Als je nu de bundle version ownload zit er ook een mp3 bij, die is ook elke week anders ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja Messenga, dat is zo`n schaapachtig geluid die Winamp automatisch meelevert zodat je kan testen. Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
mijne ook, krijg je Barbie en Ken - Aquaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
maar dan krijg ik zoveel mappen, losse nummers > artiesten dat worden er dan wel 50 ofzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bendequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :
LIST --> NEW
ADD --> DIRECTORY
Klik die map MP3 aan en hij laadt al jou Albums, losse nummers, vinyls en livesets in. En dan krijg je een winamp vol met nummers.
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bende
Was het maar zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |