suc6quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
ik ben ff weg, moet wat formulieren invullen voor school voor volgend jaar
inderdaadquote:
maar dat heeft hier dus een probleemquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef fs180 het volgende:
winamp doet alles gewoonbehalve divx,maar daar heb ik divx player voor
http://www.foobar2000.org/foobar2000_0.8.3_special.exequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat heeft hier dus een probleem![]()
Luister dan ook gewoon naar mij schatquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dat heeft hier dus een probleem![]()
wat bestaan er veel spelersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/foobar2000_0.8.3_special.exe
Mischien deze speler
heb ik gedaan, het werkt weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Luister dan ook gewoon naar mij schat.
ja, maar dat doet die ook bij liedjes die ik niet heb verplaatstquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Carmiie, dat winamp naar een ander nummer gaat als je er op klikt en dat door blijft doen (gebeurd iedere seconde volgens mij, dan verspringt ie naar alle liedjes) is vaak omdat hij de liedjes niet meer kan vinden. Liedjes van plaats veranderd onlangs?
hmmz, ik ga het wel ff doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Moet je de map in Winamp weer ff opnieuw instellen, dan zal ie het weer doen. Programma zal wel even de kluts kwijt zijn.
goed idee want winamp is toch wel het fijnste muziekprogrammaquote:
in 3 mappen, itunes ( maar dat ga ik ook maar eens veranderen want dat doet het ook niet meer ) en cd muziek, en winamp, en nog een beetje in de muziek download map, maar dat verplaats ik meestal meteenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Heb je al je Mp3s in één map staan? Of op één harde schijf. Wel zo makkelijk natuurlijk.
Staat die er niet standaard?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef carmiie het volgende:
nou, in mijn winamp map ( waar de installaties zouden moeten staan ) staat alleen een nummer van kornwat moet ik daar nou mee?
ik ga alles wel even sorterenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar, snap al niet meer hoe jullie de mp3s sorteren. Heb zelf gewoon een harde schijf met alleen daar op al mijn muziek. Dan kun je in Winamp een map (of harde schijf) kiezen en dan laad het programma alle muziek in die hij in die map (of harde schijf) kan vinden.
weet ik veel, aar er zouden dan toch ook van die setups en uninstal en readme dingen moeten staan?quote:
Ook een paar liedjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
weet ik veel, aar er zouden dan toch ook van die setups en uninstal en readme dingen moeten staan?![]()
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesetsquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar, snap al niet meer hoe jullie de mp3s sorteren. Heb zelf gewoon een harde schijf met alleen daar op al mijn muziek. Dan kun je in Winamp een map (of harde schijf) kiezen en dan laad het programma alle muziek in die hij in die map (of harde schijf) kan vinden.
Als je nu de bundle version ownload zit er ook een mp3 bij, die is ook elke week anders ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja Messenga, dat is zo`n schaapachtig geluid die Winamp automatisch meelevert zodat je kan testen. Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
mijne ook, krijg je Barbie en Ken - Aquaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Mijn MP3-Speler had dat ook, standaard 5 oude nummers zodat je even kan testen hoe alles werkt.
maar dan krijg ik zoveel mappen, losse nummers > artiesten dat worden er dan wel 50 ofzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb een map MP3, daarin staan de mappen Full Albums, Losse Nummer, Vinyl, Mixen / Livesets
De losse nummers zijn per artiest in een map gezet.
Voor mij erg overzichtelijk.
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bendequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Iemand die het snapt. En dan in Winamp :
LIST --> NEW
ADD --> DIRECTORY
Klik die map MP3 aan en hij laadt al jou Albums, losse nummers, vinyls en livesets in. En dan krijg je een winamp vol met nummers.
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn ID3 tags nog niet helemaal in orde dus is het een onoverzichtelijke bende
Was het maar zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Als je nou een goede downloadbron hebt, staan die ID3 tags altijd wel goed. Maargoed, dat mag niet !.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |