Toch teveel 'pimp met je gear' plaatje ofniet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef LedZep het volgende:
Blaxje...euh ja, mooi scherm.
jep, maar de een zat over de ander heen met zo'n forza motorsport layout eropquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je daar nou 2 xbox dozen staan?
euhm nee,quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Heeft hij even alle pc's uit het hele huis op zijn bureau gezet om ons jaloers te maken. Maja die kankerpc's zijn nog ouder als mij![]()
![]()
Min of meerquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toch teveel 'pimp met je gear' plaatje ofniet?![]()
Nee ook die zijn cheap.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
euhm nee,
zijn maar 2 pc's hoor... (dual screen enzo) en tis maar een cellie 1100mhz (die desktop als download pctje)
en een amd 2800+ @3400+
andere pc's in huis zijn: P4 2.54ghz
Laptop P4 2.66ghz
Laptop centrino 1.8ghz
Laptop P3 500mhz
moet je daar ook foto's van knul?
thnx, ben er dan ook best trots op. Altijd zorgen dat het netjes en schoon is en zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef LedZep het volgende:
xFriendx' kamer is mooi!
Blaxje...euh ja, mooi scherm.
Mooi, dat groene met dat houtquote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
waar heb je die jagermeister poster vandaan, die wil ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef mcDavid het volgende:
vanaf de ene kant
[afbeelding]
en vanaf de andere kant
[afbeelding]
en niet zeiken, stichen zonder hulpprogramma's is best pittig
Waar heb je dat tv-meubel gekocht?quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Tubbietje het volgende:
Hier is mijn kamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best niet want je image werkt niet eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef wobbel het volgende:
Volgensmij kan ik beter naar het nerd-topic gaan
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/1430/wobbel3dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerdquote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best niet want je image werkt niet eens.![]()
Hmm. Dat is wel cool gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef TomR het volgende:
http://www.tomroelofs.nl/public/panotest/
Heb je wel quicktime voor nodig, let niet op de icoontjes
Ja hoor. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
Moet je ff op de thumbnail klikken, nepnerd![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Steenslagquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
*kuch* stof! Poetsen! Hup Hup!
Je woont tegenwoordig in de Lahrhof?quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
De verhuizing schiet op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nieuwe kamer.![]()
Hoe kom jij aan die barkrukken?quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef Predemius het volgende:
Update!
Ander bureau, slaapbanke en salontafeltje verder....
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb een vaste voor computeren en downloaden, opslag etc. En een laptop om mobiel te zijn, in de zomer weer lekker Fok!en vanuit de tuinquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
Een voor thuis en een voor de heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Wat moet iedereen met twee computers?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |