Ruilen?quote:
Die brugpiepers zijn het ergstequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heeeerlijk, en dan komen die ouders vanavond ook nog es mee+ aanstaande brugpieper
die komen vanmiddag ook alquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die brugpiepers zijn het ergste![]()
alle scholen hebben ook allemaal tegelijk open dagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
moet volgende week woensdag op de open-dag van mijn school aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die komen vanmiddag ook alen dan vanavond ook nog met de ouders
Ik weet hetquote:
Eensch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef B_BOY het volgende:
matig marlii
een man moet in zijn garderobe hebben hangen :
1 smoking
1 gewoon pak
bijpassende overhemde, strikjes en stropdasse
nette schoenen (glad leer, goed gepoetst)
en dan voor de rest mag hij zelf bepalen.
Ik heb het gezegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef B_BOY het volgende:
IK BEN TROUWENS aant photoshoppen daarom ben ik zo weinig aanwezig hier:P
doen jullie ammel zegge wat je van me kamer vind?
is die leuker dan de gemiddelde jongenskamer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
hoi snopje... wil je mijn kamer zien?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
is die leuker dan de gemiddelde jongenskamer?
is het ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef snopprinses het volgende:
wat ziet een 1persoonsbed er toch klein uit
Als je het gewend ben merk je er niks van hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef snopprinses het volgende:
wat ziet een 1persoonsbed er toch klein uit
preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je het gewend ben merk je er niks van hoor
ik ben al vanaf kwart voor 1 uit hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt merken dat de scholen uit zijn
Dacht het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt merken dat de scholen uit zijn
Jij was er ook weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precieszolang ik er niet uit val
De laatste keer dat ik naast mijn bed wakker werd was afgelopen zomerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precieszolang ik er niet uit val
klopt, broertje moest naar gitaarquote:
ik 1 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben al vanaf kwart voor 1 uit hoor
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
klopt, broertje moest naar gitaar
Valt meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je het al lekker druk hier in PUB?
valt weinig te modden hier, wij zijn zo braafquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je het al lekker druk hier in PUB?
"nog steeds"quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]en je zit nog steeds op de computer. Wat doe jij op die school
ik had kwart voor 11 uit kunnen zijn als we niet persé naar het kwt uur moesten het 5equote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
"nog steeds"
Net een rekenen tentamen gehadEasy
![]()
Nu 'correspondentie'
En terecht, werken zul je!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had kwart voor 11 uit kunnen zijn als we niet persé naar het kwt uur moesten het 5e
Dat konden wij het afgelopen half jaar ook zo ongeveer doen, maar de project groep waar ik nu in zit houden zich nogal strak aan het roosterquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Whehehe, ik had het om 2 uur al gezien.Zelf je tijden bepalen
ik heb er niks gedaanquote:
Da's flink! Hier al 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is al 1 nieuw topic geopend vandaag!
Och, redelijk saaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]en dat allemaal op de pc
wat een geweldige school
Het is mooi te weten dat ze op mijn vervolgopleiding ook een hekel aan roosters hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat konden wij het afgelopen half jaar ook zo ongeveer doen, maar de project groep waar ik nu in zit houden zich nogal strak aan het rooster![]()
Joh, het is ook wel zat an 30 min per dag verspreid over de middag ofzo..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is al 1 nieuw topic geopend vandaag!
tussenuur heb ik gekaart en kwt uur gepraat en thuis alleen maar fokken zo ongeveerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Tussenuren zijn lekker, kun je tenminste nog wat doen. Thuis zit ik toch alleen maar te fokken
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens wat huiswerk thuis gemaakt gisterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Tussenuren zijn lekker, kun je tenminste nog wat doen. Thuis zit ik toch alleen maar te fokken
Ik versta geen zak van wat je daar typtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, het is ook wel zat an 30 min per dag verspreid over de middag ofzo..
Kaarten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tussenuur heb ik gekaart en kwt uur gepraat en thuis alleen maar fokken zo ongeveer
ooooohquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik versta geen zak van wat je daar typt
Maar ik klaag verder niet eigenlijk, ik vind het wel goed te overzien zo en ik probeer een beetje mee te discussieren. Ik voel me wel op m'n plekkie daar
ja jeweet welquote:
ALs ik het 's avonds in bed doe val ik direct in slaap volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
Huiswerk, of op school overschrijven, of in de les maken of 's avonds in beden in het weekend als ik beetje tijd te veel heb
Ja, maar heb je niks beters te doen danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja jeweet welMet zoon heer en aas enzo
In kleine + grote pauze ook altijd
En jij hebt lekker de tijd om je hier bezig te houden zo, dus voor iedereen positief lijkt mequote:
En een leven hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Litso het volgende:
[..]
En jij hebt lekker de tijd om je hier bezig te houden zo, dus voor iedereen positief lijkt me
KWT = keuze werk tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
KWT = Kwart?
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar heb je niks beters te doen dan?
verplicht tussenuurquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Renesite het volgende:
Ha!
Cijfers terug (2 )
een 9.1 op ICT en een 8.0 op 'overleg en samenwerking'
zeg dat welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Geqxon het volgende:
Jeeej.
Blowen dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kiezen wat je wilt doen in een bepaald uur.
Sta een 9.05 gemiddeld op ICTquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik lekker geen (slechte
) cijfers terug
nou, je zit gewoon in een leslokaal met een leraar ..quote:
quote:
Op wat voor vreselijke tuchtschool zit jij dan wel nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, je zit gewoon in een leslokaal met een leraar ..
met meerdere leerlingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op wat voor vreselijke tuchtschool zit jij dan wel niet
Haiquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
ben er weer.
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
met meerdere leerlingende hele bovenbouw (h45 + v456) tekent zich in voor stuk of 10 vakken
btw deze school trouwens
ik ook hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zitten
maar het is geen tussenuur he! Dit is gewoon een lesuur wat ik zie als verplicht tussenuurquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehehe, vroeger ging ik bij een tussenuur gewoon lekker in de stad zitten
Wat een pauperscholen tegenwoordig
ik zou ontzettend blij zijn met een 5 voor mn schrijfvaardigheid morgen voor Engelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef Casparovvv het volgende:
8 voor Eco.
8 voor Engels (, matig)
Frans en Duits met 7 afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |