Mooi, dat groene met dat houtquote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
waar heb je die jagermeister poster vandaan, die wil ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef mcDavid het volgende:
vanaf de ene kant
[afbeelding]
en vanaf de andere kant
[afbeelding]
en niet zeiken, stichen zonder hulpprogramma's is best pittig
Waar heb je dat tv-meubel gekocht?quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best niet want je image werkt niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef wobbel het volgende:
Volgensmij kan ik beter naar het nerd-topic gaan
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/1430/wobbel3dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerdquote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best niet want je image werkt niet eens.![]()
Hmm. Dat is wel cool gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef TomR het volgende:
http://www.tomroelofs.nl/public/panotest/
Heb je wel quicktime voor nodig, let niet op de icoontjes
Ja hoor. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerd![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Steenslagquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
*kuch* stof! Poetsen! Hup Hup!
Je woont tegenwoordig in de Lahrhof?quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
Hoe kom jij aan die barkrukken?quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb een vaste voor computeren en downloaden, opslag etc. En een laptop om mobiel te zijn, in de zomer weer lekker Fok!en vanuit de tuinquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
Een voor thuis en een voor de heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |