Is echt niets aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
toch maar eens in Villa Arena gaan kijken, ben er nog niet geweest![]()
![]()
men dat lijkt wel een fohntje uit een poppenhoek wat daar aan zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post dan maar een motor...........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
Wist je wel hoe je moest stempelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste wel meer dan 1x met een tram geweest![]()
ja het bedrijf waar ik stage liep heeft de AV gedaan voor heel Villa Arena en er was altijd gekut met uitgefikte versterkers en de speakers daar, die met een lijnbewakingssysteem moesten draaien van de brandweer omdat er ook de ontruiming mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
over gewerkt??
Maja, het zal wel, ik ben onder het genot van bier, peuken en chips een ueberflauwe film kijken op SBS6![]()
Ik al duizenden keren, daarom was ik oprecht verbaasd vanmiddagquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben tenminste wel meer dan 1x met een tram geweest![]()
alweer een minimeetquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is de zolder aan het stofzuigen
Dit weekend krijgen we visite (een Fokker nog wel), en de logeerkamer staat vl met dozen die naar zolder meoten... dus maar eens het muggennest daar stofzuigen
Condoom voor over de mond van de zuiger ligt al klaar
![]()
* BazzoSquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
over gewerkt??
Maja, het zal wel, ik ben onder het genot van bier, peuken en chips een ueberflauwe film kijken op SBS6![]()
we kenden hem al voor we elkaar kendenquote:
Prulquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post dan maar een motor...........
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |