Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topiquequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen. En de meesten hebben thuis een snelle PC staan, vooral de gamers die niet kunnen gamen op zo'n baggere videokaart in hun laptop.
Whaha, nou ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef vintrax het volgende:
En misschien wordt een computer wel als server gebruikt, dat kan natuurlijk ook nog.
Mijn vader heeft in zijn kamer maar liefst een stuk of 8 computers staan want hij vindt het leuk om netwerken te maken enzo met rechten, etc. etc. Dus twee computers hoeven niet veel voor te stellen, in mijn geval dus niet.
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier haha. Maar wel opmerkelijk dat schijnbaar iedereen dat zo graag wil laten zien op de foto's in dit topique.
Als ik er meer dan één had, vast welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Dat zou jij denk ik ook wel doen
hockey!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef Maravilla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een jaar geleden ongeveer.![]()
Ja ze verslijten erg snelquote:
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook meequote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gryphonsveels te rare gewichtsverdeling.. neem een TK
![]()
dus je kunt niet eens slaan ,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Al het gewicht zit onderin, juist handig om mee te keepen (en dat doe ik er ook mee).
hehe grapjas. Het vroor 5 graden ofzo. Maar kreeg wel een betere toenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dus je kunt niet eens slaan ,anders mep je je krul er niet af. grapje..
![]()
ikzelf kies dus als aanvaller voor een Light.. TK..dus krom..![]()
heb je daar meer info over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:55 schreef vintrax het volgende:
[..]
Een voor thuis en een voor de heb.
Nee geintje, maar vele mensen hebben een laptop nodig voor hun studie.. In ieder geval, in Eindhoven is het verplicht om een laptop aan te schaffen.
op notebook ben ik aan het programmeren, en op mijn vaste pc, msn, muziek enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef super-muffin het volgende:
wat moet je met 2 PC's tegelijk aan?
Ik heb dezelfde, kvind het juist wel fijn dat gewicht onderin...quote:
Kan je hem niet vinden?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
tvp. maak vanmiddag wel ff fotows als ik de digicam kan vinden.
neej gister niet. nu wel gevonden maar kamer 1 grote tering zooi... straks zal wel enigszins opruimen zodat je ook me vloer zit en pics maken.quote:
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!quote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef junkiesietze het volgende:
update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Nosh het volgende:
Foto's gemaakt met crappy telefooncamera, sorry daarvoor.
[afbeelding]
Laptop, boekenkast enzo.
[afbeelding]
Le turntables.
[afbeelding]
Cd's, dvd's, xbox en tv en dingen.
[afbeelding]
Klerenkast.
[afbeelding]
Gesjellig eenpersoonsbed enzo.
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
VET relaxte kamer! Vol met computers en cds en dikke rommel, zoals het hoort!![]()
Ja, ik ben ook maar begonnen. Krijg die dingen toch door de bus, dus je moet wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die flyers boven je bed, dat had ik ook als idee voor m'n nieuwe kamer
Klopt ben ik met je eens, die pauper computer kasten. Maar sommigen gebruiken ze als server.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het afthans om al die dingen in je kamer te hebben,
waarmo zou je in godsnaam een doos van een grafischekaart ten toon stellen ?
en al die lelijke verkleure computer kasten![]()
![]()
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef B_BOY het volgende:
fotows gemaakt nu no een kabeltje vinden voor me digicam...
gister kabel gevonden was accu leeg. maar nu zijn ze er hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Promoth het volgende:
[..]
elke middag iets doen?? het werk een beetje verspreiden... haha![]()
Dat doe ik niet. daar is hij te duur voor. MIjn drumstel is heilig. mag alleen ik en me pa aankomen (me pa betaald een volledig drumstel zoals ik het wil als hij iets sloopt) als ik er niet bij ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lijkt me kloten als je dronken bent en je kamer binnen loopt en recht tegen het drumstel aan loopt.
valtwel mee hoor is niet allemaal van mij...quote:
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[[url=
bureau met daarop dvd,tv,cd en nog heel hoop rotzooi....
nou deze kamer is dus me slaapkamer, en dan heb ik nog een kamer, waarin ik fok! en game en muziek maak enzo. das dus:
kamer 2
[afbeelding]
vanuit de deur gezien
[afbeelding]
en vanuit de pc-kant gezien..
nou goedgekeurd me kamers?
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die switches? rotzooi? waar kan ik ze komen ophalen![]()
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die switches zijn oud. en hebben al veel uren gedraaid (3 jaar non-stop) niet echt super kwaliteit dus. maarja ze werken nog en ik gebruik ze dus ook nog gewoon. dus helaas koop er zelf maar...
Oppliquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
Mijn zolderkamer
Ik heb mijn TV meubel ook al voorbij zien komen![]()
Ikea
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze gratis gehadquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die dingen zijn iig niet echt super goedkoop.
doe mij maar Graysquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gryphonsveels te rare gewichtsverdeling.. neem een TK
![]()
wat lievquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Predemius het volgende:
Vriendinnetje komt zo langs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
romantisch heur.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Predemius het volgende:
Vriendinnetje komt zo langs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
romantisch heur.
Maar weet ze wel de weg? Anders stoot ze zo'n kaarsje om en vliegt de boel in de hens.
Muisjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef Esto het volgende:
Heb jij nou een konijn in je tafel zitten?![]()
whehehe vetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Muisjes. Zelfgemaakte pimptafelmuishuis
.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Muisjes. Zelfgemaakte pimptafelmuishuis
.
Mijn kamer is perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
wat missen jullie trouwens heel erg op jullie kamer.....
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte...
Ik heb veel ruimte. Ik heb heerlijk uitzichtquote:
Ik ben erg tevreden over mijn kamer, het enigste wat ik wel een beetje mis is iets meer ruimte om een bank en tafeltje neer te zetten, dan was het helemaal perfectquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte... wil liever 1 grote kamer ipv 2 kleinere.
een koelkast, dan hoef ik helemaal nooit meer beneden te zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
ik een tv aansluiting en eigenlijk ruimte... wil liever 1 grote kamer ipv 2 kleinere.
ja, ik ook.. maar ach, is wel goed voor m'n conditie af en toe wat naar beneden rennen wat te drinken en eten te pakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
een koelkast, dan hoef ik helemaal nooit meer beneden te zijn
Verder heb ik toch echt wel alles wat ik zou kunnen wensen.
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:24 schreef Promoth het volgende:
[..]
ja, ik ook.. maar ach, is wel goed voor m'n conditie af en toe wat naar beneden rennen wat te drinken en eten te pakken![]()
ik water.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijd.
Das een mooie waterpijpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
ik mis heel wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
het valt mij op dat er echt hele mooie tussen zitten.
zoals die van mij hequote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
het valt mij op dat er echt hele mooie tussen zitten.
ja, bij mij staat hier altijd wel een flesje cola (of meer) naast me.. maar dat raakt ook een keertje opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom heb ik een fles ranja naast me staan altijd.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Gizmore het volgende:
Mijn best bekeken topic ooit! Hoezee![]()
Goed, eindelijk hangt mijn foto dinges idee aan de muur enzo. Foto's van de rest volgt nog, als ik het een keer heb opgeruimdOok moet ik nog een paar plekjes op de muur wegwerken waar de verf iets dikker is (lichtere plekjes).
Klikbaar
Op z'n minst a3 me thinks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Is dat a4 formaat?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Is dat a4 formaat?![]()
Dan zou ik gelijk doorsparen voor een beetje goede afzuiginstallatie, of een vriendin die ook goed kan uhmmm jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb een magnetron op mijn kamer.
Spaar nu voor een frituur.
wat de afzuiginstallatie betreft zet ik het raam gewoon open en die vriendin koop ik met beltegoedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zou ik gelijk doorsparen voor een beetje goede afzuiginstallatie, of een vriendin
Ik wil ook al een tijdje een paar lijstjes op mijn kamer hebben in A4 formaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeHet is min of meer A4, geloof dat het net 20 bij 28 is dus het was nog vrij lastig om er goede lijstjes voor te vinden
Goed, nu maar eens bedenken wat ik verder nog wil veranderen. Ik zoek nog wat voor een andere muur, iets van, zeg 50 bij 70cm, maar ik weet dus nog niet echt wat.
-edit-
Én het was nog eens niet duur ook (ook wel belangrijk dacht ik zo). 9 foto's af laten drukken en nog 9 lijstjes; alles bij elkaar tussen de 25 en 30 euro.
Wel gaaf. Maarja dan zou ik niet meer van mijn kamer af komen. Vinden mijn ouders niet zo leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb een magnetron op mijn kamer.
Spaar nu voor een frituur.
idd, dat probleem heb ik dus ook, vaak een reactie vam, blijft beneden.. .maarjaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel gaaf. Maarja dan zou ik niet meer van mijn kamer af komen. Vinden mijn ouders niet zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |