Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topiquequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen. En de meesten hebben thuis een snelle PC staan, vooral de gamers die niet kunnen gamen op zo'n baggere videokaart in hun laptop.
Whaha, nou ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef vintrax het volgende:
En misschien wordt een computer wel als server gebruikt, dat kan natuurlijk ook nog.
Mijn vader heeft in zijn kamer maar liefst een stuk of 8 computers staan want hij vindt het leuk om netwerken te maken enzo met rechten, etc. etc. Dus twee computers hoeven niet veel voor te stellen, in mijn geval dus niet.
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topique.
Als ik er meer dan één had, vast welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doen
hockey!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Maravilla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een jaar geleden ongeveer.![]()
Ja ze verslijten erg snelquote:
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook meequote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gryphonsveels te rare gewichtsverdeling.. neem een TK
![]()
dus je kunt niet eens slaan ,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook mee).
hehe grapjas. Het vroor 5 graden ofzo. Maar kreeg wel een betere toenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dus je kunt niet eens slaan ,anders mep je je krul er niet af. grapje..
![]()
ikzelf kies dus als aanvaller voor een Light.. TK..dus krom..![]()
heb je daar meer info over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen.
op notebook ben ik aan het programmeren, en op mijn vaste pc, msn, muziek enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef super-muffin het volgende:
wat moet je met 2 PC's tegelijk aan?
Ik heb dezelfde, kvind het juist wel fijn dat gewicht onderin...quote:
Kan je hem niet vinden?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
tvp. maak vanmiddag wel ff fotows als ik de digicam kan vinden.
neej gister niet. nu wel gevonden maar kamer 1 grote tering zooi... straks zal wel enigszins opruimen zodat je ook me vloer zit en pics maken.quote:
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!quote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef junkiesietze het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Nosh het volgende:
Foto's gemaakt met crappy telefooncamera, sorry daarvoor.
[afbeelding]
Laptop, boekenkast enzo.
[afbeelding]
Le turntables.
[afbeelding]
Cd's, dvd's, xbox en tv en dingen.
[afbeelding]
Klerenkast.
[afbeelding]
Gesjellig eenpersoonsbed enzo.
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!![]()
Ja, ik ben ook maar begonnen. Krijg die dingen toch door de bus, dus je moet wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamer
Klopt ben ik met je eens, die pauper computer kasten. Maar sommigen gebruiken ze als server.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,
waarmo zou je in godsnaam een doos van een grafischekaart ten toon stellen ?
en al die lelijke verkleure computer kasten![]()
![]()
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef B_BOY het volgende:
fotows gemaakt nu no een kabeltje vinden voor me digicam...
gister kabel gevonden was accu leeg. maar nu zijn ze er hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Promoth het volgende:
[..]
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... haha![]()
Dat doe ik niet. daar is hij te duur voor. MIjn drumstel is heilig. mag alleen ik en me pa aankomen (me pa betaald een volledig drumstel zoals ik het wil als hij iets sloopt) als ik er niet bij ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lijkt me kloten als je dronken bent en je kamer binnen loopt en recht tegen het drumstel aan loopt.
valtwel mee hoor is niet allemaal van mij...quote:
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[[url=
bureau met daarop dvd,tv,cd en nog heel hoop rotzooi....
nou deze kamer is dus me slaapkamer, en dan heb ik nog een kamer, waarin ik fok! en game en muziek maak enzo. das dus:
kamer 2
[afbeelding]
vanuit de deur gezien
[afbeelding]
en vanuit de pc-kant gezien..
nou goedgekeurd me kamers?
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalen![]()
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...
Oppliquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
Mijn zolderkamer
Ik heb mijn TV meubel ook al voorbij zien komen![]()
Ikea
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze gratis gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |