Zo ben ik dan weer niet, ik ben René niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een wonder dat Messenga dit topic niet op slot gooit en zijn eigen topic opent
in duitsland zijn ze nog niet uitverkocht, dus kga daar heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja paradiso & Hmh allebei..
Bospop is nog bezig met onderhandelingen en ze komen nog een keer terug in de nazomer
oeh nog niet gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Rooibos thee met honing smaak van Pickwick![]()
*meldt misbruik*quote:
Hij heeft wél respect voor mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een wonder dat Messenga dit topic niet op slot gooit en zijn eigen topic opent
En over Pinkpop? Je wilt graag heen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in duitsland zijn ze nog niet uitverkocht, dus kga daar heenals die mensen iig ook daar heen willen, maar dat denk ik wel want het is even ver weg
Zodalijk geeft rene je een notequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zo ben ik dan weer niet, ik ben René niet.
yea, ff iemand zoeken die mee wiltquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En over Pinkpop? Je wilt graag heen?
Ja of ik. Ik ben undercover FA.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zodalijk geeft rene je een note
Dan note ik hem terug.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zodalijk geeft rene je een note
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja of ik. Ik ben undercover FA.
Mocht je geen plekje hebben, je kunt onze aanhang altijd joinenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, ff iemand zoeken die mee wilt
hoorde dat iemand uit mn klas misschien wilde..maar meestal gebeurt er dan uiteindelijk toch niks
yea, net ook al zo'n aanbod gehad. Maar ik ga liever met mensen die ik ken..maar dat begrijp je denk ik wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je geen plekje hebben, je kunt onze aanhang altijd joinen
Tuurlijk I get, maar goed ik ben zelf nooit zo moeilijk als ik 1 iemand half ken dan lukt het meestal wel. Op het festival hoef je elkaar ook niet elke minuut vergezellen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, net ook al zo'n aanbod gehad. Maar ik ga liever met mensen die ik ken..maar dat begrijp je denk ik wel?
Lekker gehuiswerkt?quote:
jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zit je nu illegaal te fokken dan?
Tuurlijk niet, het zijn ouders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had geeneens hw, maar dat geloven ze weer eens niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |