het stomme was, ik had hem bijgevult 2 dagen eerder, en die hele ochtend zat dat lampje maar te branden en knipperen dus ik dacht dat dat vat lek was. Vooral nog die geur erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en sandra maar denken dat er iets kapot was onder de motorkap, want dat je ruitenwisservloeistof kon ruiken wist ze ook niet
Mja, hier kosten alle pizza's op maandag, dinsdag en woensdag 5E50, dus daar ga ik niet voor modderenquote:
Ja dieselolie niet die rommel die ik in m'n vito gooi hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat doe ik ook wel eens, maar erg leuk vind ze het niet
En ik zou ook niet zonder de dieselgeur kunnenmaar als je er over nadenkt zijn er meer dingen die stinken dan die lekker ruiken. maar ik meot altidj alert zijn of het huis nie in de fik vliegt of het eten niet aanbrand.
http://high5.net/comic/index.php , elke dag portie comicsquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg gaar dat ik Scribbly tegenwoordig niet meer iedere ochtend kan bewonderen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hier kosten alle pizza's op maandag, dinsdag en woensdag 5E50, dus daar ga ik niet voor modderen
Gaat nog een hoop geld kosten als ik even heen en weer rijquote:Woonplaats: Rotterdam
Bij een alfa knipperen er wel vaker zomaar lampjes natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
het stomme was, ik had hem bijgevult 2 dagen eerder, en die hele ochtend zat dat lampje maar te branden en knipperen dus ik dacht dat dat vat lek was. Vooral nog die geur erbij
alleen jammer van die oetlul van een Jan Dijkgraafquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook een stuk goedkoper dan een echte krant
te makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij een alfa knipperen er wel vaker zomaar lampjes natuurlijk![]()
Mja, bij m'n ouders halen ze zulke geintjes niet uit neequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Gaat nog een hoop geld kosten als ik even heen en weer rij![]()
Hij is de enige niet-linkse journalist en daarom vind je hem een oetlul?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen jammer van die oetlul van een Jan Dijkgraaf![]()
nee, omdat hij de meeste strips heeft afgeschaft, de striptekenaars zwaar onderbetaald, en mensen die de Metro lezen minderwaardig vind. Dat ie rechts is wist ik niet eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is de enige niet-linkse journalist en daarom vind je hem een oetlul?
Maar merk je daar iets van in de krant zelf?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, omdat hij de meeste strips heeft afgeschaft, de striptekenaars zwaar onderbetaald, en mensen die de Metro lezen minderwaardig vind. Dat ie rechts is wist ik niet eens.
Whehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
te makkelijk![]()
vat is zo irritant snel leeg, komt volgens mij omdat er ook koplamp sproeiers opztten die standaard eerst gesproeit worden![]()
als ze het nou zo maken dat je een extra knop ofzo moet doen om de koplampsproeiers te activeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik heb ook koplamp sproeiersHoeft van mij eigenlijk ook niet zo, maarja
ja?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar merk je daar iets van in de krant zelf?
Ja precies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze het nou zo maken dat je een extra knop ofzo moet doen om de koplampsproeiers te activeren.![]()
na het gebruik ervan, heb je allemaal van die sporen over je motorkap enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja precies...
In scandinavie kan ik het wel begrijpen om sneeuw en dat soort rommel van je koplampen te halen, maar voor hier is het onzin
plak je ze toch af met duct tape?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
na het gebruik ervan, heb je allemaal van die sporen over je motorkap enzo
nergens goed voor die krengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |