ik doe het niet, ik doe het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
oh ja, ik kan vrijwel niets vinden voor 822 dus die mag iemand anders doen..
ik heb ook net nog een mooie gevonden, maar als jij geen bus met nummer 822 post mag jij ehm makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak hem wel, heb serieus een goeie op bij elkaar
ik heb een busquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb ook net nog een mooie gevonden, maar als jij geen bus met nummer 822 post mag jij ehm maken
ik heb een stukje japans oorlogs tuig gevonden met nr 822. maar hij's wel gaaf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, teon ik laatst een trein als OP had, heb ik er ook nog wat van gemaakt door er iets in te zetten wat wel eluk was, maar niks met de OP an sich te maken had, das ook een optie natuurijk![]()
Maar het liefst een topic waarvan het nummer het type is, en zelfgemaakte foto's
[PTA SC] Cotton Belt 819quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
was dat niet die op die je had opgeleukt door totaal niet relevante plaatjes in de op te plakken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
prachtige OP, op die kuttrein na.
slimquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef M5 het volgende:
ik bewaar die OP wel voor 823, daar kan ie namelijk ook voor gebruikt wordenAls 'k dan op tijd ben om die OP te maken.
ik zie ook liever een tractor dan een of ander sjonnie gevalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak
als hij echt mooi is, primaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
dus ik mag mijn bus ding doen ?
* Alfisti roept Bo erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb een alfa bash day vandaagNeem het me niet kwalijk
![]()
823 is voor jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef M5 het volgende:
[..]
als hij echt mooi is, prima
Ik spam hem gewoon in uurtje vol met vliegtuigen en dan maak ik 823![]()
zolang ik 823 maar kan maken dan.
Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
* BoJo ging Alexxxxx zijn SC topics bannen![]()
![]()
ik werd wel gesteuntquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktWat een stimulans om zoveel mogelijk te maken
* BoJo rammelt bara even doorelkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe heet dat?... contradictie?
zo iets
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()
dus voor fryske begrippen is ma tokkie een lekker wijfquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'
Alfisti is me de vorige keer vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()
Bo zat in de ballenbakquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |