DaGdAgDaGquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef twetwe het volgende:
Hoi Hoi Hoi
Ja ik vind van welquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef twetwe het volgende:
Renesite, ofnie?
reenesiette zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik spreek Renesite altijd uit als 1 woord.
Renesse, waarom denkt iedereen datquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer een beetje als renesse maar dan zonder die laatste "e" maar met "site"
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!quote:
7 minuten is wel heel weinig ja,quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!![]()
![]()
Na 7 minuten ben ik nog niet eens helemaal natquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
7 minuten is wel heel weinig ja,
die schreeuwdiscussies in de ochtend zijn zo vermoeiend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |