je kunt ook nieuw behang gaan kopen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Quint24 het volgende:
Ik moet eens mijn behang een ander kleurtje geven.![]()
met welk sletje zit je daar te cammen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das me ex, en tevens nog een goede vriendin. vanavond komt ze ook nog ff langs om filmpje te kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
met welk sletje zit je daar te cammen?
jupquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:42 schreef LedZep het volgende:
Die smiley op die rode muur. Zelf geverfd?
fucking hell, die blauwe kast is toch niet je PC hoop ik?quote:Op maandag 14 november 2005 16:32 schreef blackmage het volgende:
mijn kamer in een heel erg opgeruimde stand.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fucking hell, die blauwe kast is toch niet je PC hoop ik?![]()
Hehe, oke, nou, het zou me niks verbazen als je zei dat het je studentenwoning wasquote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef Predemius het volgende:
LedZep, nee hoor, is gewoon mijn kamer, woon nog braaf bij mn oudersMn zus had nog een halve tafel over, hebben we dus een bar van gemaakt
![]()
Jij hebt te veel: xboxen, pc's, drank en cd'squote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef junkiesietze het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die barkrukken vandaan?quote:Op maandag 14 november 2005 17:37 schreef Predemius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief klein barretje, koelkast en de nodige voorraad bier
Sorry dat het een beetje donker was, had geen zin om de flitser te gebruiken
Dat klopt de mijne is ook al zo`n 7 a 8 jaar oud.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Heey, dat stereotorentje heb ik ook, is als iets van 7 jaar oud ofzo![]()
Eh, dat gele bureau is het eerste wat ik wegdonderquote:Op woensdag 23 november 2005 07:46 schreef LedZep het volgende:
Ik bedoel, euh, die kleuren enzo. Rood, geel, bruin, strepen, en dan zo'n bed erbij
.
Wist je dan niet dat ze hier elk topic dubbel hebben?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
WTF? Staat dit topic ineens in de pubersectie?
Film kijken hahaquote:Op zondag 13 november 2005 20:30 schreef Tubbietje het volgende:
[..]
Das me ex, en tevens nog een goede vriendin. vanavond komt ze ook nog ff langs om filmpje te kijken
Mooie kamer!quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft hij even alle pc's uit het hele huis op zijn bureau gezet om ons jaloers te maken. Maja die kankerpc's zijn nog ouder als mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |