Echt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is als het goed is pas deel 2Dus TT gewijzigd en je OP gewijzigd!
Is dat een lavalamp of een genotsmiddel in vermomming?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
hej die stoel heb ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Smoved het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/303/dscn20756vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom moet altijd het computergedeelte op de fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Smoved het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/303/dscn20756vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik moet nodig weer es nieuw behang enzo, maar heb nooit zin om m'n kamer ff leeg te ruimen
Heerlijke stoelquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
hej die stoel heb ik ook(alleen een beetje kapot)
Omdat daar geen ruk te zien is eik, ik heb nu vrijwel m'n hele kamer op de foto (quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom moet altijd het computergedeelte op de foto![]()
Waarom nooit het gedeelte met je bed en je kledingkast ofzo.
Even alles overgeplakt: lui vandaagquote:Goed, bijna alles weer teruggezet in mn kamer (bureau nu bij het raam).
Even snel filmpje van gemaakt (kwaliteit is niet geweldig, maar ja: telefoon. .3gp opent in quicktime):
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1BVKTZU6GZSWH3EK91BQT61ZB9
Let trouwens niet teveel op de rotzooi, dat kwam even zo uit
Wat er nog moet gebeuren:
- nieuwe rolgordijnen (dan kunnen die bruine gordijnen weg, doorzichtige blijven voorlopig hangen)
- paar plekjes op de muur waar de verf vreemde kleur heeft wegwerken
- iets doen met de twee nu nog lege muren (geen idee wat nog)
- alle bekabeling netjes aansluiten/wegwerken
- plaats bedenken waar ik mn stereo netjes kan neerzetten (staat nu onder mn bureau)
Suggesties zijn welkom uiteraard
En lege blikken + bierdoppen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
Mijn kamer is een grafzooi van oude spelcomputers en boeken.
Je foto's doen het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef Ivatje het volgende:
Bij mij is echt lelijk! Maar im ga binnenkort verhuizen !
[afbeelding]
[afbeelding]
Gave muur, dat is toch een poster of wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
in belang van wereldbehoud hier alle hoeken van mijn kamer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mocht je iets zien waarbij je je vraagtekens zet, ik heb voor alles een antwoord
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gave muur, dat is toch een poster of wat?Ik zoek nog steeds iets voor een van de muren van mn kamer en dat is wel leuk natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij verloten ze em nu bij Sloggi...niets
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
in belang van wereldbehoud hier alle hoeken van mijn kamer
[afbeelding]
Zo lekker breed bedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
verder aanwezig op mijn slaapkamer:
-bureau (+boekenplanken)
-2zits bank
-tafeltje
-tv
-ruime inbouwkast
en daarnaast heb ik nog een aparte kamer met pc incl toebehoren, dressoir + bijpassende spiegel, ladenkastje en andere kast.
foto's van alles aanwezig, maar wordt een beetje veel om te posten
alles is overigens in de styl zoals op de foto te zien is, dus geen MDF e.d aanwezig
wat bof ik toch
whehehehequote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Een "CowsAreCool" sticker op je computer.![]()
Wat is dat groene ding in dat witte kastje?quote:
ik zag die lavalamp voor iets anders aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
verder aanwezig op mijn slaapkamer:
-bureau (+boekenplanken)
-2zits bank
-tafeltje
-tv
-ruime inbouwkast
en daarnaast heb ik nog een aparte kamer met pc incl toebehoren, dressoir + bijpassende spiegel, ladenkastje en andere kast.
foto's van alles aanwezig, maar wordt een beetje veel om te posten
alles is overigens in de styl zoals op de foto te zien is, dus geen MDF e.d aanwezig
wat bof ik toch
* mrkanarie is jaloers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef Fok_you het volgende:
mijn kamer is stoer, ik krijg een darth vader poster![]()
dit was toevallig duits bier (Bitburger) omdat me ouders dat uit duitsland mee genomen hebben.quote:
Degene die hun kamer hier niet posten daar is het een rotzooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef bozebanaan het volgende:
poe euhj, wat een boel kamers allemaal. Ben ik nu de enige met zo'n grote troep op me kamer of lijkt dat maar zo?
Klopt, ik ga denk ik vandaag opruimen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Degene die hun kamer hier niet posten daar is het een rotzooi![]()
Ik wacht op de vakantie, de zomervakantie, dan is mijn grote schoonmaak dag van mijn kamer, helaas is het een week daarna alweer een rotzooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt, ik ga denk ik vandaag opruimen.![]()
ah, die Chieftec-case ken ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
Aangezien Lizz-n gelijk heeft, heb ik me kamer ook maar opgeruimd en een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
Coole kamer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
Aangezien Lizz-n gelijk heeft, heb ik me kamer ook maar opgeruimd en een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
Het ziet er nu wel netjes uit hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Kluupkluup het volgende:
knip
hehe is best fijne kast ;Pquote:
thnxquote:
mja ff opgeruimdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het ziet er nu wel netjes uit hoor![]()
Limegroenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telefoonfoto's via MMS naar mn mail gestuurd, dus niet erg groot en duidelijk. Maar dit is dus mijn slaapkamer met slaapbank, tv, dvd, koelkastje en een mooie kleine multimediacomputer. Paar zomervakanties werken zitten hier wel in
Oja, ik heb er ook nog een FILMPJE van, van 3 jaar terug overigens, inclusief Breezer details![]()
![]()
![]()
voor de rest staat er alleen een bed, en een kast. en dit is een oude fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef LedZep het volgende:
Dat is geen kamerpheatheau, maar een "ik-wil-mijn-pimpin-elektronica-showenpheathea"
Hij is ook al zo oud en stoffigquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
Die stoel ziet er retro uit, ofzo.
Wel stoer.
ik heb hier nog een zweep liggen, kopen?quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef FoXyLiZ het volgende:
wat een leuke kamers allemaal...alleen bij mijn middelste kind is het altijd netjes, die andere twee zijn zwijnenstallen...:-[
Jij blijkbaar ook, anders had je dat ding niet herkendquote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef super-muffin het volgende:
Je hebt een bijbel in je kast staan.
Daar heb je gelijk in, want ik zie niks totaal geen bijbelquote:Op zondag 6 november 2005 19:45 schreef bolletje_12 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders had je dat ding niet herkend![]()
Echt niet, mijn kamer zuigt.quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef WesHell het volgende:
Ik wil mijn kamer ook zo snel mogelijk verbouw als je dat allemaal ziet..
ik moet ook meer met mn materiaal pimpen zoals de anderen hier doen
Vette kamers allemaal..
je kunt ook nieuw behang gaan kopen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Quint24 het volgende:
Ik moet eens mijn behang een ander kleurtje geven.![]()
met welk sletje zit je daar te cammen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das me ex, en tevens nog een goede vriendin. vanavond komt ze ook nog ff langs om filmpje te kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
met welk sletje zit je daar te cammen?
jupquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:42 schreef LedZep het volgende:
Die smiley op die rode muur. Zelf geverfd?
fucking hell, die blauwe kast is toch niet je PC hoop ik?quote:Op maandag 14 november 2005 16:32 schreef blackmage het volgende:
mijn kamer in een heel erg opgeruimde stand.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fucking hell, die blauwe kast is toch niet je PC hoop ik?![]()
Hehe, oke, nou, het zou me niks verbazen als je zei dat het je studentenwoning wasquote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef Predemius het volgende:
LedZep, nee hoor, is gewoon mijn kamer, woon nog braaf bij mn oudersMn zus had nog een halve tafel over, hebben we dus een bar van gemaakt
![]()
Jij hebt te veel: xboxen, pc's, drank en cd'squote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef junkiesietze het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die barkrukken vandaan?quote:Op maandag 14 november 2005 17:37 schreef Predemius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief klein barretje, koelkast en de nodige voorraad bier
Sorry dat het een beetje donker was, had geen zin om de flitser te gebruiken
Dat klopt de mijne is ook al zo`n 7 a 8 jaar oud.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Heey, dat stereotorentje heb ik ook, is als iets van 7 jaar oud ofzo![]()
Eh, dat gele bureau is het eerste wat ik wegdonderquote:Op woensdag 23 november 2005 07:46 schreef LedZep het volgende:
Ik bedoel, euh, die kleuren enzo. Rood, geel, bruin, strepen, en dan zo'n bed erbij
.
Wist je dan niet dat ze hier elk topic dubbel hebben?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
WTF? Staat dit topic ineens in de pubersectie?
Film kijken hahaquote:Op zondag 13 november 2005 20:30 schreef Tubbietje het volgende:
[..]
Das me ex, en tevens nog een goede vriendin. vanavond komt ze ook nog ff langs om filmpje te kijken
Mooie kamer!quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft hij even alle pc's uit het hele huis op zijn bureau gezet om ons jaloers te maken. Maja die kankerpc's zijn nog ouder als mijquote:
mooi scherm man..ziet er goed uit!quote:
Toch teveel 'pimp met je gear' plaatje ofniet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef LedZep het volgende:
Blaxje...euh ja, mooi scherm.
jep, maar de een zat over de ander heen met zo'n forza motorsport layout eropquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je daar nou 2 xbox dozen staan?
euhm nee,quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Heeft hij even alle pc's uit het hele huis op zijn bureau gezet om ons jaloers te maken. Maja die kankerpc's zijn nog ouder als mij![]()
![]()
Min of meerquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toch teveel 'pimp met je gear' plaatje ofniet?![]()
Nee ook die zijn cheap.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
euhm nee,
zijn maar 2 pc's hoor... (dual screen enzo) en tis maar een cellie 1100mhz (die desktop als download pctje)
en een amd 2800+ @3400+
andere pc's in huis zijn: P4 2.54ghz
Laptop P4 2.66ghz
Laptop centrino 1.8ghz
Laptop P3 500mhz
moet je daar ook foto's van knul?
thnx, ben er dan ook best trots op. Altijd zorgen dat het netjes en schoon is en zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef LedZep het volgende:
xFriendx' kamer is mooi!
Blaxje...euh ja, mooi scherm.
Mooi, dat groene met dat houtquote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
waar heb je die jagermeister poster vandaan, die wil ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef mcDavid het volgende:
vanaf de ene kant
[afbeelding]
en vanaf de andere kant
[afbeelding]
en niet zeiken, stichen zonder hulpprogramma's is best pittig
Waar heb je dat tv-meubel gekocht?quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best niet want je image werkt niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef wobbel het volgende:
Volgensmij kan ik beter naar het nerd-topic gaan
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/1430/wobbel3dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerdquote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best niet want je image werkt niet eens.![]()
Hmm. Dat is wel cool gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef TomR het volgende:
http://www.tomroelofs.nl/public/panotest/
Heb je wel quicktime voor nodig, let niet op de icoontjes
Ja hoor. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerd![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Steenslagquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
*kuch* stof! Poetsen! Hup Hup!
Je woont tegenwoordig in de Lahrhof?quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
Hoe kom jij aan die barkrukken?quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb een vaste voor computeren en downloaden, opslag etc. En een laptop om mobiel te zijn, in de zomer weer lekker Fok!en vanuit de tuinquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
Een voor thuis en een voor de heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topiquequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen. En de meesten hebben thuis een snelle PC staan, vooral de gamers die niet kunnen gamen op zo'n baggere videokaart in hun laptop.
Whaha, nou ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef vintrax het volgende:
En misschien wordt een computer wel als server gebruikt, dat kan natuurlijk ook nog.
Mijn vader heeft in zijn kamer maar liefst een stuk of 8 computers staan want hij vindt het leuk om netwerken te maken enzo met rechten, etc. etc. Dus twee computers hoeven niet veel voor te stellen, in mijn geval dus niet.
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topique.
Als ik er meer dan één had, vast welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doen
hockey!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Maravilla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een jaar geleden ongeveer.![]()
Ja ze verslijten erg snelquote:
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook meequote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gryphonsveels te rare gewichtsverdeling.. neem een TK
![]()
dus je kunt niet eens slaan ,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook mee).
hehe grapjas. Het vroor 5 graden ofzo. Maar kreeg wel een betere toenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dus je kunt niet eens slaan ,anders mep je je krul er niet af. grapje..
![]()
ikzelf kies dus als aanvaller voor een Light.. TK..dus krom..![]()
heb je daar meer info over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen.
op notebook ben ik aan het programmeren, en op mijn vaste pc, msn, muziek enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef super-muffin het volgende:
wat moet je met 2 PC's tegelijk aan?
Ik heb dezelfde, kvind het juist wel fijn dat gewicht onderin...quote:
Kan je hem niet vinden?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
tvp. maak vanmiddag wel ff fotows als ik de digicam kan vinden.
neej gister niet. nu wel gevonden maar kamer 1 grote tering zooi... straks zal wel enigszins opruimen zodat je ook me vloer zit en pics maken.quote:
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!quote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef junkiesietze het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Nosh het volgende:
Foto's gemaakt met crappy telefooncamera, sorry daarvoor.
[afbeelding]
Laptop, boekenkast enzo.
[afbeelding]
Le turntables.
[afbeelding]
Cd's, dvd's, xbox en tv en dingen.
[afbeelding]
Klerenkast.
[afbeelding]
Gesjellig eenpersoonsbed enzo.
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!![]()
Ja, ik ben ook maar begonnen. Krijg die dingen toch door de bus, dus je moet wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamer
Klopt ben ik met je eens, die pauper computer kasten. Maar sommigen gebruiken ze als server.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,
waarmo zou je in godsnaam een doos van een grafischekaart ten toon stellen ?
en al die lelijke verkleure computer kasten![]()
![]()
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef B_BOY het volgende:
fotows gemaakt nu no een kabeltje vinden voor me digicam...
gister kabel gevonden was accu leeg. maar nu zijn ze er hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Promoth het volgende:
[..]
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... haha![]()
Dat doe ik niet. daar is hij te duur voor. MIjn drumstel is heilig. mag alleen ik en me pa aankomen (me pa betaald een volledig drumstel zoals ik het wil als hij iets sloopt) als ik er niet bij ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lijkt me kloten als je dronken bent en je kamer binnen loopt en recht tegen het drumstel aan loopt.
valtwel mee hoor is niet allemaal van mij...quote:
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[[url=
bureau met daarop dvd,tv,cd en nog heel hoop rotzooi....
nou deze kamer is dus me slaapkamer, en dan heb ik nog een kamer, waarin ik fok! en game en muziek maak enzo. das dus:
kamer 2
[afbeelding]
vanuit de deur gezien
[afbeelding]
en vanuit de pc-kant gezien..
nou goedgekeurd me kamers?
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalen![]()
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...
Oppliquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
Mijn zolderkamer
Ik heb mijn TV meubel ook al voorbij zien komen![]()
Ikea
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze gratis gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoop.
doe mij maar Graysquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gryphonsveels te rare gewichtsverdeling.. neem een TK
![]()
wat lievquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Predemius het volgende:
Vriendinnetje komt zo langs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
romantisch heur.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Predemius het volgende:
Vriendinnetje komt zo langs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
romantisch heur.
Maar weet ze wel de weg? Anders stoot ze zo'n kaarsje om en vliegt de boel in de hens.
Muisjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef Esto het volgende:
Heb jij nou een konijn in je tafel zitten?![]()
whehehe vetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Muisjes. Zelfgemaakte pimptafelmuishuis
.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Muisjes. Zelfgemaakte pimptafelmuishuis
.
Mijn kamer is perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
wat missen jullie trouwens heel erg op jullie kamer.....
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte...
Ik heb veel ruimte. Ik heb heerlijk uitzichtquote:
Ik ben erg tevreden over mijn kamer, het enigste wat ik wel een beetje mis is iets meer ruimte om een bank en tafeltje neer te zetten, dan was het helemaal perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte... wil liever 1 grote kamer ipv 2 kleinere.
een koelkast, dan hoef ik helemaal nooit meer beneden te zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte... wil liever 1 grote kamer ipv 2 kleinere.
ja, ik ook.. maar ach, is wel goed voor m'n conditie af en toe wat naar beneden rennen wat te drinken en eten te pakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
een koelkast, dan hoef ik helemaal nooit meer beneden te zijn
Verder heb ik toch echt wel alles wat ik zou kunnen wensen.
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:24 schreef Promoth het volgende:
[..]
ja, ik ook.. maar ach, is wel goed voor m'n conditie af en toe wat naar beneden rennen wat te drinken en eten te pakken![]()
ik water.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijd.
Das een mooie waterpijpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
ik mis heel wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
het valt mij op dat er echt hele mooie tussen zitten.
zoals die van mij hequote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
het valt mij op dat er echt hele mooie tussen zitten.
ja, bij mij staat hier altijd wel een flesje cola (of meer) naast me.. maar dat raakt ook een keertje opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijd.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Gizmore het volgende:
Mijn best bekeken topic ooit! Hoezee![]()
Goed, eindelijk hangt mijn foto dinges idee aan de muur enzo. Foto's van de rest volgt nog, als ik het een keer heb opgeruimdOok moet ik nog een paar plekjes op de muur wegwerken waar de verf iets dikker is (lichtere plekjes).
Klikbaar
Op z'n minst a3 me thinks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Is dat a4 formaat?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Is dat a4 formaat?![]()
Dan zou ik gelijk doorsparen voor een beetje goede afzuiginstallatie, of een vriendin die ook goed kan uhmmm jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb een magnetron op mijn kamer.
Spaar nu voor een frituur.
wat de afzuiginstallatie betreft zet ik het raam gewoon open en die vriendin koop ik met beltegoedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zou ik gelijk doorsparen voor een beetje goede afzuiginstallatie, of een vriendin
Ik wil ook al een tijdje een paar lijstjes op mijn kamer hebben in A4 formaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeHet is min of meer A4, geloof dat het net 20 bij 28 is dus het was nog vrij lastig om er goede lijstjes voor te vinden
Goed, nu maar eens bedenken wat ik verder nog wil veranderen. Ik zoek nog wat voor een andere muur, iets van, zeg 50 bij 70cm, maar ik weet dus nog niet echt wat.
-edit-
Én het was nog eens niet duur ook (ook wel belangrijk dacht ik zo). 9 foto's af laten drukken en nog 9 lijstjes; alles bij elkaar tussen de 25 en 30 euro.
Wel gaaf. Maarja dan zou ik niet meer van mijn kamer af komen. Vinden mijn ouders niet zo leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb een magnetron op mijn kamer.
Spaar nu voor een frituur.
idd, dat probleem heb ik dus ook, vaak een reactie vam, blijft beneden.. .maarjaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel gaaf. Maarja dan zou ik niet meer van mijn kamer af komen. Vinden mijn ouders niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |