Op Fok krijg ik een andere indrukquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig mensen een hekel
Verassende combiquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis dat ik ziek ben anders had je straks een bord tortellini's gehad met ketchup![]()
Mja, sinds ik op FOK! zit is het aantal wel verdrievoudigd ofzo jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Fok krijg ik een andere indruk
Ik beloof je nietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang je maar in je eigen bed slaapt
ik trok er helemaal mijn motorkap voor openquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*proest*
Handig he, zo'n vrouw die niet kan ruiken, en dus ook gene idee hefet dat een brillenpoetsdoekje een bepaalde geur heeft
is het ook. maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee, ik zweet nogal snelquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
Niet kunnen ruiken lijkt me anders mooi kut
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig droog![]()
![]()
keeeeeetchup, veeeeeeel keeetchupquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verassende combi
Mja, dan ga ik eens kijken wat de supermarkt me te bieden heeft
Scribbly Fantopic!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig droog![]()
![]()
en sandra maar denken dat er iets kapot was onder de motorkap, want dat je ruitenwisservloeistof kon ruiken wist ze ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trok er helemaal mijn motorkap voor open![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het ook. maar aan de andere kant ben ik er wel blij mee, ik zweet nogal snel
Ik heb niet eens Ketchup in huisquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
keeeeeetchup, veeeeeeel keeetchup![]()
op m'n vorige werk zat een marokaan die ketchup op een boterham smeerde elke lunch zonder iets er tussen![]()
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Scribbly Fantopic!
vorige week in Groningen deel 5 gekocht in het stripmuseum, deel 1 t/m 4 hadden we al in albumvorm.
ja, dat doe ik ook wel eens, maar erg leuk vind ze het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]En je kunt je vriendin gewoon vol in der gezicht ruften
![]()
Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder de geur van 2 takt uitlaatgassen kunnen![]()
als ik dicht bij het station had gewoon had ik werkelijk waar mn wekker er voor gezetquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderen
Ristorante van Doktor Oetlulquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou ik ook nog kunnen halen ja
2 takt uitlaatgassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]En je kunt je vriendin gewoon vol in der gezicht ruften
![]()
Maar ik zou bijvoorbeeld niet zonder de geur van 2 takt uitlaatgassen kunnen![]()
Ook een stuk goedkoper dan een echte krantquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik dicht bij het station had gewoon had ik werkelijk waar mn wekker er voor gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |