Doeiquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoordenk ook niet dat ik vandaag nog ff langskom
tot morgen PUBjes
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo even met mijn vrienden boeken en pimpen.
Oh, dacht ik alquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb niks om te pimpen, ik heb niks om te boeken, en ik heb geen vrienden.
Live?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef snopprinses het volgende:
bah, Live is overal al uitverkocht
Stadskanaalquote:
quote:
ocharmequote:
quote:U hebt gezocht op Ocharme:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands (2002).
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik volg het even niet meer
Is daar een nieuw forum voor dan?
DaGdAgDaGquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef twetwe het volgende:
Hoi Hoi Hoi
Ja ik vind van welquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef twetwe het volgende:
Renesite, ofnie?
reenesiette zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik spreek Renesite altijd uit als 1 woord.
Renesse, waarom denkt iedereen datquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer een beetje als renesse maar dan zonder die laatste "e" maar met "site"
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!quote:
7 minuten is wel heel weinig ja,quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!![]()
![]()
Na 7 minuten ben ik nog niet eens helemaal natquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
7 minuten is wel heel weinig ja,
die schreeuwdiscussies in de ochtend zijn zo vermoeiend![]()
wtf hebben die MINUTEN er mee te makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik mag maar 7 minuten douchen, dat krijg ik in de ochtend, als ik nog sjaggo ben te horen, ik boos, mijn moeder boos, mijn moeder schreeuwen, ik zeggen dat dat niet helpt, zij doorgaan met schreeuwen, ik terugschreeuwen, en dan krijg ik te horen dat ik niet mag schreeuwen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
Anders hoor je net even dat 1 van je beste vrienden voor 8 maand naar Mallorca gaat
Njah, hij gaat daar van die entertaiment shows doen die ze daar elke dag hebben, hele strenge selectiequote:
oeh, fijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jazeker niet verkeerd hier
Lekker gewerkt enzo en morgne kan k tot 08:00 uitslapen
Niet zo schelden héééééquote:
jahhhh ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jazeker niet verkeerd hier
Lekker gewerkt enzo en morgne kan k tot 08:00 uitslapen
Eerst in bad en dan nog even onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef snopprinses het volgende:
ik wil in bad, maar moet mn haren wassen, dus moet ik douche
jullie hebben echt gelukquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst in bad en dan nog even onder de douche![]()
of andersom!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst in bad en dan nog even onder de douche![]()
In jouw leven zit ook geluk, echt..quote:
Wij hebben hier thuis alleen maar een douche hoorquote:
ik kan het anders niet vinden, dan zit het wel in een heeeeel klein hoekjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In jouw leven zit ook geluk, echt..
dan kan je daar zeker lekker lang onderstaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben hier thuis alleen maar een douche hoor
Nee, daar heb ik 's morgens meestal geen tijd voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan kan je daar zeker lekker lang onderstaan?![]()
![]()
viezerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik 's morgens meestal geen tijd voor![]()
En 's avonds douchen doe ik nooit
Ik heb 's morgens geen tijd voor lang douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
viezerd![]()
![]()
ik moest van hun eerst iedere ochtend douchen, en nou mag het weer niet!![]()
![]()
Wij geven je een stukje gelukquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan het anders niet vinden, dan zit het wel in een heeeeel klein hoekje![]()
dat vinden mijn ouders al langquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens geen tijd voor lang douchen
meestal zo'n 10 minuutjes![]()
lief!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij geven je een stukje geluk
Dat neem ik straks ook, we hebben nog 1 zakjequote:
mijn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Aahh'T is er?
Met mij wel okee
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn oudersik mag maar heel kort douchen, en dat weiger ik en nou vinden ze mij verwend omdat ik niet zo kort KAN douchen!
![]()
ga ik ook doen, ik laat niet over me heen lopen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
herkenbaarheb ook zusjes, gewoon doen.
![]()
*loopt over je heen*quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik laat niet over me heen lopen!![]()
wij hebben nu met een of andere vrucht erbij..dies lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat neem ik straks ook, we hebben nog 1 zakje![]()
Morgen gauw nieuwe halen
Live is uitverkochtquote:
Ja paradiso & Hmh allebei..quote:
Rooibos thee met honing smaak van Pickwickquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wij hebben nu met een of andere vrucht erbij..dies lekker![]()
Note +1.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb je die NEP mod ook weer..![]()
Love you
Hele avond lekker notes baggeren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Note +1.
Ah gadver, weer de hele avond druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |