02. nine million bicycles dan zie je dat en gaat die naar het volgende nummer ( zonder dat je ook maar ook IETS hoort ) en dan weer naar het volgende nummer, en het volgende en het volgende etc etcquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Winamp![]()
En dan de full version downloaden![]()
VLC!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Winamp![]()
En dan de full version downloaden![]()
voor muziek is winamp toch wat fijnerquote:
Dat wel. Maar je weet met VLC meestal zeker dat ie et doet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor muziek is winamp toch wat fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |