De Qiraji Mounts die je in AQ40 vindt werken alleen binnen de Temple of Ahn'Qiraj, dus in de 40-man instance.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Janteh het volgende:
werken die mounts nou wel of niet buiten de instance? je warrior ziet er wel gaaf uit ja
*Gaat nu naar lvl 60 racen zodat hij op tijd erbij is voor de mount*quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Leshy het volgende:
[afbeelding]
Om alvast maar te reageren op één der laatste vragen uit het vorige topic:
[..]
De Qiraji Mounts die je in AQ40 vindt werken alleen binnen de Temple of Ahn'Qiraj, dus in de 40-man instance.
Er is ook een legendary AQ mount (Black Qiraji Battletank), maar die kun je alleen krijgen als quest reward voor de questline waarmee je de Gates of Ahn'Qiraj opent, en dan nog alleen binnen de eerste 10 uur waarin de Gates opengaan, daarna niet meer. Deze is wel gewoon overal bruikbaar.
Enige wat je dan nog hoeft te doen is de questline te volbrengen. Wat onder andere betekent dat je Blackwing Lair in minder dan vijf uur schoonveegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef Morthill het volgende:
*Gaat nu naar lvl 60 racen zodat hij op tijd erbij is voor de mount*
en een miljard bugs grindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef Leshy het volgende:
[..]
Enige wat je dan nog hoeft te doen is de questline te volbrengen. Wat onder andere betekent dat je Blackwing Lair in minder dan vijf uur schoonveegt
Volgens mij kan je nozdormu rep ook in AQ20 grinden als 't open is.quote:
Enigszins. Mobs in AQ20 geven voornamelijk Cenarion Circle reputation, met wat Nozdormu rep erbij. AQ40 daarentegen, geeft echt belachelijk veel Nozdormu rep - de trash mobs geven gewoon 100 rep per stuk, gisteren na één avond in AQ40 iets van 5-6k rep gekregenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:21 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij kan je nozdormu rep ook in AQ20 grinden als 't open is.
Zou je een andere locatie voor je usericon kunnen vinden, best irritant zo'n login scherm namelijkquote:
ja kwam er net ook achter, heb hem maar weggehaald. kut dingquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou je een andere locatie voor je usericon kunnen vinden, best irritant zo'n login scherm namelijk
Als niemand het wil mag je mij dat goud wel sturenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Platina het volgende:
Iemand intresse in Tauren druid op Dunemaul (echt goede server), epic mount, 10 epics waaronder 7 cenarion
Ook Tauren warrior op Dunemaul, epic mount, OEB, belt of might, Stronghold gauntlets, Lionheart + andere goede gear.
en Troll rogue op Ragnaros. 1,1k gold included, Goede endgame gear (op boots,head,rings na)
Allemaal overigens aparte accounts.
moet nog steeds geld voor een epic mount, 345g nogquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Richardfun het volgende:
Tain, jij doet al MC. geef mij platina z'n spulletjes maar
Hmz, ik ken alleen de Lesser Invisibility pots en die zijn 15 secs met een tering lange cooldown, dus dat lijkt me niksquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:42 schreef Appellenflappen het volgende:
Gewoon 3 invisibility potions kopen, kom je er ook...
Welke server zit jij? En hoever zijn jullie al in AQT gekomen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Leshy het volgende:
[afbeelding]
Om alvast maar te reageren op één der laatste vragen uit het vorige topic:
[..]
De Qiraji Mounts die je in AQ40 vindt werken alleen binnen de Temple of Ahn'Qiraj, dus in de 40-man instance.
Er is ook een legendary AQ mount (Black Qiraji Battletank), maar die kun je alleen krijgen als quest reward voor de questline waarmee je de Gates of Ahn'Qiraj opent, en dan nog alleen binnen de eerste 10 uur waarin de Gates opengaan, daarna niet meer. Deze is wel gewoon overal bruikbaar.
Magtheridon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 05:33 schreef Biotje het volgende:
Welke server zit jij? En hoever zijn jullie al in AQT gekomen?
Ah ik speel ook op Magtheridonquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
Magtheridon.
Wij zijn net voor het eerst van de week even AQ40 binnen geweest, een aantal pogingen gedaan op The Prophet Skeram, maar nog net niet omgelegd, alhoewel hij best verrassend makkelijk lijkt te zijn. Verschillende andere guilds zijn al wat verder, en de pro-guild op onze server heeft op dit moment eindbaas C'Thun in Phase 2.
In AQ20, wat we ondertussen een stuk vaker gedaan hebben, zijn we bezig met de eindbaas, Ossirian
Rogue rerollenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef wc-eend het volgende:
Hey ben dus helemaal opnieuw begonnen en kan helaas niet zovaak spelen maarre weet iemand een goede build voor een Pally op PvP server, en ben beetje casual gamer dus..
Wordt dan warrior of zo. Rogue in PvPquote:
Warrior ALLEEN in PvPquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wordt dan warrior of zo. Rogue in PvP
Jeetje, dat is toch de laatste baas in die nieuwe instance?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
Magtheridon.
Wij zijn net voor het eerst van de week even AQ40 binnen geweest, een aantal pogingen gedaan op The Prophet Skeram, maar nog net niet omgelegd, alhoewel hij best verrassend makkelijk lijkt te zijn. Verschillende andere guilds zijn al wat verder, en de pro-guild op onze server heeft op dit moment eindbaas C'Thun in Phase 2.
In AQ20, wat we ondertussen een stuk vaker gedaan hebben, zijn we bezig met de eindbaas, Ossirian
Tjaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch de laatste baas in die nieuwe instance?![]()
Ze mogen die bosses wel wat moeilijker maken als er nu al guilds bijna klaar zijn.
Ja, want Warlocks zijn imba.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Platina het volgende:
Warrior en Rogue in PvP
Roll dan Warlock
Nou ja, het is tenminste geen Praemium Callidus, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:29 schreef Biotje het volgende:
Khadgar's Rage. Jij?
That's just plain sick.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Ferdii het volgende:
oh en ik benw eer eens gererolled, me mage + shaman zit nog op TN ( iemand kopen?)
heb nu een 60 warlock op trollbane, gelvld in 4 weken tijd naar 60
hoe krijg je het voor mekaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Ferdii het volgende:
oh en ik benw eer eens gererolled, me mage + shaman zit nog op TN ( iemand kopen?)
heb nu een 60 warlock op trollbane, gelvld in 4 weken tijd naar 60
Mwah, gaat nog.quote:
Same here, ik speel alweer 2 maanden en ben pas 52.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor mekaar![]()
mag al blij wezen als ik m'n main op 60 krijg
Snelste wat ik gehoord heb is 9 dgn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mwah, gaat nog.
Erger zijn de mensen die een char binnen een week op 60 hebben![]()
Maar goed, ik heb het wel weer eens gehad met het spel. Het werd veel te veel grinden op lvl 60. Totaal geen plezier meer in het spel, dus na een jaar gecancelled. Toch nog een aardige periode vind ik zelf.
9 dagen is neit veel played, daar zat ik nog onder (mijn warlock was 60 in 4 weken ongeveer en 8.5 dagen played.)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Snelste wat ik gehoord heb is 9 dgn.
/played dan.
Maar echt binnen één week naar lvl 60, dat is gewoon ziek![]()
Dat ze eens opschieten met m'n creditcard, kan ik weer spelen.
EDIT:
Kut, en dan ga ik ook nog eens de opening van AQ missen.
Verdomme, enige leuke aan heel die kut zone.
Nub Blizzard en Postbank.
/sigh
OMFG, hoezo te veel vrije tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
9 dagen is neit veel played, daar zat ik nog onder (mijn warlock was 60 in 4 weken ongeveer en 8.5 dagen played.)
weet je wat ziek is?
dit:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-realm-jubeithos&t=2317&tmp=1#post2317
60 in 4 days en 21 uur verdeelt over 8 dagen...
[afbeelding]
hij heeft wel meer chatrs gerushed naar 60 in zo kort mogelijke tijd. check het wow forum topic maar
Zwaar irritant ja, kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Richardfun het volgende:
Zucht. Ik had goede hoop vanavond voor het eerst naar MC te gaan. Stond op de guild calendar, mensen hadden zich ingeschreven, maar toen ik online kwam rond 6 uur(we zouden van 6 tot 8 gaan oefenen op de mobs daar) was er haast niemand die zich had ingeschreven. En dan bedoel ik dus ook de guild leader niet, geen officer, en geen class leaders zelfs volgens mij.
Begin er echt moe van te worden. Ik wil gewoon naar MC...
Bij ons hetzelfde... firemaw nu neer, MC op zondag overvol (50+ signups) BWL is niet vol te krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Zwaar irritant ja, kan ik wel begrijpen
BWL signups gaan nu iets makkelijker bij ons nu we t/m Firemaw BWL op farm hebben staan. Ebonroc gaat zondag liggen, en over een paar weekjes gaan we Nefarian denk ik maar eens neerleggen
Agh, bij mij zijn er gewoon niet genoeg lvl 60ers in de guild, including me =D We zijn een guild in opbouw nog steeds, 7 zijn er al lvl 60, en dan hebben we een man of 70 die de 50 gepasseerd zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef Richardfun het volgende:
Blah, jullie hebben moeite raids voor BWL vol te krijgen....ik wacht nog steeds voor de eerste mob die we gaan neerhalen in MC. Laatst was er weer een oefensessie gepland, en die ging (as usual) niet door (:
Gisteren voor het eerst AQ20 gedaan, erg tof tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:50 schreef Richardfun het volgende:
Hoe zit het trouwens met AQ 20? Kun je, zonder MC ervaring, AQ20 proberen, of is dat toch een stukje pitiger dan MC/ZG?
Baron's mount dropte die run heb ik gehoord uit betrouwbare bron, je had 100 gerolled en de Chuck norris buff gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef Platina het volgende:
Byebye, sc pants, bonescraper of cape@:@
De grote truc aan Rajaxx is het in leven houden van de NPCs omdat je zoveel Cenarion Circle rep krijgtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Hymn het volgende:
en als de laatste mob dood is wordt de boss ook meteen gepulled, als je de truc weet stelt hij niks voor.
Dat zal Buru dan wel zijnquote:Derde boss mept lomp hard op een BWL/MC tank
En terecht ook eigenlijk. Was vandaag ff bugs aan het farmen, moest daar quest hebben, zit 5 minuten in een party, blue item drop en hij need >_< Dan ben ik ook niet gelukkig hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Myers het volgende:
Gek, vandaag de hele dag Baron runs gedaan (ben ziek), echt een stuk of 4 of 5 runs. Ik ging voor de shadowcraft pants, bonescraper en cape of the black baron. De shadowcraft pants en de bonescraper dropte uiteraard niet, daarvoor zal ik nog wel zo'n 250+ baron runs moeten doen. Droprate van shadowcraft items is om je kont eraf te lachen. Maar die cape dropte 2 keer en beide keren verloor ik hem tegen een hunter. Op de 1 of andere manier kan ik nooit winnen met die rolls.
Ik moet zeggen dat ik op zulke momenten echt niet tegen m'n verlies kan en zwaar gefrustreerd raak.
Buru is in eerste instantie toch niet eens te tanken/damagen? Tenminste, tot 20% ofzo, daarna kan je hem wel normaal damagen/tanken, maar is de debuff die je krijgt echt enorm klote.quote:
Gisteren Moam, Buru en hunter bijtje gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Leshy het volgende:
[..]
De grote truc aan Rajaxx is het in leven houden van de NPCs omdat je zoveel Cenarion Circle rep krijgt
[..]
Dat zal Buru dan wel zijn
Ook niet al te moeilijk, net als Moam en Ayamiss. Ossirian daarentegen is best een vrolijke gast, daar heb je echt een redelijke coordinatie voor nodig wil je dat hij niet iedereen in je raid gewoonweg one-shot
ZIjn de eisen ineens opgeschroefd dan? En zou ander een kleine RAM upgrade niet helpen?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef Ancient het volgende:
Precies een jaar geleden (nouja, over een uurtje) was ik begonnen met WoW. Leuke tijd gehad, maar in Oktober ermee gestopt. Omdat veel vrienden het wel nog spelen volg ik wel nog allesIk wou vandaag weer spelen, maar mijn computer, die eerst de minimum requirements had, is er nu te oud voor geworden
Erg jammer
![]()
Inderdaad, alhoewel hij volgens mij wel te damagen valt, alleen heeft hij gewoon nogal veel HP wat het nogal nutteloos maakt. En bij 20% is het gewoon balls-to-the-walls DPS, als je Horde bent helpt het wanneer Shamans poison cleansing totems neersmijtenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:35 schreef DjNivek het volgende:
Buru is in eerste instantie toch niet eens te tanken/damagen? Tenminste, tot 20% ofzo, daarna kan je hem wel normaal damagen/tanken, maar is de debuff die je krijgt echt enorm klote.
Ja, dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Takje het volgende:
[..]
ZIjn de eisen ineens opgeschroefd dan? En zou ander een kleine RAM upgrade niet helpen?
Das erg knap, want bij mij loopt ie eerder soepeler dan langzamer. (Ow wacht, ik heb ook meer RAM inmiddels)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef Ancient het volgende:
Precies een jaar geleden (nouja, over een uurtje) was ik begonnen met WoW. Leuke tijd gehad, maar in Oktober ermee gestopt. Omdat veel vrienden het wel nog spelen volg ik wel nog allesIk wou vandaag weer spelen, maar mijn computer, die eerst de minimum requirements had, is er nu te oud voor geworden
Erg jammer
![]()
Update 2: Flamegor down - en ik Stormrage Handguards rijker. Heb nu 3 parts - en dus de imba setbonus (15% mana regen while casting, icm met talents 30% regen while castingquote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Rodie83 het volgende:
Update: Ebonroc neer. Nu bezig met Flamegor, die zal zo ook wel gaan liggen.
Welcome to lvl 60quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef Myers het volgende:
Kheb nu in totaal al tegen de 20 Baron runs gedaan, maar geen shadowcraft pants gezien. Begint een beetje lame te worden dit.
Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:18 schreef thunderbunny het volgende:
weer fijn een avondje gewiped bij Vael. conatsnt alle healers BA, tja dan ben je genaaid.
is volgens mij compleet random.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
onzin!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Op welke server spelen de meeste nederlanders en/of fokkers?
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Slomy het volgende:
[..]
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.
Na de transfer zitten er een paar op Twisting Nether en een aantal op Trollbane.
Er is een server migratie geweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?
Ik zat daar ook eerst in een grote nl guild, weet de naam niet meer
Nope, het is echt COMPLEET random. AFK mensen krijgen het ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooiquote:
Vind 't een van de betere setsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooi
Kerel mijn gnome heet hansje en ik kontneuk hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incineratequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Kzal nefarian extra hard kontneuken vanavond, dan loopt hij schreef morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incinerate
We staan nu in een maandje bij Nefarian
BWL is fantastisch om te pwnen
20 runs voor mijn Lightforge pants gedaan! 50 runs voor mijn lightforge shoulders, wouden gewoon niet droppen, toen ben ik er maar mee genokt en de lawbringer shoulders geregeldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ja MC en BWL lijkt me wel vet, maar dan zul je toch eerst een redelijke guild moeten hebben wil je daar heen gaan. En alle guilds eisen tegenwoordig dat je epic gear hebt, maar die krijg je juist in MC/BWL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !
Het is niet de arrogantie, maar gewoon een aantal guilds die er gewoon niet mogen zijn en het hele event kunnen verknallen (SUN bijv, verneukte ook al een 5v5 tournament). Ik denk dat de grotere guilds er wel zullen zijn, maar de noobs moeten gewoon even weg gehouden worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Migwi het volgende:
lal![]()
edit:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=8211&p=1&tmp=1#post8211
Teh arrogance!
(Voor diegene die geen zin hebben om de thread te lezen, gaat erover dat Perfection de guild is met de scepter en de opening van AQ in secret wilt doen)
Okay, tuurlijk, van de ene kant kan ik begrijpen dat je geen server crashes wilt. Maar om nou te zeggen dat alleen zij het recht hebben om bij de opening van AQ te zijn. Jeetje, dat is toch wel erg sneu![]()
Ware het niet voor al die casuals die ook gefarmed hebben (ook al hadden ze misschien andere redenen om dat te doen) dan waren ze nu nog aan 't farmen. Ze vinden zichzelf wel erg goed.
Bah bah, wat een arrogantie![]()
Niet dat je zoiets stil kan houden uiteraard. Er spawnen overal mobs als ik 't goed begrepen heb.
Tsja, maar mensen als ik zouden geweerd worden wat ik totale bullshit vind. Zit gelukkig niet op de server, maar ik heb vele uren in Un'Goro doorgebracht om leahter te farmen, ik zou me persoonlijk hard genaaid voelen als ik er niet bij mocht zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is niet de arrogantie, maar gewoon een aantal guilds die er gewoon niet mogen zijn en het hele event kunnen verknallen (SUN bijv, verneukte ook al een 5v5 tournament). Ik denk dat de grotere guilds er wel zullen zijn, maar de noobs moeten gewoon even weg gehouden worden.
CT zooi is wel okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat zijn eigenlijk goede mods?
Ik natuurlijk hahahahahahaah, ahum![]()
Onze guild heeft het hele DKP systeem eruit gepleurt en gaat de meest actieve members de loot geven, degene die het krijgt word bepaald door de class officerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard
DEUS heeft net het hele DKP systeem omgegooid en voor nieuwe members zuigt dat best. Items hebben nu afhankelijk van de sterkte(Tier 1, Tier 2, etc) een vaste DKP-prijs gekregen en degene die op dat moment de meeste DKP punten heeft van de classes waarvoor het item is heeft de eerste keus. Dus met 7 mages voor me qua DKP gaat het vrij lang duren voordat ik ook maar de kans de krijg om op een item te mogen bieden. Helpt trouwens ook niet dat ik alleen in het weekend met de raids mee kan...
Dat is hetzelfde systeem als Iratus Lepus heeft. Ik vind 't maar een kut systeem, maar ze zijn gewoon helemaal tegen een bidding systeem. Terwijl dat nu eenmaal volgens mij het enige systeem is dat ervoor zorgt dat de DKP verschillen minder worden ASAP.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard
DEUS heeft net het hele DKP systeem omgegooid en voor nieuwe members zuigt dat best. Items hebben nu afhankelijk van de sterkte(Tier 1, Tier 2, etc) een vaste DKP-prijs gekregen en degene die op dat moment de meeste DKP punten heeft van de classes waarvoor het item is heeft de eerste keus. Dus met 7 mages voor me qua DKP gaat het vrij lang duren voordat ik ook maar de kans de krijg om op een item te mogen bieden. Helpt trouwens ook niet dat ik alleen in het weekend met de raids mee kan...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Onze guild heeft het hele DKP systeem eruit gepleurt en gaat de meest actieve members de loot geven, degene die het krijgt word bepaald door de class officer
Hey, precies hetzelfde als mij. Die card heb ik omdat 't geld toen op wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Merkowitz het volgende:
Beste mensen,
Ik heb gisteren dus een nieuwe monitor gekocht. Een 19 inch lcdtje.
Nou heb ik een vrij nieuwe pc [3200+ athlon64] met een vrij oude videokaart [geforce 5200].
Tijdens het spelen van WoW op 1280x1024 zie ik nu dat mijn videokaart het niet meer trekt. Nou wil ik dus een nieuwe videokaart halen. Het hoeft geen uberdikke kaart te zijn, maar een middenklasser die wel WoW op 1280x1024 soepel kan draaien.
Hebben jullie een suggestie welke kaart ik het beste kan nemen?
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat zijn eigenlijk goede mods?
Ik natuurlijk hahahahahahaah, ahum![]()
Kerel wat is daar grappig aan?quote:
Ik vind het ook een belachelijke vervanging voor het normale DKP systeem. Als iemand heel veel DKP wil inzetten voor een item, dan doet ie dat toch lekker. Je hebt uiteindelijk alleen je zelf ermee als je teveel DKP inzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde systeem als Iratus Lepus heeft. Ik vind 't maar een kut systeem, maar ze zijn gewoon helemaal tegen een bidding systeem. Terwijl dat nu eenmaal volgens mij het enige systeem is dat ervoor zorgt dat de DKP verschillen minder worden ASAP.
Wat daar grappig aan is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel wat is daar grappig aan?
Heel het DKP gebeuren is op activiteit gebasseert, meest actieve heeft meeste dkp, heeft meeste items.
Als iedereen 1 epic opbeurt schiet het niet op natuurlijk, beter dan de core die met alle raids meegaat volledig aankleden zodat de hele guild profiteert
Vind het er wel tof uitzien, zijn /played is wel ziekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Migwi het volgende:
Oh, trouwens, check deze UI
World of Warcraft meets Mech Warrior?
http://img51.imageshack.us/my.php?image=currentinterface9es.jpg
Best mooi hoor, maar zo lelijk in WoW. Past er gewoon niet bij.
Mja, smaken verschillen.
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het er wel tof uitzien, zijn /played is wel ziek
Een (oud) guildie van mij had een paar maand geleden al meer dan 120 daysquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.
Die moet nu al wel aan 110days minimaal zitten![]()
En dan te bedenken dat WoW nu net een jaar in de lucht is, dus hij zit 1/3e van zijn dag WoW te spelen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.
Die moet nu al wel aan 110days minimaal zitten![]()
idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat WoW nu net een jaar in de lucht is, dus hij zit 1/3e van zijn dag WoW te spelen...
Of je hebt insomnia of je hebt een leuke uitkeringquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
idd.
Okay, die dagen heb ik er ook wel bij, maar om dat een jaar lang te doen... =/
En dan nog beweren dat je wel een social life hebt, yeah right
Ja redelijk, bedenk maar dat je zeker in het begin BWL en MC met 40 man doet. Als daar dan een stuk of 7 mensen met dezelfde class als jou inzitten moet elk item dus tussen die 7 verdeeld worden en ga er maar vanuit dat er ook niet elke keer een stukje van jou set droptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef Myers het volgende:
Kost dat nou veel tijd om zo'n Tier 2 set bij elkaar te krijgen?
Dat maakt zeker wel uit. De tier1/2 sets geven nl. een hogere bonus aan str/agi/stam waardoor ze dus meer damage doen dan een rogue in shadowcraft. Ook de set bonussen zullen beter zijn maar deze weet ik helaas niet. Ook voegen de tier1/2 sets wat resistance toe aan fire en shadow en dit is zeker handig tegen mages/warlocks (maken ze nog minder kans tegen jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef Myers het volgende:
Maar als je bijv. een rogue hebt in een tier1/tier2 set vs een rogue in een shadowcraft set, is die epic rogue dan veel beter? Vraag me af hoe hoog dat verschil dan precies is.
Je mag al van geluk spreken dat je in een raiding guild zit als je alleen in het weekend kan raidenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard
Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe. Om hier vanaf te komen is er gesteld: ben je er het meest bij, dan heb je ook het meest recht op items. De controle daarop wordt uitgevoerd per klasse door een class-officer. Tot nu toe heeft dit helemaal niet tot gezeik geleidtquote:
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nu kan ik niet eens meer connecten, wtf![]()
Wij hadden hetzelfde probleem, maar we hebben de BWL items veel duurder gemaakt zodat MC farmen niet zoveel meer oplevert.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe. Om hier vanaf te komen is er gesteld: ben je er het meest bij, dan heb je ook het meest recht op items. De controle daarop wordt uitgevoerd per klasse door een class-officer. Tot nu toe heeft dit helemaal niet tot gezeik geleidt
zeker een tijdje niet gespeeld? meeste warlocks maken tegenwoordig gehakt van rogues...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Appellenflappen het volgende:
Ook voegen de tier1/2 sets wat resistance toe aan fire en shadow en dit is zeker handig tegen mages/warlocks (maken ze nog minder kans tegen je).
Kerel neem bijvoorbeeld de set bonus van Dragonstalkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wat daar grappig aan is?
Het is de meest achterlijke vorm van loot distribution die ik ooit gehoord heb.
Oh, jij bent de nerd die wel elke dag heel de dag kan spelen omdat je totaal niet weet wat real life inhoud, dus jij krijgt alles. Yeah right.
En je guild is okay met dat? lol, in alle guilds die ik heb gehad hoef je met zoiets niet aan te komen zetten. Goes straight down the gutter.
DKP ftw, definately. Net of 1 iemand in z'n eentje ervoor zorgt dat je elke keer weer de bosses verslaat. Oh please. Het is een gezamelijk iets, je bent een team. Maakt geen flikker uit of iemand er elke keer bij is of 4 out of 5 keer.
imo.
Dat is toch hartstikke gunstig als we een actieve hunter er mee rond hebben lopen?quote:The set gives these bonuses as more pieces are worn:
8: You have a chance whenever you deal ranged damage to apply an Expose Weakness effect to the target. Expose Weakness increases the Ranged Attack Power of all attackers against that target by 450 for 7 sec.
Oh mên, nieuw dieptepunt bereikt door die nerds zeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Migwi het volgende:
lal![]()
edit:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=8211&p=1&tmp=1#post8211
Teh arrogance!
(Voor diegene die geen zin hebben om de thread te lezen, gaat erover dat Perfection de guild is met de scepter en de opening van AQ in secret wilt doen)
Okay, tuurlijk, van de ene kant kan ik begrijpen dat je geen server crashes wilt. Maar om nou te zeggen dat alleen zij het recht hebben om bij de opening van AQ te zijn. Jeetje, dat is toch wel erg sneu![]()
Ware het niet voor al die casuals die ook gefarmed hebben (ook al hadden ze misschien andere redenen om dat te doen) dan waren ze nu nog aan 't farmen. Ze vinden zichzelf wel erg goed.
Bah bah, wat een arrogantie![]()
Niet dat je zoiets stil kan houden uiteraard. Er spawnen overal mobs als ik 't goed begrepen heb.
Dan heb je dus gewoon een kut guild. Sorry, maar dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe. Om hier vanaf te komen is er gesteld: ben je er het meest bij, dan heb je ook het meest recht op items. De controle daarop wordt uitgevoerd per klasse door een class-officer. Tot nu toe heeft dit helemaal niet tot gezeik geleidt
(Behalve van de zogenaamde "profiteurs" die nu ook meemoeten op BWL raids willen ze sowieso items krijgen)
En verder lichtelijk absurd dat je met "" aankomt - alle grote PvE guilds op onze server werken al lang niet meer met DKP, omdat ze de zelfde problemen hebben gehad. En als je dan toch iets afkeurt, motiveer het even voordat je met smilies begint te gooien.
Ach, zonder de DS proc gaat het Iratus Lepus makkelijk af in BWL. Dus om nou te stellen dat het voor de hele raid gunstig is en dat je daarom zoiets zou moeten invoeren. Beetje een non-issue. Dan kun je net zo goed stellen dat je de perfecte raid zou moeten samenstellen, terwijl je met een overschot aan een bepaalde class ook gewoon goed door BWL heen komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel neem bijvoorbeeld de set bonus van Dragonstalker
[..]
Dat is toch hartstikke gunstig als we een actieve hunter er mee rond hebben lopen?
Set bonus die voor de hele raid gunstig is.
En echt idioot is het systeem niet, die "Nerds" die iedere keer meegaan worden meer imba en daar gaat de hele raid op vooruit.
Als jij 1 keer in de week gaat raiden heb je imo minder recht op epix dan iemand die 3 keer in de week meegaat en altijd overal klaarstaat en schijt heeft aan repaircosts.
Zodra de meeste actieve player dressed is dan komen de volgende aan de beurt, prima systeem
Blizzard was weer eens raar bezig volgens mijquote:
Kerel het zijn absoluut geen lootwhores, de officers zelf graaien alles geeneens zelf, word gewoon verdeeld zoals het hoort.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon een kut guild. Sorry, maar dat is gewoon zo.
Je speelt dus, op enkelen na dan, met een stel vuile lootwhores.
Ja, inderdaad, dan kun je beter iets anders verzinnen.
Maar als je naar een normaal functionerende guild kijkt, DKP ftw
Dan is het toch héél grappig vriend, dat vrijwel ALLE grote guilds op onze realm NIET meer met DKP werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon een kut guild. Sorry, maar dat is gewoon zo.
Je speelt dus, op enkelen na dan, met een stel vuile lootwhores.
Ja, inderdaad, dan kun je beter iets anders verzinnen.
Maar als je naar een normaal functionerende guild kijkt, DKP ftw
Als je een redelijk stabiele guild hebt kan het ook prima, de guild waar ik nu in zit doet net een paar weken MC en beginnen ze al met zo'n DKP systeem dat de loot ook bijna alleen maar naar de vaste kern kan gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dan is het toch héél grappig vriend, dat vrijwel ALLE grote guilds op onze realm NIET meer met DKP werken
Geen lootwhores?quote:Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe.
Lootwhores zijn mensen die geen moeite steken in het leren van nieuwe instances, ook wel bekend als profiteurs, toen we voor het eerst naar MC gingen dat ze helft van de raid geen zin/tijd had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen lootwhores?
Right, hoe noem jij zulke mensen dan?
De guild is stabiel , de mensen die erin zetten kennen elkaar ook , athans een groot gedeeltequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een redelijk stabiele guild hebt kan het ook prima, de guild waar ik nu in zit doet net een paar weken MC en beginnen ze al met zo'n DKP systeem dat de loot ook bijna alleen maar naar de vaste kern kan gaan
Denk dat Migwi dit ook wel een beetje bedoelt, bij jullie is deze lootmaatregel gewoon noodzakelijk door de figuren die je hier beschrijft. Waarom ze dan nog in de guild zitten is mij wel een raadsel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lootwhores zijn mensen die geen moeite steken in het leren van nieuwe instances, ook wel bekend als profiteurs, toen we voor het eerst naar MC gingen dat ze helft van de raid geen zin/tijd had.
Maar toen de halve instance gedaan was de week erop 70 signs waren.
Idem met BWL, niemand online totdat de bazen neergingen dan kwam wel iedereen.
Easy DKP , Easy loot, Lootwhores
Mensen die vanaf minuut 1 MC hebben gedaan en BWL en er altijd zijn die hebben recht op de loot, niet die stink dkp farming profiteurs die iedere week naar MC gaan voor DKP en vervolgens wachten totdat BWL op Farm staat om daar alles uit te geven, dat is Lootwhoren.
Waar leidt jij in VREDESNAAM uit af dat vervolgens het grootste gedeelte vd guild uit lootwhores bestaat? Zie je me dat ERGENS zeggen? Ik zeg dat er aantal mensen zijn die DKP aan het opsparen waren, om op die wijze de BWL loot te kunnen pakken, terwijl ze nooit enige kont moeite hebben gedaan om BWL te masteren. Afschaffen van het DKP systeem is een uitermate effectieve manier gebleken om deze mensen toch naar BWL raids te slepen. Prima, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen lootwhores?
Right, hoe noem jij zulke mensen dan?
Ja, Gamedemon beschrijft hier eigenlijk precies wat ik van Rodrie gequote had, maar goed...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat Migwi dit ook wel een beetje bedoelt, bij jullie is deze lootmaatregel gewoon noodzakelijk door de figuren die je hier beschrijft. Waarom ze dan nog in de guild zitten is mij wel een raadsel eigenlijk
Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, Gamedemon beschrijft hier eigenlijk precies wat ik van Rodrie gequote had, maar goed...
En Rodrie, die conclusie trek ik omdat het er blijkbaar zo veel zijn dat je heel je loot distribution systeem om moet gooien (wat altijd vanwege iets groots gebeurd) om van het probleem af te komen.
Als het er maar een paar waren was de oplossing heel simpel. Guild kick.
Niet dan?
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Markster het volgende:
Okay ff he. Ik als game-verkoper () moet even wat duidelijkheid hebben om aan de klanten te kunnen vertellen.
Heb je nou een creditcard nodig om een account aan te kunnen maken ?
Mmm en wat is de policy voor het verdelen van loot binnen een class dan? Ikzelf zou zo 123 niets kunnen bedenken dat echt eerlijk is binnen het 'warlock groepje' waarvoor ik het dan zou moeten verdelen als wij dit systeem zouden invoeren. Ik bedoel, geef je dan eerst de warlock die het meest actief is een full nemesis set of laat je bijv. een noob warlock eerst wat betere gear krijgen omdat de 'verbetering' voor hem, en dus ook voor de guild, (van bijv. dreadmist naar nemesis) veel groter is? Of laat je hem eerst helemaal voor jan lul naar BWL komen en prioritizeer je alle MC loot voor hem? En hoe voorkom je vriendjespolitiek? Net zoals hier vriendjes van elkaar in de crew komen zul je in guilds met 7 level 60 warlocks je voorkeuren hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.quote:
We hebben iig "attendancy" als regel 1. Verder is het ook zo dat we blue equipped eerst laten gearen in MC - ze krijgen in pincipe geen tier 2 en worden alleen geinvite voor BWL als er geen beter equipte mensen online zijn. De hoogste attendance krijgt dus tier 2 het eerstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm en wat is de policy voor het verdelen van loot binnen een class dan? Ikzelf zou zo 123 niets kunnen bedenken dat echt eerlijk is binnen het 'warlock groepje' waarvoor ik het dan zou moeten verdelen als wij dit systeem zouden invoeren. Ik bedoel, geef je dan eerst de warlock die het meest actief is een full nemesis set of laat je bijv. een noob warlock eerst wat betere gear krijgen omdat de 'verbetering' voor hem, en dus ook voor de guild, (van bijv. dreadmist naar nemesis) veel groter is? Of laat je hem eerst helemaal voor jan lul naar BWL komen en prioritizeer je alle MC loot voor hem? En hoe voorkom je vriendjespolitiek? Net zoals hier vriendjes van elkaar in de crew komen zul je in guilds met 7 level 60 warlocks je voorkeuren hebben
Ja, dat is zonde uiteraard. Iedereen heeft daar tijd in gestoken en dan *poof*, ben je 't kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.
Hoe meten jullie die attendancy? En eigenlijk is attendancy hetzelfde als DKP natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
We hebben iig "attendancy" als regel 1. Verder is het ook zo dat we blue equipped eerst laten gearen in MC - ze krijgen in pincipe geen tier 2 en worden alleen geinvite voor BWL als er geen beter equipte mensen online zijn. De hoogste attendance krijgt dus tier 2 het eerst
Je kan toch ook een account aanmaken dmv een extra gamecard te kopen?quote:
Dat kan nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.
nee. als je geen CC gebruikt moet je wel GELIJK een gamercard invoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Markster het volgende:
Okay ff he. Ik als game-verkoper () moet even wat duidelijkheid hebben om aan de klanten te kunnen vertellen.
Heb je nou een creditcard nodig om een account aan te kunnen maken ?
afaik moet aanmaken nog steeds met een creditcard gebeuren, en dan kun je je payment method aanpassen aan je eigen wensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Slomy het volgende:
[..]
Je kan toch ook een account aanmaken dmv een extra gamecard te kopen?
Overigens nu het ook mogelijk is om via inetbankieren te betalen, kan je ook op deze manier dan een account aanmaken?
Attendancy wordt gemeten via een DKP systeem, alleen wordt er nu dus geen DKP toegewezen aan raids/events. En uiteraard, de class officers waken over de attendancy van hun class en geven bij een drop dus aan wie dat item krijgt. Legendary's zijn niet echt aan de orde, de eerste Thunderfury gaat naar onze MT (en dr is er maar één die hem het eerste gaat krijgen en daar is iedereen mee akkoord). Bij cross-class items zoals de Nef drops wordt er kort maar bondig overlegt tussen de officers en wordt er bepaald welke class dat item ontvangt voor die keer. Vervolgens bepaalt de officer wie dat item krijgt op basis van attendance en gearquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe meten jullie die attendancy? En eigenlijk is attendancy hetzelfde als DKP natuurlijk.
Alleen, als iemand altijd het meest online is krijgt ie dus alle loot? En zo nee, wanneer wordt besloten om naar een ander lid van die class over te stappen om loot te geven? En hoe zit het met superitems zoals nefarian drops of legendaries uit MC? Ook naar de hoogste attendancy warrior?
Ik zie het al helemaal voor me... Nef dropt staff of the shadowflame en meteen eist onze mage officer het op, omdat het voor hem een grote verbetering is (bijv hij heeft geen mageblade maar het ZG zwaardje). Omdat ik hem wel mag stem ik daarmee in. Meteen daarna kleurt mijn scherm paars van whispers van mensen die het ook gehad hadden willen hebben omdat ze zgn dezelfde attendance hadden etc etc etc, maar dan moet ik dus gaan uitleggen dat het in het guildbelang is dat iemand die nog geen mageblade heeft het krijgt en bla bla bla etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Attendancy wordt gemeten via een DKP systeem, alleen wordt er nu dus geen DKP toegewezen aan raids/events. En uiteraard, de class officers waken over de attendancy van hun class en geven bij een drop dus aan wie dat item krijgt. Legendary's zijn niet echt aan de orde, de eerste Thunderfury gaat naar onze MT (en dr is er maar één die hem het eerste gaat krijgen en daar is iedereen mee akkoord). Bij cross-class items zoals de Nef drops wordt er kort maar bondig overlegt tussen de officers en wordt er bepaald welke class dat item ontvangt voor die keer. Vervolgens bepaalt de officer wie dat item krijgt op basis van attendance en gear
In bepaalde mate: ja. Onze class officers zijn dan ook mensen die door iedereen volkomen vertrouwd worden. Zeiken over loot wordt verder ook niet geappricieerd, het wordt zo eerlijk mogelijk verdeeld, en daar kan je het mee doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me... Nef dropt staff of the shadowflame en meteen eist onze mage officer het op, omdat het voor hem een grote verbetering is (bijv hij heeft geen mageblade maar het ZG zwaardje). Omdat ik hem wel mag stem ik daarmee in. Meteen daarna kleurt mijn scherm paars van whispers van mensen die het ook gehad hadden willen hebben omdat ze zgn dezelfde attendance hadden etc etc etc, maar dan moet ik dus gaan uitleggen dat het in het guildbelang is dat iemand die nog geen mageblade heeft het krijgt en bla bla bla etc.
En, wat heb je er voor gekregen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef Platina het volgende:
Bye Farzuk!!, ik heb me rogue verkocht en ga nu weer warrior spelen op Dunemaul
Mijn rogue heeft me wonderbarelijke pvp wereld laten zien waar die wel lekker kon stunne enzno maar damage enzo me ietwat tegenviel en alles te snel moest, back to warrior waar ik nooit mee pvp'de eigenlijk
Maar hand of justice + OEB is well nice om mee te beginnen ^^
Wij doen dit alleen in ZG.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
In bepaalde mate: ja. Onze class officers zijn dan ook mensen die door iedereen volkomen vertrouwd worden. Zeiken over loot wordt verder ook niet geappricieerd, het wordt zo eerlijk mogelijk verdeeld, en daar kan je het mee doen
ZG kijken we vaak wie het meest slechte equip heeft of we rollen ervoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij doen dit alleen in ZG.
MC en zo BWL gewoon ouderwets DKP en bieden maar.
Lekker is dat, moet je eerst zorgen dat je slechte equip hebt voor ZG zin heeft om te komen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ZG kijken we vaak wie het meest slechte equip heeft of we rollen ervoor
ZG = Easy gearen, Niemand gaat naar ZG voor de ph4t loot, daar is MC/ BWL voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker is dat, moet je eerst zorgen dat je slechte equip hebt voor ZG zin heeft om te komen?
Mensen die geen loot kunnen krijgen komen niet naar raids, is mijn ervaring
Geen idee waar ze nog te koop zijn, kom niet zoveel in gamewinkelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef User_Name het volgende:
Ik had even een vraagje over WoW. Klopt het dat de game bijna nergens in de winkel te kopen is en er bij veel winkels wachtrijen zijn? of is ie gewoon bij de mediamarkt te halen?
Je account krijgt dan de status Frozen en zodra je weer betaald komt de status weer op Active te staan. Je characters worden niet gewist of wat dan ook in de tijd dat je account frozen isquote:Verder nog een vraag over de gamecard die je kunt kopen (60 dagen voor ¤28 euro). Als je gebruik maakt van zo'n gamecard en je 60 dagen zijn om wat gebeurd er dan met je account (of hoe gaat dat in zijn werk?)
100 eurotjes, best goedkoop maarja warrior was ook 100 euro dus ik wou zo snel mogelijk me rogue kwijt ^^quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
En, wat heb je er voor gekregen?
Ehhhhhh?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ZG = Easy gearen, Niemand gaat naar ZG voor de ph4t loot, daar is MC/ BWL voor
Spinal Reaper en Bonereaver's Edge zijn alletwee ook beter, en Obsidian Edged Blade is beter voor PvE dan Zin'rokh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Zin'rokh > alle gear die je in MC kan krijgen behalve sulfuras
zelfde hier, 3e char nu op lvl 34quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef Killjoy het volgende:
yay 2e char op 60, nu een mage al op 25gaat leuk
Geeks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Morthill het volgende:
Stelletje geeks. Ik heb nog geen een character naar lvl 60 gespeeld, en ik heb de komende weken absoluut geen tijd om te spelen, dus heb mijn abo weer stopgezet. Mss dat ik ergens in april weer begin.
Mensen verkopen dan ook geen chars maar hele accounts.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
ff vraagje, hoe kun je in godsnaam je char verkopen, je kunt toch niet je character naar iemand ander's account moven
Mafkezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mensen verkopen dan ook geen chars maar hele accounts.
Als je toch besluit te stoppen, kun je net zo goed nog een paar honderd euro voor je account vangenquote:
Je weet dat het een leuke bijverdienste is? Of wanneer je een bepaalde character beu bent je deze dus makkelijk kunt verkopen voor een bedrag gelijk aan wat jij erin gestopt hebt?quote:
Me ook op Sylvanas. Gnome Mage lvl 52quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef onlogisch het volgende:
Spelen alle fokkers op dezelfde server? (Denk het niet, maar vraag het toch)
Ik zelf speel op Sylvanas
Tauren Druid lvl 43 ^^![]()
so pwndquote:
Level eens door manquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef onlogisch het volgende:
Spelen alle fokkers op dezelfde server? (Denk het niet, maar vraag het toch)
Ik zelf speel op Sylvanas
Tauren Druid lvl 43 ^^![]()
Wij hebben wel een hunter aan wie we ze hebben gegevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:05 schreef Migwi het volgende:
Hunter dualwield zwaardjes Je bedoelt de Warblade of the Hakkari set?
Hmz, hoezo Hunter? Welke class speel jij ook alweer?
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Hunters dit zouden kunnen hebben, behalve Hunters zelf dan, maar goed
Anyway, ZG is voor mij, als Hunter, maar voor 1 ding noodzakelijk.
Enchants en Mounts
Als je dit nou eens aan alle melee users verteltquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wij hebben wel een hunter aan wie we ze hebben gegeven
Maarja, hunterwapen/rogue wapens - het is allemaal hetzelfde, ATP en +crit, tsja, voor beiden prima. Kan je stellen dat een Zinrokh beter is vanwege meer ATP, maar aan de andere kant kan je dual wield 2x 15 agi meegeven. Maw, voor beide klasses een prima setje
Ik heb zelf gisteren een Geforce 6600GT aangeschaft en moet zeggen dat het er supergelikt uitziet. Draai hem nu op 1280 met alle opties volledig op maximum en het loopt zeer vloeiend. Nooit geweten dat er zoveel detail in WoW zit. Je kan zelfs als je met de rug naar de zon staat door het water heen kijken, terwijl je andersom niets ziet door de weerspiegeling van de zon in het water. Was me nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Migwi het volgende:
Hey, precies hetzelfde als mij. Die card heb ik omdat 't geld toen op was
Maar een Radeon 9800 las ik. Hmz, ga er denk ik werk van maken, wil ook wel wat hogere FPS. Maximaal haal ik maar 20.
Die heb je nog, kijk naar Leshy, fish farmerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef seto het volgende:
Je kon vroeger die harpies farmen in AV, dat is alleen generfed.
Wel beter, anders had je een paar man die gewoon niks toevoegden aan het gevecht en alleen een beetje stonden te farmen![]()
Ik heb t spel al gewoon zelf gekochtquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor net van Fliepke allerlei leuke verhalen over dit spel. En ben wel heel erg benieuwd, aangezien dit precies mijn ding lijkt te zijn. Hij zei ook dat ik ff moest vragen of iemand nog een trial kaartje over heeft, zodat ik idd kan kijken of het idd voor mij gemaakt is![]()
Als je zelf een Priest ben zou ik bijna willen vragen of je je class wel snapt, elke Priest die ik ken is helemaal door 't dolle heenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Fratz het volgende:
Nieuwe priest talents:
http://www.wow-europe.com(...)/priest/talents.html
ik sta geloof ik niet echt te juichen.![]()
Hmm, ik heb dat gemist denk ik. Heb je een linkje daarvan, wat dat inhoud?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef Myers het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe armor sets die in de volgende patch ingevoerd worden? Vind het zelf wel een leuk alternatief voor mensen die geen zin hebben om telkens MC/BWL te raiden of die uberhaupt geen goede guild hebben daarvoor.
Epics die in scholo/strat etc droppen en waarvoor je niet naar mc/bwl hoeft. In principe tier 0,5quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat gemist denk ik. Heb je een linkje daarvan, wat dat inhoud?
Ik ben night elf, druid. Zat te twijfelen tussen night elf hunter of druid, of undead warlockquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Migwi het volgende:
Prepare to get addicted
Welk Race / Class heb je gekozen?
deze tekst?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:20 schreef Appellenflappen het volgende:
Kan iemand de tekst hier posten? Ik kom vanaf mijn werk niet op die site. (ja, ik ben een lambal).
quote:So the priest talent changes have been unveiled through the interactive calculator and I thought it would be a good idea to discuss what was revealed. My goal is only to outline a most of the changes, so it's likely that I might have left out something small here or there. I encourage players to take an extensive pass using the calculator which has been linked in the news post I created on the front page of our website. After reading my comments, please feel free to use this thread to discuss of any aspect of the priest talents.
Going from left to right, I'll start the discussion off with the Discipline tree. You'll immediately notice that Wand Specialization has been made a first tier talent. I feel that this is great for two reasons. First, previously neither available tier 1 Discipline talents felt very exciting or rewarding when investing your points into them at early levels. I feel this is no longer the case. Second, you won't have to compete with Improved Power Word: Shield or Fortitude to receive this talent. Moving on to tier 2 talents, Silent Resolve will now reduce the threat caused by all spells, rather than simply damage spells. You're probably also noticing that Improved Power Word: Shield no longer reduces the duration of the weakened soul effect and I'm sure you're freaking out.
Worry not, this is because the core ability, Power Word: Shield has been improved to only cause a weakened soul effect of 15 seconds, which previously required three talent points, hence the change detailed below.
The Improved Power Word: Shield talent will now increase the damage absorbed by 15%. The new focused casting effect of Martyrdom increases resistance to Interrupt effects by 20%, in addition to preventing the caster from losing casting time when taking damage. Inner Focus as you can see is no longer a 21-point talent, and now available by investing only a mere ten points into the tree. Also, the cooldown has been reduced to three minutes. Competing with the ability is Meditation, also previously a 21-point talent. This still offers an increase to mana regeneration while casting by 15%, however, now only costs three points.
Moving onto the 15-point talents, you can see that Improved Inner Fire remains the same. What we changed is the core ability. Next patch Inner Fire will provide 50% more armor than before. The duration will also be increased to ten minutes but now the effect will be removed when the caster endures twenty successful damaging melee or ranged hits. We've also increased the mana cost and removed the melee attack power boost from the ability as such offers the priest very little benefit.
The new 21-point talents are Divine Spirit and Mental Strength.
Finally, the new 31-point talent for the Discipline tree is called Power Infusion. This ability infuses the target with power, increasing spell damage and healing by 20% for 15 seconds, and can be used every three minutes. This spell is very similar to Arcane Power, however it can be cast on other players, enhances healing as well as damage, and doesn't increase the mana cost of spells cast while under its effect.
This is a long thread, so bear with me...![]()
I have a feeling most priests have been really curious to see what we've done with the Holy Tree. Well, fortunately the wait is over. You'll notice two things right off the bat. Improved Renew offers the same level of improvement for only three points, and a brand new talent is immediately available - Healing Focus. This talent, for only two points will gives players a 70% chance of avoiding interruption caused by damage when casting any healing spell.
Next at the five-point mark you'll notice another brand new talent - Spell Warding, which reduces all damage taken by 10%. That which was previously a 21-point talent now stands next to it, Divine Fury. In addition to being available much sooner, this talent now reduces the casting time of Smite, Holy Fire, Heal and Greater Heal spells by 0.1 sec.
Remember, with this talent (available very early in the tree) Greater Heal will cast in 2.5 seconds!
I'm actually pretty excited about what's next. Holy Nova is now an eleven-point talent and has no cooldown whatsoever (of course universal global cooldown is still in-effect). This means that much like Improved Arcane Explosion, priests can spam small bursts of threatless holy goodness which both damages foes and heals friends. The mana cost has been increased, so it's not as efficient as before. We actually had alot of fun testing this spell in both PvE and PvP, and I'm excited to read through player feedback when this is live on the PTRs.
Moving on to the competing eleven-point talents, another new ability is revealed, Blessed Recovery. This passive ability will heal 25% of the damage received over 6 seconds after being struck by a melee or critical ranged hit. Lastly, take a look at Inspiration. This talent now only costs three points.
Holy Reach is another new talent available to the priests. For two points, players can increases the range of their Smite and Holy Fire spells and the radius of their Prayer of Healing and Holy Nova spells by 20%. Improved Healing has the same effect and is found in the same place, however, only three points need to be invested in order to gain the 15% mana cost reduction to those healing spells. The last talent on this tier is called Searing Light which increases the damage of Holy Fire and Smite by 10%.
Don't forget, Holy Fire is now a core ability and the casting time reduced to 3.5 seconds. Which of course becomes 3 seconds with the appropriate talent (the same talent which also benefits the casting time of Heal and Greater Heal.
Another great new passive ability talent - Spiritual Guidance, is located at the 21-point mark. This talent will permanently improve the priests spell damage and healing by up to 25% of their total spirit. Pretty nice boost, if I do say so myself.
I must admit, the next improvement has me awfully excited. Spirit of Redemption, (you know that angel that lets everyone know you've died and that their probably about to die as well:), will now allow the priest to become the angel, upon death. For ten seconds, the priest can cast any healing spell completely free! This allows the strategic player much better control in preventing a wipe.
As you can see the new 26-point talent is Spiritual Healing, which as before offers the priest a 10% increase to all healing spells. Placing points this far into the tree, assuming you've picked up Improved Renew and Spiritual Guidance will most definitely make the Holy Priest's heals stand out.
It should be no surprise that the final rank Holy talent is brand new, seeing that Holy Nova is now an 11-point talent. This new spell, called Lightwell will create a holy lightwell near the priest. At final rank, friendly targets can click the lightwell to restore 1600 health over a period of ten seconds. The lightwell has five charges, meaning, up to five players can use the lightwell before it expires. Our testing has shown that this ability works great in both smaller dungeons and raids, often times allowing the lower maintenance party members to take advantage of the healing properties of this well, while the priest and other healing classes focused on the main tank or whomever was taking heavy damage.
One other thing I'd like to mention before moving on to the Shadow tree is the fact that Focus Casting has been removed completely. Essentially, with the improvements to Martyrdom and the new talent Healing Focus, it wasn't as valuable a talent as before.
So, what improvements have we made to Shadow you ask? You'll actually notice that very little changes were made, so fortunately, you're almost done reading my post.![]()
Shadow Affinity only costs three points now, instead of five. Improved Fade will no longer increase the duration of the spell, but rather decrease the cooldown by a total of six seconds. Shadow Weaving is available for 16-points. While Vampiric Embrace remains the same, a new talent is available called Improved Vampiric Embrace. For two points, the amount healed by Vampiric Embrace will be increased by 10%.
Well, this pretty much sums up the changes. It's likely we'll make some more adjustments and tweaks based upon what's revealed through testing on the PTRs. As a priest, I'm excited. How about you guys? Post your thoughts...
Sidenote: Try not to quote my entire thread, if possible please. Threads break much sooner that way, and I'd like to get as much out of this discussion thread as possible, before creating a "part 2".
/slap cynquote:Sidenote: Try not to quote my entire thread, if possible please. Threads break much sooner that way, and I'd like to get as much out of this discussion thread as possible, before creating a "part 2".
Het is ook zo'n kutklasse in vergelijking met de restquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef Richardfun het volgende:
Ah, als je druid bent geworden zul je als je straks lvl60 bent geen probleem hebben een goede guild te vinden voor dingen als MC en ZG. Voor zover ik weet is er op elke server een gierend tekort aan druids.
Rodie83 heeft anders al een aantal keer meegeholpen met de core hound packs te tanken bij magmadarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Appellenflappen het volgende:
Dat is inderdaad de view die menig speler heeft over de druid. We kunnen wel meer dan alleen healen tho
. De dps is idd om te huilen, je neemt een druid niet mee om te dpsén maar je neemt hem mee om de ontbrekende rollen in te vullen. Dwz healen, tanken of offtanken (en dat kan een druid prima, ze krijgen enkel de kans nooit). Als offtank dienen we overigens ook direct als offhealer.
Ghehehe mijn hoogtepunten in MC toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rodie83 heeft anders al een aantal keer meegeholpen met de core hound packs te tanken bij magmadar
Iets langer wachten met AOE en het gaat prima
Ooit een Druid gevoeld in de epic PvP set? Dan voel je je serieus kansloos als caster... Ze bursten dus serieus met gemak 2,5k health in 1 seconde van je af (als cat). Geen dps my ass.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Appellenflappen het volgende:
Dat is inderdaad de view die menig speler heeft over de druid. We kunnen wel meer dan alleen healen tho
. De dps is idd om te huilen, je neemt een druid niet mee om te dpsén maar je neemt hem mee om de ontbrekende rollen in te vullen. Dwz healen, tanken of offtanken (en dat kan een druid prima, ze krijgen enkel de kans nooit). Als offtank dienen we overigens ook direct als offhealer.
Kerel je mag blij zijn als druid als je 1k crit met een 5 comboquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ooit een Druid gevoeld in de epic PvP set? Dan voel je je serieus kansloos als caster... Ze bursten dus serieus met gemak 2,5k health in 1 seconde van je af (als cat). Geen dps my ass.
Inderdaad. Catform is leuk voor de eerste ambush op een caster, maar dan moet je toch echt meteen shiften anders wordt je wegggenuked. En 2.5k is niet mogelijk. Zelfs niet in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel je mag blij zijn als druid als je 1k crit met een 5 combo
2.5k in 1 seconde = not possible
De epic pvp gear voor een druid heeft niet eens heel erg veel agi/str erop zitten (Field Marshal/Warlord) dus veel meer damage ga je er niet door doen lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Appellenflappen het volgende:
Ehm ik heb Geen epic gear en ik crit soms 1100 op casters. Maar goed, echt dpsén kunnen we niet daar ben ik wel achter.
Meeste casters gaan wel, je crit en slaat wat. Je shift uit voor een insta heal en gaat terug om verder te tikken. Ik ben helaas resto, mijn dps ligt lager dan feral druids. De innervate gooi ik lekker op mezelf in ab, ze teamen daar toch nooit
.
Druid vs Magequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:03 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Inderdaad. Catform is leuk voor de eerste ambush op een caster, maar dan moet je toch echt meteen shiften anders wordt je wegggenuked. En 2.5k is niet mogelijk. Zelfs niet in de buurt.
Ik vind het eigenlijk juist fijn dat we zo weinig DPS hebben. 1 op 1 fights zijn altijd zo leuk mede omdat ze vrij lang duren. Paar keer shiften, bashen, instahealen en weer in beer. Moonfire er tussen door en roots. Heerlijk. Langzaam maar zeker iemand slopen. En als ik zelf neerga hebben ze toch echt hun best moeten doen.
Nou, de 30 feral, 21 resto is wel een sterke PVP build opzich, alleen dan mis je innervatequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Druids zijn sterker dan 99% van de spelers denken.
Ravage en 3x moonfire zal in de regel leiden tot iets rond de 1200-1600 damage. Een beetje mage is dan nog lang niet dood en zal jou even wegschroeien als je niet in beer form gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef bozewolf het volgende:
[..]
Druid vs Mage
Amush = mage op 35-50% HP
Moonfire moonfire moonfire = mage dood
:/
Het kan wel met een volledige feral build en bijpassende gearquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ravage en 3x moonfire zal in de regel leiden tot iets rond de 1200-1600 damage. Een beetje mage is dan nog lang niet dood en zal jou even wegschroeien als je niet in beer form gaat.
Ik weet niet wat jouw ravage oplevert, maar als jij een mage met 1 ravage op 35-50% krijgt dan vecht je met mages die 20 levels lager zijn dan jij.
Zou absurd zijn als ze niet meer zouden stacken. Tis dan wel dé PVP oneshotter maar ook in PVE zijn ze enorm handig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet al een aantal mensen die zich gaan aanbieden als Power Infusion targets, ja.(Being mainly degenen met trinkets binnen de guild.
) Alleen de enige met dual trinkets is weer niet AP specced, anders zou het echt brutal zijn.
Aan de andere kant, d'r gaan wederom geruchten rond dat ToEP en ZHC niet meer stacken de komende patch.
Wanna bet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mmm, alleen die klojo's die in die Moonkin tree zijn gespecced (naam ff kwijt).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Druids zijn sterker dan 99% van de spelers denken.
Rulah is wel te doen hoor....als Hunterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wanna bet?
Level een char hier op Twisting Nether tot 60, ga Battlegrounds in en hoop dat Rulah er ook in zit. De damage output van hem is serieus ziek en met een beetje pech kan je er NIKS tegenin brengen.
Tot die tijd; It's fine, learn2play.
En terecht..!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Aan de andere kant, d'r gaan wederom geruchten rond dat ToEP en ZHC niet meer stacken de komende patch.
Als ik em van me af krijg met een Death Coil dan kan het nog wel leuk zijn, maar soms heb je er gewoon amper de tijd voor (als je bijv. midden in een cast naar een andere zit).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Rulah is wel te doen hoor....als Hunter
Maar ja, heb 'm casters echt totaal zien ownen. Echt niet grappig als caster
lolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Poor Orcy:
http://media.putfile.com/Lowbie-gets-owned
![]()
Ahahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Poor Orcy:
http://media.putfile.com/Lowbie-gets-owned
![]()
Roll hordequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Myers het volgende:
Dat battlegrounds is ook maar niks, sta je 1.5 uur in de queue voor een game die maar 15 mins duurt.
Tsja ik heb ook liever dat ze het raiden van de grote steden intressanter hadden gemaakt, maar als je als alliance bij horde komt dan is de server al van slagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Myers het volgende:
Dat battlegrounds is ook maar niks, sta je 1.5 uur in de queue voor een game die maar 15 mins duurt.
Ik snap sowieso niet waarom ze dat battlegrounds erin gestopt hebben? Je hebt een hele mooie grote wereld vol met mooie steden die er gewoon om smeken om geraid te worden, en dan maken ze zo'n klein veldje met wat boompjes en daar mag je dan gaan vechten tegen elkaar...verpest een groot deel van het spel vind ik. Tis nog behoorlijk slecht gemaakt ook, vooral dat WSG is geen zak aan. PvP in DAoC was echt veel leuker en spannender.
Mogen wij ook eens ja, wij worden al ge-one of two shot bij het leven. Mages. ZHC +ToEP, duurt echt wel ff enige tijd voor je die hebt ( en ik kan het weten, want ik heb ze.) Ik weet niet hoor, ik sta in full netherwind, en als een rogue mij ambushed is het dag mage,Damage warrior slaan me in 1x dood als ze BWL geared zijn en critten. Mogen wij AUB ook een I.W.I.N. button hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
En terecht..!
Krijgt dadelijk ook al van die onzin dat je de spell resists van een target verkleint, nerf die imba trinkets maar.
wtf, 1-shotting een warrior, das gewoon debiel.
sterker nog..dat redt je niet..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef thunderbunny het volgende:
Enne je moet 6k+ critten wil je de warriors op mijn server doodhebben, zelfs met trinkets,2 ZG enchants en een full BWL geared mage, is dat verdomd moeilijk.
Na de patch en Power Infusion kan ik met redelijk gemak 4800+ crits halen. Yep, imba, maar niet mijn schuld deze keerquote:
Guild / Charname?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Na de patch en Power Infusion kan ik met redelijk gemak 4800+ crits halen. Yep, imba, maar niet mijn schuld deze keer![]()
Er zwerven trouwens ook wat pics van druids die 3k+ crits doen met Starfire en 1k+ met Moonfire rond, zal vragen of een guildie er wat heeft, want hij kan het ook.
Okay, sure, geef mij 3k-4k crits en ik zal er niks meer over zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Mogen wij ook eens ja, wij worden al ge-one of two shot bij het leven. Mages. ZHC +ToEP, duurt echt wel ff enige tijd voor je die hebt ( en ik kan het weten, want ik heb ze.) Ik weet niet hoor, ik sta in full netherwind, en als een rogue mij ambushed is het dag mage,Damage warrior slaan me in 1x dood als ze BWL geared zijn en critten. Mogen wij AUB ook een I.W.I.N. button hebben?
Enne je moet 6k+ critten wil je de warriors op mijn server doodhebben, zelfs met trinkets,2 ZG enchants en een full BWL geared mage, is dat verdomd moeilijk.
OMG, weet je niet wie hij is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Guild / Charname?
Ik ben Afwezig (verassing)Heb tijdje bij Ki, nu guildloos
Recca had al gereageerd, maar here you go:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En neem aan dat ie er ook screens van heeft, maar heb geen reden hem niet te geloven dus daar heb ik niet om gevraagd.quote:[01:09] <[IL]Cyndane> Rulah? What's your highest crit?
[01:09] * sR-utopia`bnc is now known as sR-utopia
[01:09] * Perf|Gorr has joined #twistingnether
[01:10] <slazh> 1038
[01:10] * Winder has quit IRC (Signed off)
[01:11] * [INC]BuNDA has quit IRC (Signed off)
[01:11] * Kovenant has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
[01:12] * Stefan`` has joined #twistingnether
[01:12] <Antria|Valy> HOLY SHIT
[01:12] <Antria|Valy> http://www.onzin.com/view.php?id=1647 <-- crazy kid
[01:12] <SoE|Secretti> orly?
[01:13] * ^solem has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
[01:13] <SoE|Secretti> thats old valy
[01:13] * Zaphy has quit IRC (Ping timeout)
[01:15] <Rulah> [IL]Cyndane 2800 on ajs in shadowform
Dan moet ik 4.5k schade doen om te 1-shotten. Even rekenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
En terecht..!
Krijgt dadelijk ook al van die onzin dat je de spell resists van een target verkleint, nerf die imba trinkets maar.
wtf, 1-shotting een warrior, das gewoon debiel.
Over 2k zelfs, maar dat is een bug. Weapon speed voor ranged weapons moet nog veranderd worden net als bij melee weapons toen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dit in tegenstelling tot hunters, die consistent voor bijna 2k kunnen critten op een 3 sec cast. Met een blauwe boog, IIRC. En die critten ook heel wat vaker.
omg, giev water nub!quote:Nerf trinkets for all I care. Nerf AP, maar geef ons PvE utility. Want die is er atm niet op AoE na, en ook dat kunnen andere classes.
Ik heb weleens screenies gezien van 3k aimed shots hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Okay, sure, geef mij 3k-4k crits en ik zal er niks meer over zeggen![]()
jij speelt een shaman dan mag datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:03 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb weleens screenies gezien van 3k aimed shots hoor.
En je hebt altijd nog dit soort dingen:
[afbeelding]
![]()
En laat ze dat dan doen. Normaliseer de weap dmg van hunter bogen. (En guns ook.)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Over 2k zelfs, maar dat is een bug. Weapon speed voor ranged weapons moet nog veranderd worden net als bij melee weapons toen.
Dat was echt cool ja in DAoC, vooral BG1, Thidrankiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Myers het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze dat battlegrounds erin gestopt hebben? Je hebt een hele mooie grote wereld vol met mooie steden die er gewoon om smeken om geraid te worden, en dan maken ze zo'n klein veldje met wat boompjes en daar mag je dan gaan vechten tegen elkaar...verpest een groot deel van het spel vind ik. Tis nog behoorlijk slecht gemaakt ook, vooral dat WSG is geen zak aan. PvP in DAoC was echt veel leuker en spannender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |