Echt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is als het goed is pas deel 2Dus TT gewijzigd en je OP gewijzigd!
Is dat een lavalamp of een genotsmiddel in vermomming?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
hej die stoel heb ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Smoved het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/303/dscn20756vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom moet altijd het computergedeelte op de fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Smoved het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/303/dscn20756vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik moet nodig weer es nieuw behang enzo, maar heb nooit zin om m'n kamer ff leeg te ruimen
Heerlijke stoelquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
hej die stoel heb ik ook(alleen een beetje kapot)
Omdat daar geen ruk te zien is eik, ik heb nu vrijwel m'n hele kamer op de foto (quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom moet altijd het computergedeelte op de foto![]()
Waarom nooit het gedeelte met je bed en je kledingkast ofzo.
Even alles overgeplakt: lui vandaagquote:Goed, bijna alles weer teruggezet in mn kamer (bureau nu bij het raam).
Even snel filmpje van gemaakt (kwaliteit is niet geweldig, maar ja: telefoon. .3gp opent in quicktime):
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1BVKTZU6GZSWH3EK91BQT61ZB9
Let trouwens niet teveel op de rotzooi, dat kwam even zo uit
Wat er nog moet gebeuren:
- nieuwe rolgordijnen (dan kunnen die bruine gordijnen weg, doorzichtige blijven voorlopig hangen)
- paar plekjes op de muur waar de verf vreemde kleur heeft wegwerken
- iets doen met de twee nu nog lege muren (geen idee wat nog)
- alle bekabeling netjes aansluiten/wegwerken
- plaats bedenken waar ik mn stereo netjes kan neerzetten (staat nu onder mn bureau)
Suggesties zijn welkom uiteraard
En lege blikken + bierdoppen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef Duncan-Death het volgende:
Mijn kamer is een grafzooi van oude spelcomputers en boeken.
Je foto's doen het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef Ivatje het volgende:
Bij mij is echt lelijk! Maar im ga binnenkort verhuizen !
[afbeelding]
[afbeelding]
Gave muur, dat is toch een poster of wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
in belang van wereldbehoud hier alle hoeken van mijn kamer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mocht je iets zien waarbij je je vraagtekens zet, ik heb voor alles een antwoord
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gave muur, dat is toch een poster of wat?Ik zoek nog steeds iets voor een van de muren van mn kamer en dat is wel leuk natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij verloten ze em nu bij Sloggi...niets
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
in belang van wereldbehoud hier alle hoeken van mijn kamer
[afbeelding]
Zo lekker breed bedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
verder aanwezig op mijn slaapkamer:
-bureau (+boekenplanken)
-2zits bank
-tafeltje
-tv
-ruime inbouwkast
en daarnaast heb ik nog een aparte kamer met pc incl toebehoren, dressoir + bijpassende spiegel, ladenkastje en andere kast.
foto's van alles aanwezig, maar wordt een beetje veel om te posten
alles is overigens in de styl zoals op de foto te zien is, dus geen MDF e.d aanwezig
wat bof ik toch
whehehehequote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Een "CowsAreCool" sticker op je computer.![]()
Wat is dat groene ding in dat witte kastje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |