Cool edit pro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog een goed (en simpel) audio bewerk programma?
audacity, dat heb ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog een goed (en simpel) audio bewerk programma?
2quote:
2.1 als je precies wil zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2
oftewel cool edit pro 2...
op genoeg plekken op internet te beneden laden.
ging dat niet goed dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij wel eens mee gewerkt.
Jawel, maar ik formateer wel eens Windows en gooi ik alles er af. En dat soort programma's gebruik ik alleen als ik het nodig heb.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik lees het niet eens carmen maarjij hebt gelijk vind ik.
ik doe hetzelfde. squote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jawel, maar ik formateer wel eens Windows en gooi ik alles er af. En dat soort programma's gebruik ik alleen als ik het nodig heb.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt zich naar kleine 2 dagen ook weer es
jij niet VASDNquote:
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feestquote:
Ja, ik ben bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, het is alleen zo uber saai hier![]()
2 lettertjes verwisseldquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Je schrijft mn naam verkeerd.. en feest![]()
goed bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
2 lettertjes verwisseld
Kuuut, sorry was jij nietWas Casper volgens mij
![]()
Oeps
ja inderdaadquote:
*schudt wakker*quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadben niet helemaal wakker volgens mij
* -Marlii- is weer wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |