Whaha, zo'n baas heb ik ook gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja dat sucked dus hard. en mijn baas is echt een dikkop. dus ja die is te lam om te werken en vind het gek dat hij dik is :S

mijne is echt erg hoor.. maarja ik maak er een feestje van en dat doet iedereen. niemand voert ene flikker uit en hij stampt je er tog niet uit. dus het bevalt mij prima.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whaha, zo'n baas heb ik ook gehad![]()

ik denk mee slowchattenquote:

jij ook al open dag?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Timmiejj het volgende:
Hey, ben er ook weer.![]()
Was vandaag ook al om 11 uur uit. En morgen open dag. Misschien weer vroeger uit.![]()

1. Ik zit niet in vwo4quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Een 8 op 4vwo is enorm netjes hoor.
Met er simpelweg wonen leer je amper engels schrijven en lezen.

Gelukkig welquote:

ik moet vanavond verplicht helpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Gelukkig welVoorbereiding kost wat tijd natuurlijk, en ik heb tot het 9e les
Maar volgens mij vallen alle 8e en 9e uren uit
![]()

whehehe neon-addictquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja verdorie, straks zien ze nog dat ik de kloon van Junkiesietze ben

Bij ons lopen er leerlingen voor de ouders en de aankomende bruggers uit. Met een paraplu boven hun kop om te laten zien waar ze heen gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik moet vanavond verplicht helpen

1 sekskloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
mag ik trouwens weten hoeveel klonen iedereen heeft? Of post je netjes met 1 account (like me?)

Klonen zijn voor homo'squote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
mag ik trouwens weten hoeveel klonen iedereen heeft? Of post je netjes met 1 account (like me?)

Ik heb wel 1 account jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:

kon toch zijn dat je er meer hadquote:

hm ik kom dan nog wel in ONZ, KLB, SHO en af en toe IDO en SESquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 account ja![]()
Kom verder ook niet in andere fora als PUB

Geen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:

Juistquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
Pubers zijn dus nette mensen zonder klonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |