Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:18 schreef thunderbunny het volgende:
weer fijn een avondje gewiped bij Vael. conatsnt alle healers BA, tja dan ben je genaaid.
is volgens mij compleet random.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat je ranged DPS auto-shooten/wanden als de MT aan Vael begint.
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
onzin!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BA wordt als het goed is gegeven aan mensen die op zijn aggro-list staan, en als ranged DPS niets doet, en healers gelijk beginnen met MT heals...
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Op welke server spelen de meeste nederlanders en/of fokkers?
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Slomy het volgende:
[..]
Eerst zat iedereen op Bloodscalp.
Na de transfer zitten er een paar op Twisting Nether en een aantal op Trollbane.
Er is een server migratie geweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst ook op Bloodscalp, wat is daar voor leegloop geweest dan?
Ik zat daar ook eerst in een grote nl guild, weet de naam niet meer
Nope, het is echt COMPLEET random. AFK mensen krijgen het ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooiquote:
Vind 't een van de betere setsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahahaha ja kweet het, persoonlijk vind k m wel mooi
Kerel mijn gnome heet hansje en ik kontneuk hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incineratequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind 't een van de betere sets
En Gamedemon, jij bent eerder Victor's bitch hoor, vieze Gnome die je bent. Blegh
Kzal nefarian extra hard kontneuken vanavond, dan loopt hij schreef morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ahhh man hele guild gek vandaag, Chromaggus down met Time Lapse en Incinerate
We staan nu in een maandje bij Nefarian
BWL is fantastisch om te pwnen
20 runs voor mijn Lightforge pants gedaan! 50 runs voor mijn lightforge shoulders, wouden gewoon niet droppen, toen ben ik er maar mee genokt en de lawbringer shoulders geregeldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Myers het volgende:
Zow weer een hele lading baron runs achter de rug. Teller staat nu op 30. Uiteraard nog geen shadowcraft pants gezien, dr zit niet echt veel variatie in die baron drops, meer dan beaststalker en lightforge komt er niet uit helaas.
Weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden.
Ja MC en BWL lijkt me wel vet, maar dan zul je toch eerst een redelijke guild moeten hebben wil je daar heen gaan. En alle guilds eisen tegenwoordig dat je epic gear hebt, maar die krijg je juist in MC/BWL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga gewoon MC doen en ninja wat pants van magmadar !
Het is niet de arrogantie, maar gewoon een aantal guilds die er gewoon niet mogen zijn en het hele event kunnen verknallen (SUN bijv, verneukte ook al een 5v5 tournament). Ik denk dat de grotere guilds er wel zullen zijn, maar de noobs moeten gewoon even weg gehouden worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Migwi het volgende:
lal![]()
edit:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=8211&p=1&tmp=1#post8211
Teh arrogance!
(Voor diegene die geen zin hebben om de thread te lezen, gaat erover dat Perfection de guild is met de scepter en de opening van AQ in secret wilt doen)
Okay, tuurlijk, van de ene kant kan ik begrijpen dat je geen server crashes wilt. Maar om nou te zeggen dat alleen zij het recht hebben om bij de opening van AQ te zijn. Jeetje, dat is toch wel erg sneu![]()
Ware het niet voor al die casuals die ook gefarmed hebben (ook al hadden ze misschien andere redenen om dat te doen) dan waren ze nu nog aan 't farmen. Ze vinden zichzelf wel erg goed.
Bah bah, wat een arrogantie![]()
Niet dat je zoiets stil kan houden uiteraard. Er spawnen overal mobs als ik 't goed begrepen heb.
Tsja, maar mensen als ik zouden geweerd worden wat ik totale bullshit vind. Zit gelukkig niet op de server, maar ik heb vele uren in Un'Goro doorgebracht om leahter te farmen, ik zou me persoonlijk hard genaaid voelen als ik er niet bij mocht zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is niet de arrogantie, maar gewoon een aantal guilds die er gewoon niet mogen zijn en het hele event kunnen verknallen (SUN bijv, verneukte ook al een 5v5 tournament). Ik denk dat de grotere guilds er wel zullen zijn, maar de noobs moeten gewoon even weg gehouden worden.
CT zooi is wel okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat zijn eigenlijk goede mods?
Ik natuurlijk hahahahahahaah, ahum![]()
Onze guild heeft het hele DKP systeem eruit gepleurt en gaat de meest actieve members de loot geven, degene die het krijgt word bepaald door de class officerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard
DEUS heeft net het hele DKP systeem omgegooid en voor nieuwe members zuigt dat best. Items hebben nu afhankelijk van de sterkte(Tier 1, Tier 2, etc) een vaste DKP-prijs gekregen en degene die op dat moment de meeste DKP punten heeft van de classes waarvoor het item is heeft de eerste keus. Dus met 7 mages voor me qua DKP gaat het vrij lang duren voordat ik ook maar de kans de krijg om op een item te mogen bieden. Helpt trouwens ook niet dat ik alleen in het weekend met de raids mee kan...
Dat is hetzelfde systeem als Iratus Lepus heeft. Ik vind 't maar een kut systeem, maar ze zijn gewoon helemaal tegen een bidding systeem. Terwijl dat nu eenmaal volgens mij het enige systeem is dat ervoor zorgt dat de DKP verschillen minder worden ASAP.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard
DEUS heeft net het hele DKP systeem omgegooid en voor nieuwe members zuigt dat best. Items hebben nu afhankelijk van de sterkte(Tier 1, Tier 2, etc) een vaste DKP-prijs gekregen en degene die op dat moment de meeste DKP punten heeft van de classes waarvoor het item is heeft de eerste keus. Dus met 7 mages voor me qua DKP gaat het vrij lang duren voordat ik ook maar de kans de krijg om op een item te mogen bieden. Helpt trouwens ook niet dat ik alleen in het weekend met de raids mee kan...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Onze guild heeft het hele DKP systeem eruit gepleurt en gaat de meest actieve members de loot geven, degene die het krijgt word bepaald door de class officer
Hey, precies hetzelfde als mij. Die card heb ik omdat 't geld toen op wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Merkowitz het volgende:
Beste mensen,
Ik heb gisteren dus een nieuwe monitor gekocht. Een 19 inch lcdtje.
Nou heb ik een vrij nieuwe pc [3200+ athlon64] met een vrij oude videokaart [geforce 5200].
Tijdens het spelen van WoW op 1280x1024 zie ik nu dat mijn videokaart het niet meer trekt. Nou wil ik dus een nieuwe videokaart halen. Het hoeft geen uberdikke kaart te zijn, maar een middenklasser die wel WoW op 1280x1024 soepel kan draaien.
Hebben jullie een suggestie welke kaart ik het beste kan nemen?
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat zijn eigenlijk goede mods?
Ik natuurlijk hahahahahahaah, ahum![]()
Kerel wat is daar grappig aan?quote:
Ik vind het ook een belachelijke vervanging voor het normale DKP systeem. Als iemand heel veel DKP wil inzetten voor een item, dan doet ie dat toch lekker. Je hebt uiteindelijk alleen je zelf ermee als je teveel DKP inzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde systeem als Iratus Lepus heeft. Ik vind 't maar een kut systeem, maar ze zijn gewoon helemaal tegen een bidding systeem. Terwijl dat nu eenmaal volgens mij het enige systeem is dat ervoor zorgt dat de DKP verschillen minder worden ASAP.
Wat daar grappig aan is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel wat is daar grappig aan?
Heel het DKP gebeuren is op activiteit gebasseert, meest actieve heeft meeste dkp, heeft meeste items.
Als iedereen 1 epic opbeurt schiet het niet op natuurlijk, beter dan de core die met alle raids meegaat volledig aankleden zodat de hele guild profiteert
Vind het er wel tof uitzien, zijn /played is wel ziekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Migwi het volgende:
Oh, trouwens, check deze UI
World of Warcraft meets Mech Warrior?
http://img51.imageshack.us/my.php?image=currentinterface9es.jpg
Best mooi hoor, maar zo lelijk in WoW. Past er gewoon niet bij.
Mja, smaken verschillen.
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het er wel tof uitzien, zijn /played is wel ziek
Een (oud) guildie van mij had een paar maand geleden al meer dan 120 daysquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.
Die moet nu al wel aan 110days minimaal zitten![]()
En dan te bedenken dat WoW nu net een jaar in de lucht is, dus hij zit 1/3e van zijn dag WoW te spelen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met een guildie van 'm.
Die moet nu al wel aan 110days minimaal zitten![]()
idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat WoW nu net een jaar in de lucht is, dus hij zit 1/3e van zijn dag WoW te spelen...
Of je hebt insomnia of je hebt een leuke uitkeringquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
idd.
Okay, die dagen heb ik er ook wel bij, maar om dat een jaar lang te doen... =/
En dan nog beweren dat je wel een social life hebt, yeah right
Ja redelijk, bedenk maar dat je zeker in het begin BWL en MC met 40 man doet. Als daar dan een stuk of 7 mensen met dezelfde class als jou inzitten moet elk item dus tussen die 7 verdeeld worden en ga er maar vanuit dat er ook niet elke keer een stukje van jou set droptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef Myers het volgende:
Kost dat nou veel tijd om zo'n Tier 2 set bij elkaar te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |