quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Daarbij bijna alles wat uit zweden komt is Perfectie
Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Daarbij alles wat uit zweden komt is Perfectie
kan ik er wat doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
netzoals de vorige keer?![]()
kom je me dan wel ophalen uit de ballenbak dit keer??![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zal geen merk noemen maar het begint met een "V" en eindigt op "olvo"
en wat is er mis met Volvoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
VME-Volvoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
kan ik er wat doenDie gehakt balletjes waren zooooooooo lekker
![]()
je ouders waren je zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"![]()
Niet zeiken lul daar werken vaak lieve en jonge meisjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb daar 2 uur staan janken en in mijn broek staan zeiken bij de "in de steek gelaten kneuzen balie"![]()
Er waren toch meer PTA-SC'ers bij je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
zet die eens in het PTA muesuem topic?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
* Alfisti komt dagelijk langs http://www.volvomuseum.com/![]()
pietlutquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, maar wat jij hier post is geen Scania,. maar een eigenbouw vehikel van meneer Svempa.
ikea kneuzen hulp fetish?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeiken lul daar werken vaak lieve en jonge meisjes![]()
Donequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zet die eens in het PTA muesuem topic?
Eet ze!quote:Ik ben eten
bumperklevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag ree er zo'n sukkel met petje op met z'n hoofd boven de pasagierstoel in een golfje type 2 ik gok 1.6Tribals, raamstickers, zilvere ruitenwissers en dat soort meuk op zu'n prutbak
Heb hem zitten bumperkleven met een vitode kneus was nog langzamer in bochten dan een vito met 3 ton aan zooi achterin
Is echt niets aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
toch maar eens in Villa Arena gaan kijken, ben er nog niet geweest![]()
![]()
men dat lijkt wel een fohntje uit een poppenhoek wat daar aan zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post dan maar een motor...........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Villa Arena heb ik echt TE veel over gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |