Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:18 schreef thunderbunny het volgende:
weer fijn een avondje gewiped bij Vael. conatsnt alle healers BA, tja dan ben je genaaid.
is volgens mij compleet random.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
onzin!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Op welke server spelen de meeste nederlanders en/of fokkers?
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Slomy het volgende:
[..]
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.
Na de transfer zitten er een paar op Twisting Nether en een aantal op Trollbane.
Er is een server migratie geweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?
Ik zat daar ook eerst in een grote nl guild, weet de naam niet meer
Nope, het is echt COMPLEET random. AFK mensen krijgen het ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooiquote:
Vind 't een van de betere setsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooi
Kerel mijn gnome heet hansje en ik kontneuk hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incineratequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Kzal nefarian extra hard kontneuken vanavond, dan loopt hij schreef morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incinerate
We staan nu in een maandje bij Nefarian
BWL is fantastisch om te pwnen
20 runs voor mijn Lightforge pants gedaan! 50 runs voor mijn lightforge shoulders, wouden gewoon niet droppen, toen ben ik er maar mee genokt en de lawbringer shoulders geregeldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ja MC en BWL lijkt me wel vet, maar dan zul je toch eerst een redelijke guild moeten hebben wil je daar heen gaan. En alle guilds eisen tegenwoordig dat je epic gear hebt, maar die krijg je juist in MC/BWL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !
Het is niet de arrogantie, maar gewoon een aantal guilds die er gewoon niet mogen zijn en het hele event kunnen verknallen (SUN bijv, verneukte ook al een 5v5 tournament). Ik denk dat de grotere guilds er wel zullen zijn, maar de noobs moeten gewoon even weg gehouden worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Migwi het volgende:
lal![]()
edit:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=8211&p=1&tmp=1#post8211
Teh arrogance!
(Voor diegene die geen zin hebben om de thread te lezen, gaat erover dat Perfection de guild is met de scepter en de opening van AQ in secret wilt doen)
Okay, tuurlijk, van de ene kant kan ik begrijpen dat je geen server crashes wilt. Maar om nou te zeggen dat alleen zij het recht hebben om bij de opening van AQ te zijn. Jeetje, dat is toch wel erg sneu![]()
Ware het niet voor al die casuals die ook gefarmed hebben (ook al hadden ze misschien andere redenen om dat te doen) dan waren ze nu nog aan 't farmen. Ze vinden zichzelf wel erg goed.
Bah bah, wat een arrogantie![]()
Niet dat je zoiets stil kan houden uiteraard. Er spawnen overal mobs als ik 't goed begrepen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |