ik zag die lavalamp voor iets anders aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn bed(1.60 x 2 m)
[afbeelding]
verder aanwezig op mijn slaapkamer:
-bureau (+boekenplanken)
-2zits bank
-tafeltje
-tv
-ruime inbouwkast
en daarnaast heb ik nog een aparte kamer met pc incl toebehoren, dressoir + bijpassende spiegel, ladenkastje en andere kast.
foto's van alles aanwezig, maar wordt een beetje veel om te posten
alles is overigens in de styl zoals op de foto te zien is, dus geen MDF e.d aanwezig
wat bof ik toch
* mrkanarie is jaloers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef Fok_you het volgende:
mijn kamer is stoer, ik krijg een darth vader poster![]()
dit was toevallig duits bier (Bitburger) omdat me ouders dat uit duitsland mee genomen hebben.quote:
Degene die hun kamer hier niet posten daar is het een rotzooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef bozebanaan het volgende:
poe euhj, wat een boel kamers allemaal. Ben ik nu de enige met zo'n grote troep op me kamer of lijkt dat maar zo?
Klopt, ik ga denk ik vandaag opruimen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Degene die hun kamer hier niet posten daar is het een rotzooi![]()
Ik wacht op de vakantie, de zomervakantie, dan is mijn grote schoonmaak dag van mijn kamer, helaas is het een week daarna alweer een rotzooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt, ik ga denk ik vandaag opruimen.![]()
ah, die Chieftec-case ken ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
Aangezien Lizz-n gelijk heeft, heb ik me kamer ook maar opgeruimd en een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
Coole kamer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
Aangezien Lizz-n gelijk heeft, heb ik me kamer ook maar opgeruimd en een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
Het ziet er nu wel netjes uit hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef bozebanaan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Kluupkluup het volgende:
knip
hehe is best fijne kast ;Pquote:
thnxquote:
mja ff opgeruimdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het ziet er nu wel netjes uit hoor![]()
Limegroenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telefoonfoto's via MMS naar mn mail gestuurd, dus niet erg groot en duidelijk. Maar dit is dus mijn slaapkamer met slaapbank, tv, dvd, koelkastje en een mooie kleine multimediacomputer. Paar zomervakanties werken zitten hier wel in
Oja, ik heb er ook nog een FILMPJE van, van 3 jaar terug overigens, inclusief Breezer details![]()
![]()
![]()
voor de rest staat er alleen een bed, en een kast. en dit is een oude fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef LedZep het volgende:
Dat is geen kamerpheatheau, maar een "ik-wil-mijn-pimpin-elektronica-showenpheathea"
Hij is ook al zo oud en stoffigquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
Die stoel ziet er retro uit, ofzo.
Wel stoer.
ik heb hier nog een zweep liggen, kopen?quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef FoXyLiZ het volgende:
wat een leuke kamers allemaal...alleen bij mijn middelste kind is het altijd netjes, die andere twee zijn zwijnenstallen...:-[
Jij blijkbaar ook, anders had je dat ding niet herkendquote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef super-muffin het volgende:
Je hebt een bijbel in je kast staan.
Daar heb je gelijk in, want ik zie niks totaal geen bijbelquote:Op zondag 6 november 2005 19:45 schreef bolletje_12 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders had je dat ding niet herkend![]()
Echt niet, mijn kamer zuigt.quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef WesHell het volgende:
Ik wil mijn kamer ook zo snel mogelijk verbouw als je dat allemaal ziet..
ik moet ook meer met mn materiaal pimpen zoals de anderen hier doen
Vette kamers allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |