abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:59:23 #151
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35330660
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef Myers het volgende:
Maar als je bijv. een rogue hebt in een tier1/tier2 set vs een rogue in een shadowcraft set, is die epic rogue dan veel beter? Vraag me af hoe hoog dat verschil dan precies is.
Dat maakt zeker wel uit. De tier1/2 sets geven nl. een hogere bonus aan str/agi/stam waardoor ze dus meer damage doen dan een rogue in shadowcraft. Ook de set bonussen zullen beter zijn maar deze weet ik helaas niet. Ook voegen de tier1/2 sets wat resistance toe aan fire en shadow en dit is zeker handig tegen mages/warlocks (maken ze nog minder kans tegen je ).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:02:20 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35330779
Nu kan ik niet eens meer connecten, wtf
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:03:38 #153
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_35330834
Same.. Hij zegt connected.. en dan "disconnected from the server"
The night hides a world, but unveils a universe
pi_35334186
Dat klinkt niet echt rielekst tain. Ik kijk sowieso atm het even aan bij SIN. We zijn wel met ZG begonnen, en daarom kan ik nog wel ff geduld hebben voordat we MC in gaan. Moet sowieso nog veel spul verzamelen in UBRS/Scholo/Strat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35335713
Plus BWL heeft een cooldown van een fucking week.
Dus je kunt er maar 1x per week in.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:11:01 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35336331
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
@Richard

DEUS heeft net het hele DKP systeem omgegooid en voor nieuwe members zuigt dat best. Items hebben nu afhankelijk van de sterkte(Tier 1, Tier 2, etc) een vaste DKP-prijs gekregen en degene die op dat moment de meeste DKP punten heeft van de classes waarvoor het item is heeft de eerste keus. Dus met 7 mages voor me qua DKP gaat het vrij lang duren voordat ik ook maar de kans de krijg om op een item te mogen bieden. Helpt trouwens ook niet dat ik alleen in het weekend met de raids mee kan...
Je mag al van geluk spreken dat je in een raiding guild zit als je alleen in het weekend kan raiden . Ik bedoel, voor een raid heb je 40 man nodig en hoe dichter je bij die 40 man zit iedere raidavond hoe minder mensen je teleur moet stellen en hoe optimaler je raid setup is

[ Bericht 12% gewijzigd door Maanvis op 21-02-2006 18:24:45 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:13:43 #157
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_35336449
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Migwi het volgende:

Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe. Om hier vanaf te komen is er gesteld: ben je er het meest bij, dan heb je ook het meest recht op items. De controle daarop wordt uitgevoerd per klasse door een class-officer. Tot nu toe heeft dit helemaal niet tot gezeik geleidt

(Behalve van de zogenaamde "profiteurs" die nu ook meemoeten op BWL raids willen ze sowieso items krijgen)

En verder lichtelijk absurd dat je met " " aankomt - alle grote PvE guilds op onze server werken al lang niet meer met DKP, omdat ze de zelfde problemen hebben gehad. En als je dan toch iets afkeurt, motiveer het even voordat je met smilies begint te gooien.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:20:39 #158
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_35336675
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nu kan ik niet eens meer connecten, wtf
Hier hetzelfde
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:28:38 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35336979
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe. Om hier vanaf te komen is er gesteld: ben je er het meest bij, dan heb je ook het meest recht op items. De controle daarop wordt uitgevoerd per klasse door een class-officer. Tot nu toe heeft dit helemaal niet tot gezeik geleidt
Wij hadden hetzelfde probleem, maar we hebben de BWL items veel duurder gemaakt zodat MC farmen niet zoveel meer oplevert.

Bovendien is het een goed maar impopulair idee om DKP per instance gescheiden te houden...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_35337633
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Appellenflappen het volgende:
Ook voegen de tier1/2 sets wat resistance toe aan fire en shadow en dit is zeker handig tegen mages/warlocks (maken ze nog minder kans tegen je ).
zeker een tijdje niet gespeeld? meeste warlocks maken tegenwoordig gehakt van rogues...
pi_35337916
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Migwi het volgende:

[..]

Wat daar grappig aan is?
Het is de meest achterlijke vorm van loot distribution die ik ooit gehoord heb.
Oh, jij bent de nerd die wel elke dag heel de dag kan spelen omdat je totaal niet weet wat real life inhoud, dus jij krijgt alles. Yeah right.
En je guild is okay met dat? lol, in alle guilds die ik heb gehad hoef je met zoiets niet aan te komen zetten. Goes straight down the gutter.
DKP ftw, definately. Net of 1 iemand in z'n eentje ervoor zorgt dat je elke keer weer de bosses verslaat. Oh please. Het is een gezamelijk iets, je bent een team. Maakt geen flikker uit of iemand er elke keer bij is of 4 out of 5 keer.
imo.
Kerel neem bijvoorbeeld de set bonus van Dragonstalker
quote:
The set gives these bonuses as more pieces are worn:
8: You have a chance whenever you deal ranged damage to apply an Expose Weakness effect to the target. Expose Weakness increases the Ranged Attack Power of all attackers against that target by 450 for 7 sec.
Dat is toch hartstikke gunstig als we een actieve hunter er mee rond hebben lopen?
Set bonus die voor de hele raid gunstig is.
En echt idioot is het systeem niet, die "Nerds" die iedere keer meegaan worden meer imba en daar gaat de hele raid op vooruit.
Als jij 1 keer in de week gaat raiden heb je imo minder recht op epix dan iemand die 3 keer in de week meegaat en altijd overal klaarstaat en schijt heeft aan repaircosts.
Zodra de meeste actieve player dressed is dan komen de volgende aan de beurt, prima systeem
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:36:46 #162
69994 seto
-|||--------|||-
pi_35339604
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Migwi het volgende:
lal

edit:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=8211&p=1&tmp=1#post8211
Teh arrogance!
(Voor diegene die geen zin hebben om de thread te lezen, gaat erover dat Perfection de guild is met de scepter en de opening van AQ in secret wilt doen)
Okay, tuurlijk, van de ene kant kan ik begrijpen dat je geen server crashes wilt. Maar om nou te zeggen dat alleen zij het recht hebben om bij de opening van AQ te zijn. Jeetje, dat is toch wel erg sneu
Ware het niet voor al die casuals die ook gefarmed hebben (ook al hadden ze misschien andere redenen om dat te doen) dan waren ze nu nog aan 't farmen. Ze vinden zichzelf wel erg goed.
Bah bah, wat een arrogantie

Niet dat je zoiets stil kan houden uiteraard. Er spawnen overal mobs als ik 't goed begrepen heb.
Oh mên, nieuw dieptepunt bereikt door die nerds zeg.

Wat ongelooflijk sneu
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:54:48 #163
66083 Platina
78th Element
pi_35340395
Bye Farzuk!!, ik heb me rogue verkocht en ga nu weer warrior spelen op Dunemaul

Mijn rogue heeft me wonderbarelijke pvp wereld laten zien waar die wel lekker kon stunne enzno maar damage enzo me ietwat tegenviel en alles te snel moest, back to warrior waar ik nooit mee pvp'de eigenlijk

Maar hand of justice + OEB is well nice om mee te beginnen ^^
pi_35341509
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

(Behalve van de zogenaamde "profiteurs" die nu ook meemoeten op BWL raids willen ze sowieso items krijgen)

En verder lichtelijk absurd dat je met " " aankomt - alle grote PvE guilds op onze server werken al lang niet meer met DKP, omdat ze de zelfde problemen hebben gehad. En als je dan toch iets afkeurt, motiveer het even voordat je met smilies begint te gooien.
Dan heb je dus gewoon een kut guild. Sorry, maar dat is gewoon zo.
Je speelt dus, op enkelen na dan, met een stel vuile lootwhores.
Tja, misschien is jullie systeem dan wel leuk.
Maar als je naar een normaal functionerende guild kijkt, DKP ftw
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Kerel neem bijvoorbeeld de set bonus van Dragonstalker
[..]

Dat is toch hartstikke gunstig als we een actieve hunter er mee rond hebben lopen?
Set bonus die voor de hele raid gunstig is.
En echt idioot is het systeem niet, die "Nerds" die iedere keer meegaan worden meer imba en daar gaat de hele raid op vooruit.
Als jij 1 keer in de week gaat raiden heb je imo minder recht op epix dan iemand die 3 keer in de week meegaat en altijd overal klaarstaat en schijt heeft aan repaircosts.
Zodra de meeste actieve player dressed is dan komen de volgende aan de beurt, prima systeem
Ach, zonder de DS proc gaat het Iratus Lepus makkelijk af in BWL. Dus om nou te stellen dat het voor de hele raid gunstig is en dat je daarom zoiets zou moeten invoeren. Beetje een non-issue. Dan kun je net zo goed stellen dat je de perfecte raid zou moeten samenstellen, terwijl je met een overschot aan een bepaalde class ook gewoon goed door BWL heen komt.
Nee, daar heeft 't dus niks mee te maken.

Trouwens, de speler die maar 3 keer in de week op komt dagen krijgt dus vanzelfsprekend ook minder DKP en kan minder besteden en heeft minder kans dat ie erbij is als 't item dropt dat ie wilt.
Trouwens, een simpele oplossing. Zulk soort players zijn een MC/BWL guild niet waardig. Guild kick anyone?
Dan ben je die kut players kwijt en je blijft de fairness van 't DKP systeem houden.

[ Bericht 35% gewijzigd door Migwi op 21-02-2006 20:28:19 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:23:17 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35341652
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:20 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde
Blizzard was weer eens raar bezig volgens mij

Ben vanmiddag met mijn NE Hunter lvl 19 van Darkshore naar Winterspring gezwommen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35341773
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, dan kun je beter iets anders verzinnen.
Kerel het zijn absoluut geen lootwhores, de officers zelf graaien alles geeneens zelf, word gewoon verdeeld zoals het hoort.
En het is een kutguild omdat ze geen DKP gebruiken? jij speelt een kutguild omdat je altijd loopt te whinen op fok.
Mijn argument is net zo goed gefundeert als de jouwe
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:27:48 #167
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_35341822
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, dan kun je beter iets anders verzinnen.
Dan is het toch héél grappig vriend, dat vrijwel ALLE grote guilds op onze realm NIET meer met DKP werken

Misschien moet je toch eens gaan accepteren dat je hier niet de enige high-end speler bent, en dat je ook niet de wijsheid in pacht hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rodie83 op 21-02-2006 20:36:12 ]
pi_35341879
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:27 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dan is het toch héél grappig vriend, dat vrijwel ALLE grote guilds op onze realm NIET meer met DKP werken
Als je een redelijk stabiele guild hebt kan het ook prima, de guild waar ik nu in zit doet net een paar weken MC en beginnen ze al met zo'n DKP systeem dat de loot ook bijna alleen maar naar de vaste kern kan gaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35341924
quote:
Er is voor dit systeem gekozen omdat we met het DKP systeem merkten dat er mensen in MC punten begonnen te verzamelen, maar nergens op boden, om zo met een gigantische sloot DKP aan BWL te beginnen zodra dat op farm staat. Deze mensen kwamen dus ook NIET naar BWL raids toe.
Geen lootwhores?
Right, hoe noem jij zulke mensen dan?
pi_35342122
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef Migwi het volgende:

[..]

Geen lootwhores?
Lootwhores zijn mensen die geen moeite steken in het leren van nieuwe instances, ook wel bekend als profiteurs, toen we voor het eerst naar MC gingen dat ze helft van de raid geen zin/tijd had.
Maar toen de halve instance gedaan was de week erop 70 signs waren.
Idem met BWL, niemand online totdat de bazen neergingen dan kwam wel iedereen.
Easy DKP , Easy loot, Lootwhores

Mensen die vanaf minuut 1 MC hebben gedaan en BWL en er altijd zijn die hebben recht op de loot, niet die stink dkp farming profiteurs die iedere week naar MC gaan voor DKP en vervolgens wachten totdat BWL op Farm staat om daar alles uit te geven, dat is Lootwhoren.
pi_35342197
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Tain het volgende:

[..]

Als je een redelijk stabiele guild hebt kan het ook prima, de guild waar ik nu in zit doet net een paar weken MC en beginnen ze al met zo'n DKP systeem dat de loot ook bijna alleen maar naar de vaste kern kan gaan
De guild is stabiel , de mensen die erin zetten kennen elkaar ook , athans een groot gedeelte
Allemaal mensen die vaak ook in hetzelfde netcafe zitten
pi_35342234
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Lootwhores zijn mensen die geen moeite steken in het leren van nieuwe instances, ook wel bekend als profiteurs, toen we voor het eerst naar MC gingen dat ze helft van de raid geen zin/tijd had.
Maar toen de halve instance gedaan was de week erop 70 signs waren.
Idem met BWL, niemand online totdat de bazen neergingen dan kwam wel iedereen.
Easy DKP , Easy loot, Lootwhores

Mensen die vanaf minuut 1 MC hebben gedaan en BWL en er altijd zijn die hebben recht op de loot, niet die stink dkp farming profiteurs die iedere week naar MC gaan voor DKP en vervolgens wachten totdat BWL op Farm staat om daar alles uit te geven, dat is Lootwhoren.
Denk dat Migwi dit ook wel een beetje bedoelt, bij jullie is deze lootmaatregel gewoon noodzakelijk door de figuren die je hier beschrijft. Waarom ze dan nog in de guild zitten is mij wel een raadsel eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:40:11 #173
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_35342304
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef Migwi het volgende:

[..]

Geen lootwhores?
Waar leidt jij in VREDESNAAM uit af dat vervolgens het grootste gedeelte vd guild uit lootwhores bestaat? Zie je me dat ERGENS zeggen? Ik zeg dat er aantal mensen zijn die DKP aan het opsparen waren, om op die wijze de BWL loot te kunnen pakken, terwijl ze nooit enige kont moeite hebben gedaan om BWL te masteren. Afschaffen van het DKP systeem is een uitermate effectieve manier gebleken om deze mensen toch naar BWL raids te slepen. Prima, probleem opgelost.

En doe echt FFS eens niet alsof je de fucking "kenner" bent. Er zitten hier namelijk meer endgame spelers, je bent niet de enige, en je bent ZEKER niet de enige die altijd gelijk heeft
pi_35342386
En zoiezo mensen die gaan klagen dat ze die loot niet krijgen omdat een actieve speler het krijgt, dat zijn de echte lootwhores
pi_35342902
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Denk dat Migwi dit ook wel een beetje bedoelt, bij jullie is deze lootmaatregel gewoon noodzakelijk door de figuren die je hier beschrijft. Waarom ze dan nog in de guild zitten is mij wel een raadsel eigenlijk
Ja, Gamedemon beschrijft hier eigenlijk precies wat ik van Rodrie gequote had, maar goed...

En Rodrie, die conclusie trek ik omdat het er blijkbaar zo veel zijn dat je heel je loot distribution systeem om moet gooien (wat altijd vanwege iets groots gebeurd) om van het probleem af te komen.
Als het er maar een paar waren was de oplossing heel simpel. Guild kick.
Niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')