Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, Gamedemon beschrijft hier eigenlijk precies wat ik van Rodrie gequote had, maar goed...
En Rodrie, die conclusie trek ik omdat het er blijkbaar zo veel zijn dat je heel je loot distribution systeem om moet gooien (wat altijd vanwege iets groots gebeurd) om van het probleem af te komen.
Als het er maar een paar waren was de oplossing heel simpel. Guild kick.
Niet dan?
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Markster het volgende:
Okay ff he. Ik als game-verkoper () moet even wat duidelijkheid hebben om aan de klanten te kunnen vertellen.
Heb je nou een creditcard nodig om een account aan te kunnen maken ?
Mmm en wat is de policy voor het verdelen van loot binnen een class dan? Ikzelf zou zo 123 niets kunnen bedenken dat echt eerlijk is binnen het 'warlock groepje' waarvoor ik het dan zou moeten verdelen als wij dit systeem zouden invoeren. Ik bedoel, geef je dan eerst de warlock die het meest actief is een full nemesis set of laat je bijv. een noob warlock eerst wat betere gear krijgen omdat de 'verbetering' voor hem, en dus ook voor de guild, (van bijv. dreadmist naar nemesis) veel groter is? Of laat je hem eerst helemaal voor jan lul naar BWL komen en prioritizeer je alle MC loot voor hem? En hoe voorkom je vriendjespolitiek? Net zoals hier vriendjes van elkaar in de crew komen zul je in guilds met 7 level 60 warlocks je voorkeuren hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.quote:
We hebben iig "attendancy" als regel 1. Verder is het ook zo dat we blue equipped eerst laten gearen in MC - ze krijgen in pincipe geen tier 2 en worden alleen geinvite voor BWL als er geen beter equipte mensen online zijn. De hoogste attendance krijgt dus tier 2 het eerstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm en wat is de policy voor het verdelen van loot binnen een class dan? Ikzelf zou zo 123 niets kunnen bedenken dat echt eerlijk is binnen het 'warlock groepje' waarvoor ik het dan zou moeten verdelen als wij dit systeem zouden invoeren. Ik bedoel, geef je dan eerst de warlock die het meest actief is een full nemesis set of laat je bijv. een noob warlock eerst wat betere gear krijgen omdat de 'verbetering' voor hem, en dus ook voor de guild, (van bijv. dreadmist naar nemesis) veel groter is? Of laat je hem eerst helemaal voor jan lul naar BWL komen en prioritizeer je alle MC loot voor hem? En hoe voorkom je vriendjespolitiek? Net zoals hier vriendjes van elkaar in de crew komen zul je in guilds met 7 level 60 warlocks je voorkeuren hebben
Ja, dat is zonde uiteraard. Iedereen heeft daar tijd in gestoken en dan *poof*, ben je 't kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee, het waren er niet heel veel. Zoals je waarschijnlijk wel weet is het nogal zonde om epic aangeklede mensen te kicken. Bovendien is het vrij lastig om mensen te recruiten op onze server die al enige vorm van equip en ervaring hebben. In fact wouden we die mensen dus niet weg hebben, maar we wouden een mentaliteitsverandering doorvoeren. En dat is dus prima gelukt.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.
Hoe meten jullie die attendancy? En eigenlijk is attendancy hetzelfde als DKP natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
We hebben iig "attendancy" als regel 1. Verder is het ook zo dat we blue equipped eerst laten gearen in MC - ze krijgen in pincipe geen tier 2 en worden alleen geinvite voor BWL als er geen beter equipte mensen online zijn. De hoogste attendance krijgt dus tier 2 het eerst
Je kan toch ook een account aanmaken dmv een extra gamecard te kopen?quote:
Dat kan nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen WOW net begon hebben heel veel mensen gewoon een nep creditcardnummer ingevoerd (van google)... Weet niet of dat inmiddels veranderd is.
nee. als je geen CC gebruikt moet je wel GELIJK een gamercard invoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Markster het volgende:
Okay ff he. Ik als game-verkoper () moet even wat duidelijkheid hebben om aan de klanten te kunnen vertellen.
Heb je nou een creditcard nodig om een account aan te kunnen maken ?
afaik moet aanmaken nog steeds met een creditcard gebeuren, en dan kun je je payment method aanpassen aan je eigen wensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Slomy het volgende:
[..]
Je kan toch ook een account aanmaken dmv een extra gamecard te kopen?
Overigens nu het ook mogelijk is om via inetbankieren te betalen, kan je ook op deze manier dan een account aanmaken?
Attendancy wordt gemeten via een DKP systeem, alleen wordt er nu dus geen DKP toegewezen aan raids/events. En uiteraard, de class officers waken over de attendancy van hun class en geven bij een drop dus aan wie dat item krijgt. Legendary's zijn niet echt aan de orde, de eerste Thunderfury gaat naar onze MT (en dr is er maar één die hem het eerste gaat krijgen en daar is iedereen mee akkoord). Bij cross-class items zoals de Nef drops wordt er kort maar bondig overlegt tussen de officers en wordt er bepaald welke class dat item ontvangt voor die keer. Vervolgens bepaalt de officer wie dat item krijgt op basis van attendance en gearquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe meten jullie die attendancy? En eigenlijk is attendancy hetzelfde als DKP natuurlijk.
Alleen, als iemand altijd het meest online is krijgt ie dus alle loot? En zo nee, wanneer wordt besloten om naar een ander lid van die class over te stappen om loot te geven? En hoe zit het met superitems zoals nefarian drops of legendaries uit MC? Ook naar de hoogste attendancy warrior?
Ik zie het al helemaal voor me... Nef dropt staff of the shadowflame en meteen eist onze mage officer het op, omdat het voor hem een grote verbetering is (bijv hij heeft geen mageblade maar het ZG zwaardje). Omdat ik hem wel mag stem ik daarmee in. Meteen daarna kleurt mijn scherm paars van whispers van mensen die het ook gehad hadden willen hebben omdat ze zgn dezelfde attendance hadden etc etc etc, maar dan moet ik dus gaan uitleggen dat het in het guildbelang is dat iemand die nog geen mageblade heeft het krijgt en bla bla bla etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Attendancy wordt gemeten via een DKP systeem, alleen wordt er nu dus geen DKP toegewezen aan raids/events. En uiteraard, de class officers waken over de attendancy van hun class en geven bij een drop dus aan wie dat item krijgt. Legendary's zijn niet echt aan de orde, de eerste Thunderfury gaat naar onze MT (en dr is er maar één die hem het eerste gaat krijgen en daar is iedereen mee akkoord). Bij cross-class items zoals de Nef drops wordt er kort maar bondig overlegt tussen de officers en wordt er bepaald welke class dat item ontvangt voor die keer. Vervolgens bepaalt de officer wie dat item krijgt op basis van attendance en gear
In bepaalde mate: ja. Onze class officers zijn dan ook mensen die door iedereen volkomen vertrouwd worden. Zeiken over loot wordt verder ook niet geappricieerd, het wordt zo eerlijk mogelijk verdeeld, en daar kan je het mee doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me... Nef dropt staff of the shadowflame en meteen eist onze mage officer het op, omdat het voor hem een grote verbetering is (bijv hij heeft geen mageblade maar het ZG zwaardje). Omdat ik hem wel mag stem ik daarmee in. Meteen daarna kleurt mijn scherm paars van whispers van mensen die het ook gehad hadden willen hebben omdat ze zgn dezelfde attendance hadden etc etc etc, maar dan moet ik dus gaan uitleggen dat het in het guildbelang is dat iemand die nog geen mageblade heeft het krijgt en bla bla bla etc.
En, wat heb je er voor gekregen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef Platina het volgende:
Bye Farzuk!!, ik heb me rogue verkocht en ga nu weer warrior spelen op Dunemaul
Mijn rogue heeft me wonderbarelijke pvp wereld laten zien waar die wel lekker kon stunne enzno maar damage enzo me ietwat tegenviel en alles te snel moest, back to warrior waar ik nooit mee pvp'de eigenlijk
Maar hand of justice + OEB is well nice om mee te beginnen ^^
Wij doen dit alleen in ZG.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
In bepaalde mate: ja. Onze class officers zijn dan ook mensen die door iedereen volkomen vertrouwd worden. Zeiken over loot wordt verder ook niet geappricieerd, het wordt zo eerlijk mogelijk verdeeld, en daar kan je het mee doen
ZG kijken we vaak wie het meest slechte equip heeft of we rollen ervoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij doen dit alleen in ZG.
MC en zo BWL gewoon ouderwets DKP en bieden maar.
Lekker is dat, moet je eerst zorgen dat je slechte equip hebt voor ZG zin heeft om te komen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ZG kijken we vaak wie het meest slechte equip heeft of we rollen ervoor
ZG = Easy gearen, Niemand gaat naar ZG voor de ph4t loot, daar is MC/ BWL voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker is dat, moet je eerst zorgen dat je slechte equip hebt voor ZG zin heeft om te komen?
Mensen die geen loot kunnen krijgen komen niet naar raids, is mijn ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |