Vliegt de boel niet in de hensquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
vliegtuig![]()
maar waar is dat wit/groene stuf voor?![]()
[afbeelding]
stimt, is in '83 geschoten aan een kop van een baan bij leeuwardenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dat paard, is dat een Frysk hynder?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dat paard, is dat een Frysk hynder?
wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
HoiWat een nutteloze kutdag
Racen voor vanavond ook maar afgezegd geen ene ruk zin en niks geoefend
Kort door de bocht gezien wel ja. De J79 heeft een kleine lucht-omloop om de verbrandingskamer en turbine heen (net als andere motoren met naverbrander) die na de naverbrander via wat gaatjes weer terug komt, zodat de hete gas stroom van de turbine/naverbrander niet direct contact maakt met het omliggende materiaal.quote:
kun je beter naar het militair luchtvaart museum gaan bij soesterberg, is wat makkelijker bereikbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef The_stranger het volgende:
Praktisch een raket met vleugels
Mocht je ooit op het eiland Texel zijn, bij het vliegveld staat een exemplaar, vrij te bezichtigen.
nee man niet gezien ik was te druk met dansen op het podium en heb effe wat lol gehad met 2 andere meidenquote:
Ah. Dat dacht ik al jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef M5 het volgende:
[..]
stimt, is in '83 geschoten aan een kop van een baan bij leeuwarden![]()
tjuh hequote:
ik mag niet vliegen van de selectie-porcedure-mensen bij de KLuquote:
Heb je al aandelen van Ducttape gekochtquote:
allang man, dit is niet mijn eerste Alfa heurquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je al aandelen van Ducttape gekocht![]()
weten zij veel, gewoon doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ik mag niet vliegen van de selectie-porcedure-mensen bij de KLu![]()
![]()
vliegen bij de luchtmacht, ergens anders zou wel mogen
Je wil hem behangen met duct-tape?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
allang man, dit is niet mijn eerste Alfa heur![]()
zeg, hoeveel m2 is jouw kelder?![]()
Airbus A380quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
tjuh he![]()
ik heb laatste dat ene nieuwe monster van een vliegtuig gezien op tv
Groter dan de boeing 747? met iets van 8000 man
Die met die bar en shit erin, daar wil ik wel mee op reis
De hele kelder?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
allang man, dit is niet mijn eerste Alfa heur![]()
zeg, hoeveel m2 is jouw kelder?![]()
laatst was er op mtv made zo'n lelijk kind die een "prom-dress" uit duct tape wilde makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil hem behangen met duct-tape?
Sjoewe
Een Apache krijg ik serieus van de grond af, heb het mogen proberen in de simulator van de luchtmacht.. eh, dan moet het wel 1 voor 1.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
weten zij veel, gewoon doen![]()
Wanneer breng je ons naar Cyprus?![]()
dus wat op de foto's te zien is, is jouw kamer daar waar je zit hoek + bed staat ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De hele kelder?
Pfff ehm 4,80 * 10 = 48m2 En de kamers samen 36m2 mijn kamer 22m2 en die andere 14m2.
ding is toch snel zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Een Apache krijg ik serieus van de grond af, heb het mogen proberen in de simulator van de luchtmacht.. eh, dan moet het wel 1 voor 1.
Ja, en ik huur de hele kelderquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus wat op de foto's te zien is, is jouw kamer (daar waar je zit hoek + bed) staat ?
quote:
netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en ik huur de hele kelder
Of Souterain beter gezegd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
laatst was er op mtv made zo'n lelijk kind die een "prom-dress" uit duct tape wilde maken![]()
niet echt, 259 km/h is de top. maar 'k kan natuurlijk wel gewoon alles wat in de weg komt overhoop knallenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ooohw tis een heli natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:45 schreef M5 het volgende:
[..]
niet echt, 259 km/h is de top. maar 'k kan natuurlijk wel gewoon alles wat in de weg komt overhoop knallen![]()
![]()
en ik zat niet eens naast je op de love couch !quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trouwen?ik vond het me jou in de valntijshoek van de ijscozaak zitten intiem genoeg
Mja, aangegroeide affectie jegens die kisten heb ik ook....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie liever een straaljager, een boot of zelfs een truck, dan dit ding. Maar dat komt vanwege mijn afkeer van Airbus.
En hoe is 'ie in het echtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik zat niet eens naast je op de love couch !![]()
Op dat plekje zat mn liefje te likkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik zat niet eens naast je op de love couch !![]()
Niet liever naar Dakar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef Xtreem het volgende:
http://www.arctic-challenge.nl/
Da wil ik ook!
niet op geletquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had wel mn mooiste petje opgedaan
Die pet is niet eens van mn hoofd af geweestquote:
Nee.....quote:
dat zag ik jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:52 schreef BoJo het volgende:
ik had me trouwens speciaal voor jou niet geschoren![]()
![]()
ik heb het niet over le Dakar, ik heb het over Dakar 2010 he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.....
Dit is wat ontspannender & minder kans op technische gezeik (2 linker handen)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het niet over le Dakar, ik heb het over Dakar 2010 he?
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die pet is niet eens van mn hoofd af geweest
en heb je ook neit gezien dat ik de flietser tegen mn klep kreeg toen ik de 155 er op zette?
ja iddquote:
ik let daar nooit zo op eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik mn Fryslân muts op had gehad, had je dat wel gezien?Die zat in mn tas
2010quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klik eens op de bovenste regel van mn onderschrift schatje
een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2010
Nee, ik laat me liever sponsoren om met een nieuwe ovlov naar de poolcircel te kunnen
Ben je al serieus begonnen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een goede voorbereiding is het halve werk
Dakar lijkt me kwa temperatuur een stuk beterquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2010
Nee, ik laat me liever sponsoren om met een nieuwe ovlov naar de poolcircel te kunnen
Eenschquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dakar lijkt me kwa temperatuur een stuk beter
Xtreem houd gewoon van kleine piemeltjes dnek ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kunt wapenen tegen kou dan tegen verzengende hitte....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Xtreem houd gewoon van kleine piemeltjes dnek ik
's nachts vriest het in de woestijn ook lekker hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kunt wapenen tegen kou dan tegen verzengende hitte....
Dus je barrel auto moet airco hebben, en tegelijkertijd neem je extra dikke slaapzakken mee... ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
's nachts vriest het in de woestijn ook lekker hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik in een dikke bak rij, moet ik natuurlijk wel eea te compenseren hebben
Preciesquote:
Dat is een onzin verhaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik in een dikke bak rij, moet ik natuurlijk wel eea te compenseren hebben
ik heb me om 8:45 nog ziek gemeld en daarna heerlijk omgedraaitquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bestwel ja, en daar ben ik vanmorgen doorheen gefietst
M'n schoenen zijn nu nog nat
Toen was ik alweer aan het werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb met op 8:45 nog ziek gemeld en daarna heerlijk omgedraait![]()
arbeiderquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen was ik alweer aan het werk
ik ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef BoJo het volgende:
met zo'n bed zou ik geen scheenbeen meer overhouden
[afbeelding]
wat vinden je ouders er van?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook diep voor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn er blij mee dat ik me doordeweeks niet meer kachellam zuip
snap ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn er blij mee dat ik me doordeweeks niet meer kachellam zuip
Ik ook niet. Dus ik ga zo naar een vriendin die voor me kooktquote:
en hoe lukt dat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bezig Sandra te overtuigen dat ze tomatensoep meot maken
zal ik pasta voor je komen maken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, m'n huisgenoot is naar z'nv:riendin
(beter dan dat zij hierheen komt iig
![]()
![]()
) en voor mezelf koken heb ik toch wel een grafhekel aan
Mag ik hieruit afleiden dat jij er niet overheen zou willen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, m'n huisgenoot is naar z'nv:riendin
(beter dan dat zij hierheen komt iig
![]()
![]()
) en voor mezelf koken heb ik toch wel een grafhekel aan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij er niet overheen zou willen?
* Xtreem is weg
ook geen ruitensproeiervloeistof?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ruik niks vooralsnog, dus dat is een goed teken
Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar aan dit mensquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat jij er niet overheen zou willen?
* Xtreem is weg
^^^^^ With stupidquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben zo gaar als een garnaal
op tijd naar m'n nest vandaag
tis dat ik ziek ben anders had je straks een bord tortellini's gehad met ketchupquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GraagEn tevens, gezellig
!
*proest*quote:
Op Fok krijg ik een andere indrukquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig mensen een hekel
Verassende combiquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis dat ik ziek ben anders had je straks een bord tortellini's gehad met ketchup![]()
Mja, sinds ik op FOK! zit is het aantal wel verdrievoudigd ofzo jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Fok krijg ik een andere indruk
Ik beloof je nietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang je maar in je eigen bed slaapt
ik trok er helemaal mijn motorkap voor openquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*proest*
Handig he, zo'n vrouw die niet kan ruiken, en dus ook gene idee hefet dat een brillenpoetsdoekje een bepaalde geur heeft
is het ook. maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee, ik zweet nogal snelquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
Niet kunnen ruiken lijkt me anders mooi kut
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig droog![]()
![]()
keeeeeetchup, veeeeeeel keeetchupquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verassende combi
Mja, dan ga ik eens kijken wat de supermarkt me te bieden heeft
Scribbly Fantopic!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig droog![]()
![]()
en sandra maar denken dat er iets kapot was onder de motorkap, want dat je ruitenwisservloeistof kon ruiken wist ze ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trok er helemaal mijn motorkap voor open![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het ook. maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee, ik zweet nogal snel
Ik heb niet eens Ketchup in huisquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
keeeeeetchup, veeeeeeel keeetchup![]()
op m'n vorige werk zat een marokaan die ketchup op een boterham smeerde elke lunch zonder iets er tussen![]()
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Scribbly Fantopic!
vorige week in Groningen deel 5 gekocht in het stripmuseum, deel 1 t/m 4 hadden we al in albumvorm.
ja, dat doe ik ook wel eens, maar erg leuk vind ze het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]En je kunt je vriendin gewoon vol in der gezicht ruften
![]()
Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder de geur van 2 takt uitlaatgassen kunnen![]()
als ik dicht bij het station had gewoon had ik werkelijk waar mn wekker er voor gezetquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderen
Ristorante van Doktor Oetlulquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou ik ook nog kunnen halen ja
2 takt uitlaatgassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]En je kunt je vriendin gewoon vol in der gezicht ruften
![]()
Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder de geur van 2 takt uitlaatgassen kunnen![]()
Ook een stuk goedkoper dan een echte krantquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik dicht bij het station had gewoon had ik werkelijk waar mn wekker er voor gezet
het stomme was, ik had hem bijgevult 2 dagen eerder, en die hele ochtend zat dat lampje maar te branden en knipperen dus ik dacht dat dat vat lek was. Vooral nog die geur erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en sandra maar denken dat er iets kapot was onder de motorkap, want dat je ruitenwisservloeistof kon ruiken wist ze ook niet
Mja, hier kosten alle pizza's op maandag, dinsdag en woensdag 5E50, dus daar ga ik niet voor modderenquote:
Ja dieselolie niet die rommel die ik in m'n vito gooi hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat doe ik ook wel eens, maar erg leuk vind ze het niet
En ik zou ook niet zonder de dieselgeur kunnenmaar als je er over nadenkt zijn er meer dingen die stinken dan die lekker ruiken. maar ik meot altidj alert zijn of het huis nie in de fik vliegt of het eten niet aanbrand.
http://high5.net/comic/index.php , elke dag portie comicsquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hier kosten alle pizza's op maandag, dinsdag en woensdag 5E50, dus daar ga ik niet voor modderen
Gaat nog een hoop geld kosten als ik even heen en weer rijquote:Woonplaats: Rotterdam
Bij een alfa knipperen er wel vaker zomaar lampjes natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
het stomme was, ik had hem bijgevult 2 dagen eerder, en die hele ochtend zat dat lampje maar te branden en knipperen dus ik dacht dat dat vat lek was. Vooral nog die geur erbij
alleen jammer van die oetlul van een Jan Dijkgraafquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook een stuk goedkoper dan een echte krant
te makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij een alfa knipperen er wel vaker zomaar lampjes natuurlijk![]()
Mja, bij m'n ouders halen ze zulke geintjes niet uit neequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Gaat nog een hoop geld kosten als ik even heen en weer rij![]()
Hij is de enige niet-linkse journalist en daarom vind je hem een oetlul?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen jammer van die oetlul van een Jan Dijkgraaf![]()
nee, omdat hij de meeste strips heeft afgeschaft, de striptekenaars zwaar onderbetaald, en mensen die de Metro lezen minderwaardig vind. Dat ie rechts is wist ik niet eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is de enige niet-linkse journalist en daarom vind je hem een oetlul?
Maar merk je daar iets van in de krant zelf?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, omdat hij de meeste strips heeft afgeschaft, de striptekenaars zwaar onderbetaald, en mensen die de Metro lezen minderwaardig vind. Dat ie rechts is wist ik niet eens.
Whehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
te makkelijk![]()
vat is zo irritant snel leeg, komt volgens mij omdat er ook koplamp sproeiers opztten die standaard eerst gesproeit worden![]()
als ze het nou zo maken dat je een extra knop ofzo moet doen om de koplampsproeiers te activeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik heb ook koplamp sproeiersHoeft van mij eigenlijk ook niet zo, maarja
ja?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar merk je daar iets van in de krant zelf?
Ja precies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze het nou zo maken dat je een extra knop ofzo moet doen om de koplampsproeiers te activeren.![]()
na het gebruik ervan, heb je allemaal van die sporen over je motorkap enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja precies...
In scandinavie kan ik het wel begrijpen om sneeuw en dat soort rommel van je koplampen te halen, maar voor hier is het onzin
plak je ze toch af met duct tape?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
na het gebruik ervan, heb je allemaal van die sporen over je motorkap enzo
nergens goed voor die krengen![]()
eerste waar ik ook aan moest denken jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te min voor u, oh levend intellectueel hoogtepunt?
Jaaaaaaa die sporen zijn kut! Heel je auto netjes gewassen staan er van die lelijke waterstrepen over je motorkapquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
na het gebruik ervan, heb je allemaal van die sporen over je motorkap enzo
nergens goed voor die krengen![]()
ja of naar de zijkanten richtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
plak je ze toch af met duct tape?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaaaaaaa die sporen zijn kut! Heel je auto netjes gewassen staan er van die lelijke waterstrepen over je motorkap![]()
Ik weet echt zo precies hoe je je voelt
pffff ik begin nu al te zwetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
We kunnen natuurlijk eens van ons luie reet afkomen en stekkertje van die ruitenwissertjes eruit trekken, en de buisjes die naar die wissertjes gaan dicht maken
Nee hoor totaal niet, ik vind alleen gewoon maar heel weinig strips leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te min voor u, oh levend intellectueel hoogtepunt?
Ik ben van de suske en wiske Jugendquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, ik vind alleen gewoon maar heel weinig strips leuk.
En dan niet te veel achter elkaar lezen
ik heb ook zo'n hele stapel oranje knakkers, die titelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben van de suske en wiske Jugend![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar bij een alfa valt dat vast vanzelf wel een keer uit![]()
quote:
weet ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry hoor ben zo melig als de tering
Ik meen het allemaal niet natuurlijk want je hebt een kei geile bak![]()
Ikeaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik![]()
ik zit naar meubels en witgoed te kijken, word alleen niet goed van de prijzen![]()
Ik wel. Maar ik stem SP, dus als ik ergens tegen ben, is dat bij voorbaat al niet serieus te nemen.quote:
Ik ook niet, m'n halve kamer is ikeaquote:
mijn ouders zijn Ikea fan, het appartement in Montenegro zit ook vol met Ikea spulquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet, m'n halve kamer is ikea
Behalve me bed:') voor dat geld kon ik 6 bedden bij ikea kopen
netzoals de vorige keer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ook niet![]()
Gaan we samen een keer naar de ikea Bo?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Daarbij bijna alles wat uit zweden komt is Perfectie
Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Daarbij alles wat uit zweden komt is Perfectie
kan ik er wat doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
netzoals de vorige keer?![]()
kom je me dan wel ophalen uit de ballenbak dit keer??![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zal geen merk noemen maar het begint met een "V" en eindigt op "olvo"
en wat is er mis met Volvoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
VME-Volvoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
kan ik er wat doenDie gehakt balletjes waren zooooooooo lekker
![]()
je ouders waren je zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"![]()
Niet zeiken lul daar werken vaak lieve en jonge meisjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"![]()
Er waren toch meer PTA-SC'ers bij je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
zet die eens in het PTA muesuem topic?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
* Alfisti komt dagelijk langs http://www.volvomuseum.com/![]()
pietlutquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, maar wat jij hier post is geen Scania,. maar een eigenbouw vehikel van meneer Svempa.
ikea kneuzen hulp fetish?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeiken lul daar werken vaak lieve en jonge meisjes![]()
Donequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zet die eens in het PTA muesuem topic?
Eet ze!quote:Ik ben eten
bumperklevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag ree er zo'n sukkel met petje op met z'n hoofd boven de pasagierstoel in een golfje type 2 ik gok 1.6Tribals, raamstickers, zilvere ruitenwissers en dat soort meuk op zu'n prutbak
Heb hem zitten bumperkleven met een vitode kneus was nog langzamer in bochten dan een vito met 3 ton aan zooi achterin
Is echt niets aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
toch maar eens in Villa Arena gaan kijken, ben er nog niet geweest![]()
![]()
men dat lijkt wel een fohntje uit een poppenhoek wat daar aan zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post dan maar een motor...........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
Wist je wel hoe je moest stempelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste wel meer dan 1x met een tram geweest![]()
ja het bedrijf waar ik stage liep heeft de AV gedaan voor heel Villa Arena en er was altijd gekut met uitgefikte versterkers en de speakers daar, die met een lijnbewakingssysteem moesten draaien van de brandweer omdat er ook de ontruiming mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
over gewerkt??
Maja, het zal wel, ik ben onder het genot van bier, peuken en chips een ueberflauwe film kijken op SBS6![]()
Ik al duizenden keren, daarom was ik oprecht verbaasd vanmiddagquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste wel meer dan 1x met een tram geweest![]()
alweer een minimeetquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is de zolder aan het stofzuigen
Dit weekend krijgen we visite (een Fokker nog wel), en de logeerkamer staat vl met dozen die naar zolder meoten... dus maar eens het muggennest daar stofzuigen
Condoom voor over de mond van de zuiger ligt al klaar
![]()
* BazzoSquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
over gewerkt??
Maja, het zal wel, ik ben onder het genot van bier, peuken en chips een ueberflauwe film kijken op SBS6![]()
we kenden hem al voor we elkaar kendenquote:
Prulquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post dan maar een motor...........
[afbeelding]
ik doe het niet, ik doe het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
oh ja, ik kan vrijwel niets vinden voor 822 dus die mag iemand anders doen..
ik heb ook net nog een mooie gevonden, maar als jij geen bus met nummer 822 post mag jij ehm makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak hem wel, heb serieus een goeie op bij elkaar
ik heb een busquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb ook net nog een mooie gevonden, maar als jij geen bus met nummer 822 post mag jij ehm maken
ik heb een stukje japans oorlogs tuig gevonden met nr 822. maar hij's wel gaaf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, teon ik laatst een trein als OP had, heb ik er ook nog wat van gemaakt door er iets in te zetten wat wel eluk was, maar niks met de OP an sich te maken had, das ook een optie natuurijk![]()
Maar het liefst een topic waarvan het nummer het type is, en zelfgemaakte foto's
[PTA SC] Cotton Belt 819quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
was dat niet die op die je had opgeleukt door totaal niet relevante plaatjes in de op te plakken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
prachtige OP, op die kuttrein na.
slimquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef M5 het volgende:
ik bewaar die OP wel voor 823, daar kan ie namelijk ook voor gebruikt wordenAls 'k dan op tijd ben om die OP te maken.
ik zie ook liever een tractor dan een of ander sjonnie gevalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak
als hij echt mooi is, primaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
dus ik mag mijn bus ding doen ?
* Alfisti roept Bo erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb een alfa bash day vandaagNeem het me niet kwalijk
![]()
823 is voor jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef M5 het volgende:
[..]
als hij echt mooi is, prima
Ik spam hem gewoon in uurtje vol met vliegtuigen en dan maak ik 823![]()
zolang ik 823 maar kan maken dan.
Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
* BoJo ging Alexxxxx zijn SC topics bannen![]()
![]()
ik werd wel gesteuntquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktWat een stimulans om zoveel mogelijk te maken
* BoJo rammelt bara even doorelkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe heet dat?... contradictie?
zo iets
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()
dus voor fryske begrippen is ma tokkie een lekker wijfquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'
Alfisti is me de vorige keer vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()
Bo zat in de ballenbakquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus voor fryske SBS6 begrippen is ma tokkie een lekker wijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |