ik zie ook liever een tractor dan een of ander sjonnie gevalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak

quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger waren er wel eens 4OPs tegelijk, alelmaal van goede kwaliteit.. toen was het nog echt een wedstrijd wie de eerste had.
En wat was iedereen boos als een trekker-OP van mij eerder was als de zoveelste opgevoerde tupperwarebak

als hij echt mooi is, primaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
dus ik mag mijn bus ding doen ?

* Alfisti roept Bo erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb een alfa bash day vandaagNeem het me niet kwalijk
![]()

823 is voor jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef M5 het volgende:
[..]
als hij echt mooi is, prima
Ik spam hem gewoon in uurtje vol met vliegtuigen en dan maak ik 823![]()
zolang ik 823 maar kan maken dan.

Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
* BoJo ging Alexxxxx zijn SC topics bannen![]()
![]()

ik werd wel gesteuntquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, niet posten in een SC die ik had gemaaktWat een stimulans om zoveel mogelijk te maken

* BoJo rammelt bara even doorelkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()

Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe heet dat?... contradictie?
zo iets

* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt en roept: "bara is vervelend"![]()

dus voor fryske begrippen is ma tokkie een lekker wijfquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'

Alfisti is me de vorige keer vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()

Bo zat in de ballenbakquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk komt tussenbeide en geeft allebei een knuffelbeertje
en nu braaf zijn tot mamma je komt halen uit de ballenbak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |