Niet voor iedereen gisteren als je opgelet had had je gezien dat het gefaseerd uitgerolt wordt dus voor iedereen op een ander tijdstip..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Google Talk, het IM systeem van Google is sinds gister geïntegreerd in Gmail. Je kan nu dus ook chatten vanaf je werk plek/school zonder iets te hoeven downloaden. Super dus.
[afbeelding]
Ik denk dat Google Talk nu in korte tijd heel populair gaat worden, vooral ook onder de BrEeZaH jeugd omdat ze lekker kunnen chatten onder school tijd.
Lees er hier meer over.
Smileys zijn een beetje raar geworden ja, die mochten ze wel gewoon blauw latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef nlboy het volgende:
Heel erg handig!Is ook lekker snel, alleen jammer van die smiles (die mochten ze van mij weg laten).
Ja precies, dat was gewoon super. Lekker simpel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Smileys zijn een beetje raar geworden ja, die mochten ze wel gewoon blauw laten.
Bij ons kijken ze mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Best geinig, maar ik denk niet dat het massaal gebruikt zal worden. Hooguit door mensen die geen MSN kunnen hebben op school/werk inderdaad, maar dan nog werkt het alleen bij mensen die net als jij Gmail hebben toch?
Check die spamboxquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Google Talk, het IM systeem van Google is sinds gister geïntegreerd in Gmail. Je kan nu dus ook chatten vanaf je werk plek/school zonder iets te hoeven downloaden. Super dus.
[afbeelding]
Ik denk dat Google Talk nu in korte tijd heel populair gaat worden, vooral ook onder de BrEeZaH jeugd omdat ze lekker kunnen chatten onder school tijd.
Lees er hier meer over.
tester@gmail.comquote:
*Checkt profiel*quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef Murray het volgende:
Hm ik heb het nu ook zie ik.
Alleen niemand om mee te testen.
het werkt, ik heb het al wel getest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef Murray het volgende:
Hm ik heb het nu ook zie ik.
Alleen niemand om mee te testen.
Ja klopt. Gaat echt prima.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Het werkt inderdaad goed en snel. Uitschrijven kan ook prima en zonder gezeik. Dat dit niet werkt met mensen die geen Gmail hebben is niet mijn probleem natuurlijk. Overstappen moet niet, maar wordt zo wel steeds aantrekkelijker volgens mij.
Jaaa dat wist ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
en sommige smilies worden even later 'rechtgezet'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |