Ruilen?quote:
Die brugpiepers zijn het ergstequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heeeerlijk, en dan komen die ouders vanavond ook nog es mee+ aanstaande brugpieper
die komen vanmiddag ook alquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die brugpiepers zijn het ergste![]()
alle scholen hebben ook allemaal tegelijk open dagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
moet volgende week woensdag op de open-dag van mijn school aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die komen vanmiddag ook alen dan vanavond ook nog met de ouders
Ik weet hetquote:
Eensch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef B_BOY het volgende:
matig marlii
een man moet in zijn garderobe hebben hangen :
1 smoking
1 gewoon pak
bijpassende overhemde, strikjes en stropdasse
nette schoenen (glad leer, goed gepoetst)
en dan voor de rest mag hij zelf bepalen.
Ik heb het gezegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef B_BOY het volgende:
IK BEN TROUWENS aant photoshoppen daarom ben ik zo weinig aanwezig hier:P
doen jullie ammel zegge wat je van me kamer vind?
is die leuker dan de gemiddelde jongenskamer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
hoi snopje... wil je mijn kamer zien?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
is die leuker dan de gemiddelde jongenskamer?
is het ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef snopprinses het volgende:
wat ziet een 1persoonsbed er toch klein uit
Als je het gewend ben merk je er niks van hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef snopprinses het volgende:
wat ziet een 1persoonsbed er toch klein uit
preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je het gewend ben merk je er niks van hoor
ik ben al vanaf kwart voor 1 uit hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt merken dat de scholen uit zijn
Dacht het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt merken dat de scholen uit zijn
Jij was er ook weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precieszolang ik er niet uit val
De laatste keer dat ik naast mijn bed wakker werd was afgelopen zomerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precieszolang ik er niet uit val
klopt, broertje moest naar gitaarquote:
ik 1 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben al vanaf kwart voor 1 uit hoor
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
klopt, broertje moest naar gitaar
Valt meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je het al lekker druk hier in PUB?
valt weinig te modden hier, wij zijn zo braafquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je het al lekker druk hier in PUB?
"nog steeds"quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]en je zit nog steeds op de computer. Wat doe jij op die school
ik had kwart voor 11 uit kunnen zijn als we niet persé naar het kwt uur moesten het 5equote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
"nog steeds"
Net een rekenen tentamen gehadEasy
![]()
Nu 'correspondentie'
En terecht, werken zul je!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had kwart voor 11 uit kunnen zijn als we niet persé naar het kwt uur moesten het 5e
Dat konden wij het afgelopen half jaar ook zo ongeveer doen, maar de project groep waar ik nu in zit houden zich nogal strak aan het roosterquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Whehehe, ik had het om 2 uur al gezien.Zelf je tijden bepalen
ik heb er niks gedaanquote:
Da's flink! Hier al 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is al 1 nieuw topic geopend vandaag!
Och, redelijk saaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]en dat allemaal op de pc
wat een geweldige school
Het is mooi te weten dat ze op mijn vervolgopleiding ook een hekel aan roosters hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat konden wij het afgelopen half jaar ook zo ongeveer doen, maar de project groep waar ik nu in zit houden zich nogal strak aan het rooster![]()
Joh, het is ook wel zat an 30 min per dag verspreid over de middag ofzo..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is al 1 nieuw topic geopend vandaag!
tussenuur heb ik gekaart en kwt uur gepraat en thuis alleen maar fokken zo ongeveerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Tussenuren zijn lekker, kun je tenminste nog wat doen. Thuis zit ik toch alleen maar te fokken
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens wat huiswerk thuis gemaakt gisterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Tussenuren zijn lekker, kun je tenminste nog wat doen. Thuis zit ik toch alleen maar te fokken
Ik versta geen zak van wat je daar typtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, het is ook wel zat an 30 min per dag verspreid over de middag ofzo..
Kaarten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tussenuur heb ik gekaart en kwt uur gepraat en thuis alleen maar fokken zo ongeveer
ooooohquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik versta geen zak van wat je daar typt
Maar ik klaag verder niet eigenlijk, ik vind het wel goed te overzien zo en ik probeer een beetje mee te discussieren. Ik voel me wel op m'n plekkie daar
ja jeweet welquote:
ALs ik het 's avonds in bed doe val ik direct in slaap volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
Huiswerk, of op school overschrijven, of in de les maken of 's avonds in beden in het weekend als ik beetje tijd te veel heb
Ja, maar heb je niks beters te doen danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja jeweet welMet zoon heer en aas enzo
In kleine + grote pauze ook altijd
En jij hebt lekker de tijd om je hier bezig te houden zo, dus voor iedereen positief lijkt mequote:
En een leven hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Litso het volgende:
[..]
En jij hebt lekker de tijd om je hier bezig te houden zo, dus voor iedereen positief lijkt me
KWT = keuze werk tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
KWT = Kwart?
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar heb je niks beters te doen dan?
verplicht tussenuurquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Renesite het volgende:
Ha!
Cijfers terug (2 )
een 9.1 op ICT en een 8.0 op 'overleg en samenwerking'
zeg dat welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Geqxon het volgende:
Jeeej.
Blowen dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kiezen wat je wilt doen in een bepaald uur.
Sta een 9.05 gemiddeld op ICTquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik lekker geen (slechte
) cijfers terug
nou, je zit gewoon in een leslokaal met een leraar ..quote:
quote:
Op wat voor vreselijke tuchtschool zit jij dan wel nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, je zit gewoon in een leslokaal met een leraar ..
met meerdere leerlingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op wat voor vreselijke tuchtschool zit jij dan wel niet
Haiquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
ben er weer.
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
met meerdere leerlingende hele bovenbouw (h45 + v456) tekent zich in voor stuk of 10 vakken
btw deze school trouwens
ik ook hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zitten
maar het is geen tussenuur he! Dit is gewoon een lesuur wat ik zie als verplicht tussenuurquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zitten
Wat een pauperscholen tegenwoordig
ik zou ontzettend blij zijn met een 5 voor mn schrijfvaardigheid morgen voor Engelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef Casparovvv het volgende:
8 voor Eco.
8 voor Engels (, matig)
Frans en Duits met 7 afgesloten
Dat moet toch te doen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zou ontzettend blij zijn met een 5 voor mn schrijfvaardigheid morgen voor Engels
ik kan geen engelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat moet toch te doen zijn
Geen les = Tussenuurquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar het is geen tussenuur he! Dit is gewoon een lesuur wat ik zie als verplicht tussenuur
als je er niet bent om 1 of andere reden of niet hebt ingetekend mag je 2 uur nakomen op vrijdag na je laatste uur ..quote:
Ik heb nu alweer zin in de lentequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
jeps.
we hadden begin va dit jaar altijd vrijdag 4e en 5e tussenuur dus dan op het terras zitte
maarja nu zijn we voortaan om 11.00 uit. dus dan ist in de zomer vanaf 11.00 naar de kroeg (maarja dan ist niet in een tussenuur)
ow heb het ammel druk met het organiseren van een concert.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Casparovvv het volgende:
Een 8 voor Engels vind ik toch matig, als je er een half jaar hebt gewoond en er daar naast 16 keer geweest bent. Ik ben de tel kwijt geraakt, maar zoiets is het wel.
ik heb geen 8 ..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Een 8 op 4vwo is enorm netjes hoor.
Met er simpelweg wonen leer je amper engels schrijven en lezen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je er niet bent om 1 of andere reden of niet hebt ingetekend mag je 2 uur nakomen op vrijdag na je laatste uur ..
naquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer zin in de lenteHeerlijk na school een terasje zoeken
quote:
Als het cafe op school ook een terras had zou dat mooi kunnen jaquote:
school is hier heel errug dicht bij het centrumquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het cafe op school ook een terras had zou dat mooi kunnen ja
Haha kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O sorryLas het verkeerd met quotes enzo
Mijn school zit op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Enschede af, en daar zijn heel veel terasjes en ze hebben allemaal Grolschquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
school is hier heel errug dicht bij het centrum
hier nog geen 5 min lopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn school zit op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Enschede af, en daar zijn heel veel terasjes en ze hebben allemaal Grolsch![]()
thema-concert.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
waar heb je die vlag voor nodig dan?
Ik weet het ja, ik kom weleens met de bus langs de Driemarkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hier nog geen 5 min lopenweg oversteken, en dan door de super en je bent in het centrum
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet het ja, ik kom weleens met de bus langs de Driemark
Sinds die kutbus een nieuwe route door heel Winterswijk heeft mis ik met die lijn bijna altijd de trein![]()
Das best nutteloos jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]![]()
ik ga nooit met de bus
zeker niet in winterswijk
hahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das best nutteloos ja
ik kom dan vanuit Enschede, maar nu neem ik altijd de andere lijn via Lievelde, Die mist de trein bijna nooit![]()
Dumpstore??quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand waar ik een amerikaanse vlag kan lenen?
Amerikaanse Ambassadequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand waar ik een amerikaanse vlag kan lenen?
WHEHEHE om 5 uur moet ik gaan werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons word over een uurtje de frituur aangeslingerd![]()
okquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
WHEHEHE om 5 uur moet ik gaan werken
IN EEN CAFETARIA IK OWN JOU
ieder zn eigen feestje hequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
okGeniet ervan zou ik zeggen
doe ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
okGeniet ervan zou ik zeggen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe ik...
op mijn werk ist altijd feest.
als de baas weg is. muziek goed hard. gratis bier voor me vrienden hoppa !!!
Daar komt hij wel achter als de kas niet kloptquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]waarom ook niet he
je hoort toch geld te verdienen met werken, niet zomaar gratis weggeven
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef Geqxon het volgende:
Werken in een Cafetaria en dan Xbox_Master ownen
ik verdien geld. gratis weggeven is ten koste van me baas. niet lief ik weet het. maar me baas naait mij ook altijd. als ik werk wil verzetten en het komt hem niet uit moet ik hem omkopen met een fles safari. en hij laat ons zijn strijkwerk doen. ja anders doen jullie toch niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]waarom ook niet he
je hoort toch geld te verdienen met werken, niet zomaar gratis weggeven
hahaha ja preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar komt hij wel achter als de kas niet klopt
iets wat je niet aanslaat staat niet in de kassa en dan ziet hij dus geen verschil.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar komt hij wel achter als de kas niet klopt
strijkwerkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik verdien geld. gratis weggeven is ten koste van me baas. niet lief ik weet het. maar me baas naait mij ook altijd. als ik werk wil verzetten en het komt hem niet uit moet ik hem omkopen met een fles safari. en hij laat ons zijn strijkwerk doen. ja anders doen jullie toch niets.
ja dat sucked dus hard. en mijn baas is echt een dikkop. dus ja die is te lam om te werken en vind het gek dat hij dik is :Squote:
Whaha, zo'n baas heb ik ook gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja dat sucked dus hard. en mijn baas is echt een dikkop. dus ja die is te lam om te werken en vind het gek dat hij dik is :S
mijne is echt erg hoor.. maarja ik maak er een feestje van en dat doet iedereen. niemand voert ene flikker uit en hij stampt je er tog niet uit. dus het bevalt mij prima.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whaha, zo'n baas heb ik ook gehad![]()
ik denk mee slowchattenquote:
jij ook al open dag?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Timmiejj het volgende:
Hey, ben er ook weer.![]()
Was vandaag ook al om 11 uur uit. En morgen open dag. Misschien weer vroeger uit.![]()
1. Ik zit niet in vwo4quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Een 8 op 4vwo is enorm netjes hoor.
Met er simpelweg wonen leer je amper engels schrijven en lezen.
Gelukkig welquote:
ik moet vanavond verplicht helpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Gelukkig welVoorbereiding kost wat tijd natuurlijk, en ik heb tot het 9e les
Maar volgens mij vallen alle 8e en 9e uren uit
![]()
whehehe neon-addictquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja verdorie, straks zien ze nog dat ik de kloon van Junkiesietze ben
Bij ons lopen er leerlingen voor de ouders en de aankomende bruggers uit. Met een paraplu boven hun kop om te laten zien waar ze heen gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik moet vanavond verplicht helpen
1 sekskloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
mag ik trouwens weten hoeveel klonen iedereen heeft? Of post je netjes met 1 account (like me?)
Klonen zijn voor homo'squote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
mag ik trouwens weten hoeveel klonen iedereen heeft? Of post je netjes met 1 account (like me?)
Ik heb wel 1 account jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
kon toch zijn dat je er meer hadquote:
hm ik kom dan nog wel in ONZ, KLB, SHO en af en toe IDO en SESquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 account ja![]()
Kom verder ook niet in andere fora als PUB
Geen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
Juistquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
Pubers zijn dus nette mensen zonder klonen
Dat bedoel ik..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hm ik kom dan nog wel in ONZ, KLB, SHO en af en toe IDO en SESmaar post niet overal
ik post dan nog welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..K post verder dus ook nergens.
preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
Pubers zijn dus nette mensen zonder klonen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ben net een échte note ontvangen![]()
Waar en wat deed jequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ben net een échte note ontvangen![]()
ohoquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was stout, en ik bashde tweakers![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
aan mijn bureau valt weinig op te ruimen zit er zo weinig aan
Daar is niks stouts aan vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het whatpulse topic dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
boven huiswerk maken doe ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag en na 2 dagen is het gewoon weer een zooitje
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag en na 2 dagen is het gewoon weer een zooitje
En terechtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet alleen boeken, maar ook cd's, pennen, kabeltjes van opladers, theekoppen, dvd's, batterijen, bierdopjes, papier, nog meer papier enzquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookFlikker altijd m'n boeken er gewoon weer op..
smakelijkquote:
Doeiquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoordenk ook niet dat ik vandaag nog ff langskom
tot morgen PUBjes
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo even met mijn vrienden boeken en pimpen.
Oh, dacht ik alquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb niks om te pimpen, ik heb niks om te boeken, en ik heb geen vrienden.
Live?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef snopprinses het volgende:
bah, Live is overal al uitverkocht
Stadskanaalquote:
quote:
ocharmequote:
quote:U hebt gezocht op Ocharme:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands (2002).
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik volg het even niet meer
Is daar een nieuw forum voor dan?
DaGdAgDaGquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef twetwe het volgende:
Hoi Hoi Hoi
Ja ik vind van welquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef twetwe het volgende:
Renesite, ofnie?
reenesiette zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik spreek Renesite altijd uit als 1 woord.
Renesse, waarom denkt iedereen datquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer een beetje als renesse maar dan zonder die laatste "e" maar met "site"
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!quote:
7 minuten is wel heel weinig ja,quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!![]()
![]()
Na 7 minuten ben ik nog niet eens helemaal natquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
7 minuten is wel heel weinig ja,
die schreeuwdiscussies in de ochtend zijn zo vermoeiend![]()
wtf hebben die MINUTEN er mee te makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
Anders hoor je net even dat 1 van je beste vrienden voor 8 maand naar Mallorca gaat
Njah, hij gaat daar van die entertaiment shows doen die ze daar elke dag hebben, hele strenge selectiequote:
oeh, fijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jazeker niet verkeerd hier
Lekker gewerkt enzo en morgne kan k tot 08:00 uitslapen
Niet zo schelden héééééquote:
jahhhh ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jazeker niet verkeerd hier
Lekker gewerkt enzo en morgne kan k tot 08:00 uitslapen
Eerst in bad en dan nog even onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef snopprinses het volgende:
ik wil in bad, maar moet mn haren wassen, dus moet ik douche
jullie hebben echt gelukquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst in bad en dan nog even onder de douche![]()
of andersom!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst in bad en dan nog even onder de douche![]()
In jouw leven zit ook geluk, echt..quote:
Wij hebben hier thuis alleen maar een douche hoorquote:
ik kan het anders niet vinden, dan zit het wel in een heeeeel klein hoekjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In jouw leven zit ook geluk, echt..
dan kan je daar zeker lekker lang onderstaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben hier thuis alleen maar een douche hoor
Nee, daar heb ik 's morgens meestal geen tijd voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan kan je daar zeker lekker lang onderstaan?![]()
![]()
viezerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik 's morgens meestal geen tijd voor![]()
En 's avonds douchen doe ik nooit
Ik heb 's morgens geen tijd voor lang douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
viezerd![]()
![]()
ik moest van hun eerst iedere ochtend douchen, en nou mag het weer niet!![]()
![]()
Wij geven je een stukje gelukquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan het anders niet vinden, dan zit het wel in een heeeeel klein hoekje![]()
dat vinden mijn ouders al langquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens geen tijd voor lang douchen
meestal zo'n 10 minuutjes![]()
lief!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij geven je een stukje geluk
Dat neem ik straks ook, we hebben nog 1 zakjequote:
mijn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Aahh'T is er?
Met mij wel okee
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn oudersik mag maar heel kort douchen, en dat weiger ik en nou vinden ze mij verwend omdat ik niet zo kort KAN douchen!
![]()
ga ik ook doen, ik laat niet over me heen lopen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
herkenbaarheb ook zusjes, gewoon doen.
![]()
*loopt over je heen*quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik laat niet over me heen lopen!![]()
wij hebben nu met een of andere vrucht erbij..dies lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat neem ik straks ook, we hebben nog 1 zakje![]()
Morgen gauw nieuwe halen
Live is uitverkochtquote:
Ja paradiso & Hmh allebei..quote:
Rooibos thee met honing smaak van Pickwickquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wij hebben nu met een of andere vrucht erbij..dies lekker![]()
Note +1.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb je die NEP mod ook weer..![]()
Love you
Hele avond lekker notes baggeren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Note +1.
Ah gadver, weer de hele avond druk.
Duizenden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hele avond lekker notes baggeren?
Heb k al notes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |