lambal....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef carmiie het volgende:
ik ben lui, ik heb net 3 uur voor de tv gezete

frikadelebroodjes zijn heiligquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
met een frikadelbroodje en optimel![]()

of van de super de boer... (wel warmquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd!! die zijn zo lekker!![]()
vooral van de echte bakker![]()
![]()

k vind et zo niet boeiend, alsof mij het wat kan schelen hoeveel mb er in mijn inbox past?quote:

idd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of van de super de boer... (wel warm)

super de boer kom ik altijd in tussenuren en pauzesquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd!![]()
![]()
![]()
en we hadden nog een broodje maar ikw eet niet meer hoe het heette, met walnoten en een soort vulling![]()

heb ik al lang niet meer op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ben verslaafd aan wentelteefjes.

Ga wentelteefjes koken (quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb ik al lang niet meer op.
wat zal ik vanaaf eens koke?

dan ga ik naar de albert heijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
super de boer kom ik altijd in tussenuren en pauzes![]()

paellaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb ik al lang niet meer op.
wat zal ik vanaaf eens koke?

neej dat word ik het nietquote:

kip ala B_BOY?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej dat word ik het niet
ik heb al beslist ik ga kip ala B_BOY maken en dan groente en aardappele erbij
heb geen zin in moeilijk doen.

mmm, lekker, kipfilet vind ik het lekkerste vlees wat er isquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jeps gewoon marineren met kruiden naar mijn believe.

kom je eten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
mmm, lekker, kipfilet vind ik het lekkerste vlees wat er is![]()

mais non.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
zullen we ruilen, kip voor zuurkool?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |